Ground WindShear
- THY2100
- Advanced Member
- Posts: 652
- Joined: 03 Dec 2009, 20:18
- Name: Armagan BURCU
- PID: 2100
- Vatsim ID: 973633
- City: Antalya
- Location: Turkey
Arkadaşlar bugün edinburgh'tan kalkmaya hazırlanırken daha pushback esnasında windshear ikazı aldım ASN ile bir alakası var biliyorum ama başına gelen var mı daha önce bu normal değil gibime geliyor?
Armağan BURCU
ATPL(A)
Boeing 737-800
ATPL(A)
Boeing 737-800
- THY4029
- Junior Member
- Posts: 97
- Joined: 29 Mar 2014, 19:03
- Name: Zaur BILALOV
- PID: 4029
- Vatsim ID: 1281488
- City: USA, CT
- Location: USA, CT


THY9029 - Pilot of Q400, B738 NG and A321.
- THY2100
- Advanced Member
- Posts: 652
- Joined: 03 Dec 2009, 20:18
- Name: Armagan BURCU
- PID: 2100
- Vatsim ID: 973633
- City: Antalya
- Location: Turkey
Aldığım bilgiye göre uçağın rüzgar alıcıları yerdeyken de aktif konumda oluyormuş WS almamızın sebebi buymuş sorun yok reality var



Armağan BURCU
ATPL(A)
Boeing 737-800
ATPL(A)
Boeing 737-800
- THY3890
- Average User
- Posts: 140
- Joined: 22 Jun 2009, 04:43
- Name: Semih Batuk
- PID: 3890
- Vatsim ID: 1110258
- City: Istanbul
- Location: Istanbul
Aynen sorun yok bunda. Sadece pushback safhasında gelmesi kötü göstermiş olayı.. Normalde pistte koştururken WS duysan direk kalkış iptal. Piste girer girmez WX "ON" lütfen madem ASN sahibisiniz olacak böyle şeyler.. Hep şeker gibi uçmak yok 


- THY4018
- Staff
- Posts: 63
- Joined: 23 Feb 2014, 17:37
- Name: Burak KAN
- PID: 4018
- Vatsim ID: 1262234
- City: Istanbul
- Location: Turkey
Ben push backte karşılaşmıştım ve push back face piste doğruydu. 30 dakka falan bekledim, geçmeyince denemek için FDRı kapatıp, vatsimde online olup kalkayım dedim. Rotate den sonra ön, sağ ve sonrasında arkadan 70-80 knots yiyince uçak çakıldı
Yani demem o ki, o uyarıları ciddiye alın. Gerçekten düşürtüyor valla 


*StarFighter* 104


- THY2100
- Advanced Member
- Posts: 652
- Joined: 03 Dec 2009, 20:18
- Name: Armagan BURCU
- PID: 2100
- Vatsim ID: 973633
- City: Antalya
- Location: Turkey
ahaha burak düştün demek tebriklerTHY4018 wrote:Ben push backte karşılaşmıştım ve push back face piste doğruydu. 30 dakka falan bekledim, geçmeyince denemek için FDRı kapatıp, vatsimde online olup kalkayım dedim. Rotate den sonra ön, sağ ve sonrasında arkadan 70-80 knots yiyince uçak çakıldıYani demem o ki, o uyarıları ciddiye alın. Gerçekten düşürtüyor valla


Armağan BURCU
ATPL(A)
Boeing 737-800
ATPL(A)
Boeing 737-800