Selam Dostlar.
Daha önce bir kaç kere dile getirilen bir konu Autorudder.
Sorum FS teki realism ayarlarında bulunan autorudder seçeneği ile ilgili olacak.
Acaba kaçımız bu özelliği kapatarak uçuş gerçekleştiriyoruz?
Malum bu seçeneğin seçilmesi halinde Fs tüm işi kendisi hallediyor ve landing çok basit bir hale geliyor.
Sadece merak ettiğim için soruyorum yanlış anlaşılmasın...
Saygılar...
Autorudder hakkında
- THY4752
- Average User
- Posts: 179
- Joined: 06 Nov 2010, 01:30
- Name: Hakan PALIOGLU
- PID: 4752
- Vatsim ID: 1101377
- City: Istanbul
- Location: Turkey
Mesela benim kapalı kaptanım cunku bence bu ozellik pek duzgun çalısmıyor ya da ben alışamadım. Ozelliği açınca uçak her defasında pistin sağına soluna (rüzgara göre) savruluyor.. Hiç sevmiyorum
ayrıca diğer söylediğinize de katılıyorum iniş uçuşun en zevkli kısmı, olabildiğince gerçekçi olmalı....
Teşekkürler

Teşekkürler
-
- Senior Member
- Posts: 263
- Joined: 11 Apr 2009, 01:03
- Name: Fatih Çevik
- PID: 3817
- Vatsim ID: 1104588
- City: Istanbul
- Location: Turkey
- Contact:
Evet Hakan Kaptan.hknpal wrote:Mesela benim kapalı kaptanım cunku bence bu ozellik pek duzgun çalısmıyor ya da ben alışamadım. Ozelliği açınca uçak her defasında pistin sağına soluna (rüzgara göre) savruluyor.. Hiç sevmiyorumayrıca diğer söylediğinize de katılıyorum iniş uçuşun en zevkli kısmı, olabildiğince gerçekçi olmalı....
Teşekkürler
Dediğin doğru kontrolü zor ama alışınca sorun olmuyor.
Bu şekilde inişler daha zevkli,crosswindlerde gerçek hayattaki gibi pass geçme tekrar deneme durumları oluyor.
Uçuşu daha gerçekci hale getiiryor.
Aksi halde hava durumunun cok ta bir anlamı kalmıyor.Fs işin büyük kısmını yapıyor size sadece reverserları açmak ve breake yapmak kalıyor.
Saygılar
Fatih CEVIK
The engine is the heart of an aeroplane, but the pilot is it's soul.
The engine is the heart of an aeroplane, but the pilot is it's soul.
-
- Senior Member
- Posts: 263
- Joined: 11 Apr 2009, 01:03
- Name: Fatih Çevik
- PID: 3817
- Vatsim ID: 1104588
- City: Istanbul
- Location: Turkey
- Contact:
Bu arada alışmanın en iyi yoluda tabiki kullandıgınız uçak ile belli bir süre touch and go eğitimi yapmak lazım.
Saygılar
Saygılar
Fatih CEVIK
The engine is the heart of an aeroplane, but the pilot is it's soul.
The engine is the heart of an aeroplane, but the pilot is it's soul.
- THY3061
- Average User
- Posts: 202
- Joined: 05 Jun 2011, 22:20
- Name: Fatih SERPEN
- PID: 3061
- Vatsim ID: 1194888
- City: Kocaeli
- Location: Kocaeli
Bir de RUDDER'ın uçuş dinamiklerine ne gibi etkileri olduğunu, uçuşun hangi safhalarında kullanıldığını anlatan biraz ayrıntılı bir döküman varsa değerli sanal pilot arkadaşlarımızı RUDDER kullanımına özendirebiliriz sanırım. Gerçek pilot arkadaşlarımız/
abilerimiz/hocalarımız tecrübeleri ile RUDDER'sız bir uçağın kağıt bir uçaktan farksız olduğunu özendirici bir şekilde anlatabilirlerse çok faydalı olabilir bence. Sadece biraz tecrübe ederek sanal pilot arkadaşlarımız bildiklerinin üzerine birşeyler daha katar ve çok kolay bir şekilde kavarayıp kullanıbilirler bence.
abilerimiz/hocalarımız tecrübeleri ile RUDDER'sız bir uçağın kağıt bir uçaktan farksız olduğunu özendirici bir şekilde anlatabilirlerse çok faydalı olabilir bence. Sadece biraz tecrübe ederek sanal pilot arkadaşlarımız bildiklerinin üzerine birşeyler daha katar ve çok kolay bir şekilde kavarayıp kullanıbilirler bence.
Fatih SERPEN
ATPL(A) Frozen
B-737NG
ATPL(A) Frozen
B-737NG