35R ils hattında tehlikeli yakınlaşma :)

Help Center For New Turkish Virtual Pilots. Questions about connection, online flying, and training.
THY2286
Average User
Average User
Posts: 217
Joined: 28 Jan 2009, 21:22
Name: Ufuk Sasmaz
PID: 2286
Location: Ankara

serdar2620 wrote:
THY2286 wrote:-Motor çalıştırmayı sıfırdan cold&darktan yapmayı öğrenin kolaya kaçmayın,emin olun daha çok zevk alacaksınız yaptığınız işten...
Hocam acaba FS9 da PMDG motorlar kapalı nasıl başlatıyoruz
Kayıtlı uçuşlarda pmdg başlığı altında Cold&Dark var ben onu açıp havaalanı ve uçak değiştirip kaydetmiştim,daha farklı ve iyi bir yol bilmiyorum ama bilen varsa paylaşır sanıyorum...
User avatar
THY1935
Average User
Average User
Posts: 216
Joined: 03 Jun 2006, 14:22
Name: Hanifi AVCI
PID: 1935
Vatsim ID: 964441
City: Samsun
Location: Samsun

Boeing 738 Eğitim uçuşu:

(Tansu Daylan): http://www.turksim.org/webfiles/content ... _Ucusu.rar (cold and dark'tan itibaren)

http://www.turksim.org/v2/index.php?opt ... &Itemid=61
Ve daha birçok faydalı döküman bulabilirsiniz.
THY3683
Average User
Average User
Posts: 176
Joined: 12 Feb 2009, 23:35
Name: Dinc Mor
PID: 3683
Location: Turkey

udikisilik wrote: Dinç kaptanım, Senior First Officer olunca beraber karayiplere uçalım, karayip korsanlarını görürüz belki :))))
Uçalım tabi Cüneyt Kaptanım, yazınki uçuşlar keyifliydi. 8) Benim 30 Seniority falan kaldı SFO olmaya. Sizin kaç kaldı?
Bir türlü toparlanıp uçamadım, şimdi uçak değiştiriyorum onu öğrenmem gerekecek.

Karayipe gidelimde Korsanlar gerçek Korsan görsün.. :twisted: :rofl:
User avatar
THY4521
Average User
Average User
Posts: 125
Joined: 08 Jun 2010, 17:00
Name: Serdar GULER
PID: 4521
Vatsim ID: 1146824
City: Istanbul
Location: Istanbul

Ufuk hocam dediğinizi tam anlayamadım. Hanifi Kaptanım sizin verdiğiniz belgeyede baktım orda motorların nasıl kapalı başlatılacağı yazmıyor geri kalanlar için zaten bende belge mevcut
teşekkürler...
THY2286
Average User
Average User
Posts: 217
Joined: 28 Jan 2009, 21:22
Name: Ufuk Sasmaz
PID: 2286
Location: Ankara

serdar2620 wrote:Ufuk hocam dediğinizi tam anlayamadım. Hanifi Kaptanım sizin verdiğiniz belgeyede baktım orda motorların nasıl kapalı başlatılacağı yazmıyor geri kalanlar için zaten bende belge mevcut
teşekkürler...
Eğer FS2004 kullanıyorsanız "select a flight" kısmında "pmdg" altında "737-700 cold and dark" var...o KBFIde kayıtlıdır,siz istediğiniz bir havaalanına "go to airport" ile gidip,istediğiniz,tercih ettiğiniz(737-800 mesela) uçak modelini de "select aircraft" ile seçip daha sonra "save flight" ile kaydedebilirsiniz...FS i açtığınızda select a flight kısmından "my saved flights" altından kaydettiğiniz uçuşu açarsanız her seferinde c&d halindeki uçağınız sizi bekliyor olur...
FSX kullanıyorsanız yukarıdakiler tam adları değildir büyük ihtimal ama benzerdir biraz kurcalayıp bulursunuz gereken menüyü sanıyorum...
İyi uçuşlar
THY3817
Senior Member
Senior Member
Posts: 263
Joined: 11 Apr 2009, 01:03
Name: Fatih Çevik
PID: 3817
Vatsim ID: 1104588
City: Istanbul
Location: Turkey
Contact:

THY2286 wrote:
serdar2620 wrote:Ufuk hocam dediğinizi tam anlayamadım. Hanifi Kaptanım sizin verdiğiniz belgeyede baktım orda motorların nasıl kapalı başlatılacağı yazmıyor geri kalanlar için zaten bende belge mevcut
teşekkürler...
Eğer FS2004 kullanıyorsanız "select a flight" kısmında "pmdg" altında "737-700 cold and dark" var...o KBFIde kayıtlıdır,siz istediğiniz bir havaalanına "go to airport" ile gidip,istediğiniz,tercih ettiğiniz(737-800 mesela) uçak modelini de "select aircraft" ile seçip daha sonra "save flight" ile kaydedebilirsiniz...FS i açtığınızda select a flight kısmından "my saved flights" altından kaydettiğiniz uçuşu açarsanız her seferinde c&d halindeki uçağınız sizi bekliyor olur...
FSX kullanıyorsanız yukarıdakiler tam adları değildir büyük ihtimal ama benzerdir biraz kurcalayıp bulursunuz gereken menüyü sanıyorum...
İyi uçuşlar
Selamlar.
Yada Cessna nın herhangi bir uçağını seçin panledeki tüm düğmeleri off yapıp sonrasında select aircraft menüsünden herhangi bir pmdg 737 serisini seçin.
Cold & Dark gelecektir.Bu yöntem çoğu aircrafta yer :)

Saygılar
Fatih CEVIK
The engine is the heart of an aeroplane, but the pilot is it's soul.
User avatar
THY4521
Average User
Average User
Posts: 125
Joined: 08 Jun 2010, 17:00
Name: Serdar GULER
PID: 4521
Vatsim ID: 1146824
City: Istanbul
Location: Istanbul

fatih ve ufuk kaptanlarım teşekkürler hallettim
User avatar
Apollo
Legend
Legend
Posts: 1245
Joined: 25 Dec 2008, 22:49
Name: Erdal ELMACI
PID: 3195
Vatsim ID: 1059183
City: Ankara
Location: Turkey

Cessna ile COLD&DARK genelde çalışır, Başka uçaklarla bunu yapıp PMDG de kullanmayın zamanla sapıtabilir. (PMDG MANUAL)

ancak eğer CESSNA ile default yaptığınız PMDG ile uçuşlarınızda anlamsız FS hatalarınız olursa PMDG nin kendi cold&dark kayıtlı uçuşunu açıp LTBA ya taşıyıp bunu default olarak kaydederseniz daha sağlıklı olur.
Saygılarımla
Turkish vACC Enroute Controller (C1)
Whatever the weather,WE MUST MOVE TOGETHER
User avatar
THY4422
Senior Member
Senior Member
Posts: 355
Joined: 30 Apr 2010, 11:24
Name: Cuneyt ARSLAN
PID: 4422
Location: Bursa

Bu da bana sağlam ders oldu. Artık pmdg'nin cool and dark uçuşunu default yaptım ve her seferinde o şekilde başlıyorum uçuşa. Artık ikaz lambalarım simsiyah :))
Post Reply

Return to “Training Lounge”