Antalya LTAI Landing

Have a video that you would like to show case amongst your fellow simming enthusiast? Here is the place you can do so.
Post Reply
User avatar
artuncs
Legend
Legend
Posts: 2104
Joined: 07 Jul 2009, 12:47
Name: Erhan M. ARTUC
PID: 3578
Vatsim ID: 1087117
City: London
Location: England

Erhan M. Artuc
User avatar
THY4046
Rookie
Rookie
Posts: 37
Joined: 06 Mar 2011, 18:23
Name: Emre Bedirhan KAPLAN
PID: 4046
Vatsim ID: 1183178
City: İzmir
Location: Turkey

Çok güzel bir video . İzleyince sanki insan kendini kokpitin içinde hissediyor :lol: Teşekkürler.
User avatar
artuncs
Legend
Legend
Posts: 2104
Joined: 07 Jul 2009, 12:47
Name: Erhan M. ARTUC
PID: 3578
Vatsim ID: 1087117
City: London
Location: England

THY4046 wrote:Çok güzel bir video . İzleyince sanki insan kendini kokpitin içinde hissediyor :lol: Teşekkürler.
Ayni duygulari bende izlerken hissettigim icin paylasmak istedim. Begendiginize sevindim.
Erhan M. Artuc
User avatar
artuncs
Legend
Legend
Posts: 2104
Joined: 07 Jul 2009, 12:47
Name: Erhan M. ARTUC
PID: 3578
Vatsim ID: 1087117
City: London
Location: England

Pilotlar arasinda gecen konusmalara dikkat! Kokpit ici olmanin disinda ayni zamanda tam bir medrese :)

Erhan M. Artuc
User avatar
THY4382
Average User
Average User
Posts: 133
Joined: 04 Feb 2010, 13:45
Name: Eren DOĞAN
PID: 4382
Vatsim ID: 1138236
City: İstanbul
Location: Turkey

sanki eğitimde ki pilot benmişim gibiydi çok güzel bi video

aynı ekip başka bi vidyosuda burda 4:00-4:30 arası muhabbete dikkat :D bu muhabbette merak ettiğim 4-4.30 dakikalar arasında kaptan pilot "cumhurbaşkanını taşısak vertical speedle uçman mantıklı" diyor; burada sebep sabit varyoyla yükselip uçuş konforunu bozmamak mıdır?
https://www.youtube.com/watch?v=saGVREuatSc
User avatar
artuncs
Legend
Legend
Posts: 2104
Joined: 07 Jul 2009, 12:47
Name: Erhan M. ARTUC
PID: 3578
Vatsim ID: 1087117
City: London
Location: England

Birde Ercan Karakas kaptanin videolari ile susleyelim. Neden pass gectigi hakkinda yorumlari alalim.

Erhan M. Artuc
User avatar
THY4750
Officer
Officer
Posts: 201
Joined: 09 Dec 2010, 01:31
Name: Nihat OZSENGEZER
PID: 4750
Vatsim ID: 1172468
City: Manisa
Location: Turkey

izlediğim en iyi videolardan.
Yoke artık :)
User avatar
THY4382
Average User
Average User
Posts: 133
Joined: 04 Feb 2010, 13:45
Name: Eren DOĞAN
PID: 4382
Vatsim ID: 1138236
City: İstanbul
Location: Turkey

valla mis gibi de gelmişler pisti ortalamışlar. eğitim için mi pass geçti acaba :)
User avatar
artuncs
Legend
Legend
Posts: 2104
Joined: 07 Jul 2009, 12:47
Name: Erhan M. ARTUC
PID: 3578
Vatsim ID: 1087117
City: London
Location: England

Onlerinde inmis olan trafigin pisti henuz terkedememis olmasi nedeni ve atc talimati ile pass geciyorlar.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Erhan M. Artuc
User avatar
THY4750
Officer
Officer
Posts: 201
Joined: 09 Dec 2010, 01:31
Name: Nihat OZSENGEZER
PID: 4750
Vatsim ID: 1172468
City: Manisa
Location: Turkey

eğitici başka bir video Ercan Karakaş kaptandan

Yoke artık :)
User avatar
THY166
VIP Member
VIP Member
Posts: 236
Joined: 17 Mar 2004, 20:00
Name: Fatih KOZ
PID: 166
Vatsim ID: 832838
City: Antalya
Location: Antalya , Turkey
Contact:

Sky'da çalıştığım dönemlerden iki güzel video ... İzlerken maziyi andım, her iki kaptanı tanıyorum ikisi ile şu anda aynı firmada çalışıyoruz :) Kaydı yapan kişi ise emekli oldu, o da mesleğimizin duayenlerinden değerli bir büyüğümüz.

Solda kaptan eğitiminin sonlarında bir FO, sağda eğitmen kaptan pilot aynı zamanda uçuş işletme başkanı. Uçak TC-SKM, haki yeşil kuyruk boyası ile en teknolojik 400'lerden (HUD hariç herşeyi hemen hemen son seri). Boşken trim out olması dışında sıkıntısız güzel bir tayyare, temiz hava, keyifli iki uçuş sonunda eğitim eşliğinde inişler.

AYT kalkışında uçak Climb Thrust ile tırmanırken yolcu konforu amacıyla eğitimdeki FO VNAV yerine VERT SPD ile daha sakin tırmanmaya başlayınca sağdan ikaz geliyor, burada amaç en ekonomik ve doğru kararı vermek. Tamam belki 4000+ V/S yolcu için biraz rahatsız edici olabilir ancak kalkıştan hemen sonra motorlar CLB modunda güç üretirken bunu kullanmamakta çok mantıklı değil. Bir motor gücü boşa gider, iki tırmanma hızı azalacağı için olası bir sorunda irtifa alınamamış olunur.

SXF inişinde sağdan crosswind ile hafif centerline dışına taşılınca hemen ikaz geliyor, düzeltme manevrası ile teker koyuyorlar ki bu hoş olmuş.

AYT inişinde de yol boyu süren eğitim devam ediyor ;) Sağdan gelen eğitici bilgilerle solda uçan rahat, sağ tarafta soldakine güveniyor daha ne olsun ...

Emniyetli uçuşlar.
B. Fatih Koz
[ Uçuş Harekat Uzmanı / Flight Dispatcher @ SunExpress ]
Post Reply

Return to “Aviation and Flight Sim Videos”