Hold her zaman yapılmadı?ı için ço?u kez zorlandı?ımız bir konudur. Geçenlerde tesadüfen gördü?üm bu konuya ilişkin link aşa?ıdadır. Çok güzel açıklamalar olması bakımından sizlerle paylaşmak istedim.
http://www.flightsim.com/cgi/kds?$=main/howto/hold2.htm
Taner Sevim
HOLDINGS
Bilgilerin uygun topic'te toplanması esasına dayanarak sorumu burada aktarmayı uygun gördüm.
Hold ile başlayan yaklaşma prosedürlerinde holdda en az bir tur atmak zorundamıyız? ?unun için soruyorum; holda başlangıç ve bitiş fixi üzerinde zaten aynı açıda uçmaktayım. Holda başlamadan prosedüre devam etsem olmaz mı? ATC olmadığı veya off-line uçulduğu durumlar için soruyorum. Geçi ATC prosedürü uygula dese de aynı şey.
Sevgiler, Ayhan Balbunar
balbunar at gmail.com
TK1093__|__
'---o--(_)--o---'
Hold ile başlayan yaklaşma prosedürlerinde holdda en az bir tur atmak zorundamıyız? ?unun için soruyorum; holda başlangıç ve bitiş fixi üzerinde zaten aynı açıda uçmaktayım. Holda başlamadan prosedüre devam etsem olmaz mı? ATC olmadığı veya off-line uçulduğu durumlar için soruyorum. Geçi ATC prosedürü uygula dese de aynı şey.
Sevgiler, Ayhan Balbunar
balbunar at gmail.com
TK1093__|__
'---o--(_)--o---'
- THY1789
- Average User
- Posts: 138
- Joined: 20 Jan 2006, 14:48
- Name: Serhan TUZEMEN
- PID: 1789
- Vatsim ID: 955320
- City: Istanbul
- Location: Istanbul
Benim de merak ettiğim bi durum genelde circle to land ler sola donuşle yapılıyor ve sonra VOR a doğru uculup belli yukseklikte holdinge başlanıyor.Fakat holdinglerde donuşler genelde sağa doğru ve bu şekilde VOR üzerinde yapılan holdingler sola doğru.Yani iki durumdaki holding yönü farklı olabilmekte sanırım,bu tespit doğru mu?Tesekkurler,iyi ucuslar...
Serhan Tüzemen
THY 1789
request clerance for take off....
Serhan Tüzemen
THY 1789
request clerance for take off....