Tesekkürler. Ucagi aldim bayramdada kurcaladim. Bu teknolojik devirde bunu kullanmaya gerek varmi (yada yok bu beni kastı demek istiyorum herhalde

) diyerek kisa yoldan pes etme durumuna geldim. Ucagin en hosuma giden yeri Taxi 'si. Frenlerden gelen sesler harika. Tirmanma Cruize güzel fakat son yaklasmada PITCH tepkileri PSS-320 yi andiriyor. THY textureside hicbir yerde gözüme çarpmadi. Beraberinde gelen Weaşer Radar görsel olarak OK ama kullanislilik acisindan bilemiyorum. Bu kadar senedir ucarim hava muhalefeti nedeniyle rotami degistirmem gereken bir durum olmadi. INS sistemini calistiramadim ve forumundanda anladigim kadaraiyla INS bu ucakta yok. Startup icin 15 sayfalik bir manuel var fakat FS2004 ün kisitlamalarindan dolayi cogu dügme calisiyor ama islevi yok. Klasik tüm FS ucaklarinda gecerli olan APU ON-BLEED ON-HYD ON-PUMP ON- START LEVERS ON ucak calisiyor. Nette bazi yorumlar var 727 ucurmak bilgi ister beceri ister FMC li bir PMDG cok basit gibi bir yaklasima kesinlikle katilmiyorum. Düzgün kurallarina uygun kullanim söz konusu oldugunda 37000 feetten 10000 feete bir PMDG yide speed/vario oranlarini ve sinirlarini koruyarak alcaltmak ne gerektiriyorsa 727 icinde aynisi söz konusu. 727 dede Autopilot var. Mükemmel Altitude Hold oluyor Heading tutuyor, VOR LOCK oluyor. Speedi elle ayarlamak bir kac saate zaten hemen kapiliyor. Olmayan ne? ATC Direct To derse o yok, APP yok ama artik zaten APP yi cogumuz kullanmayabiliyoruz, son yaklasmada speed tutma olayi yok onada dedim dedigim gibi alismak kolay.
Ben 727 fanatiyigim diyenlere hitab edebilir. Panel güzel ve okunabilirligi Captain Sim den daha iyi.
Ferdi Vefa
