Merhaba kaptanım.
CATIII yaklaşmalar prosedür gereği Autoland ile sonlanmak zorundadırlar diyerek ufak bir not sıkıştırayım öncelikle.. CATIII şartlarında yaklaşma yapmak bir prosedür, Autoland yapmak bir başka prosedürdür ve parametredir..
Her nekadar bu iki prosedür birbirinden ayrılamaz prosedürler olsalar da farklı iki disiplin olduğunu bilmek ve ayrı ayrı değerlendirmek önemli..
LTBA CATII lisanslı bir meydan olduğu için CATIII yaklaşması normalde yapılamaz..
CATIII bir iniş yapmak için üç farklı ve zorunlu unsur söz konusu..
1- Meydan CATIII olmak zorundadır..
2- Uçak CATIII olmak zorundadır..
3- Her iki kokpit ekibi de CATIII olmak zorundadır...
Probleminize gelince;
Sanırım default 734'ün Autoland yapıp yapmadığı hakkında şüpheleriniz var. Ben de hiç denemedim.. Siz deneyip sonucu paylaşabilir misiniz?
Oytun AKÇAY CPL/A-06142 737(300-900) Corendon A I R L I N E S
Default uçakta dual channel A/P yok, normalde yapamamanız lazım ama FS de uçtuğunuz uçağın sertifikasyonu CATIII, ILS olan alanların hepsinin sertifikasyonu CATIII dür. Yani gerçekte olduğundan farklıdır.