
default 737-400 hız sorunu
- THY3716
- Legend
- Posts: 1401
- Joined: 26 Apr 2009, 00:33
- Name: Bahadir ALKES
- PID: 3716
- Vatsim ID: 1097118
- City: Istanbul
- Location: Turkey
Şimdi, şöyle diyeyim, pitot tüpünden giren rüzgar belli bir şiddete erişene kadar sürat saatinize etki etmiyor, onu simüle etmeye çalışmışlar. Gördüğüm kadarıyla sizde PMDG de yüklü, mesela o uçakta 45 knota kadar air speed indicator çalışmaz. Eğer PMDG yüklüyse boşverin default uçağı. Direkt PMDG ye geçin.
Lead me, follow me or get out of my way !
-
- VIP Member
- Posts: 1193
- Joined: 17 Aug 2007, 09:17
- Name: İlker Değirmencioğlu
- PID: 2445
- Vatsim ID: 1011091
- City: Istanbul
- Location: Turkey
Bahadır kaptan doğru söylüyor, ayrıca hadi pitot tüpü hızı milimetrik gösterse bile, örneğin kuzeye 10knot rüzgar esiyorsa ve siz kuzeye doğru 10 knot ground speed ile taxi yapıyorsanız, indicated air speed'iniz 0 dır.
FlyTHY IT Manager
-
- Newbie
- Posts: 7
- Joined: 21 Jul 2004, 18:10
- Name: Ali ihsan PASLI
- PID: 1217
- Location: Germany-Berlin
Mert Kaptan Autobrake 2 rakami üzerinde duruyor. Normalde kalkis kontrollerinde Flap up(önce 1 dereceye, sürat 200 knot olmadan da tamamen kapatilmali yani tamamen OFF konumunda olmali!), Gear up ve Autobrake RTO konumunda olmali idi.
Benim süphem Autobrake 2 rakami üzerinde(RTO Konumunda olmali) bu nedenle farklilik olabilir.Ustalarim daha dogrusunu bilir.
Benim süphem Autobrake 2 rakami üzerinde(RTO Konumunda olmali) bu nedenle farklilik olabilir.Ustalarim daha dogrusunu bilir.
-
- Junior Member
- Posts: 85
- Joined: 26 Feb 2008, 17:13
- Name: Sami Aselcioglu
- PID: 2847
- Vatsim ID: 1037450
- City: İskenderun
Mert kaptan iki gösterge arasında farklılık olması gayet normal,biri Air speed diğeri ise(Sağ alt) Ground Speed'dir.Siz her zaman Air speed indicator'u dikkate almalısınız.Bu arada uçuş sırasında autobrake'in 2 ya da RTO'ya alınması uçağın havadaki hızı üzerinde hiçbir etkisi yoktur.Kısa bir not daha De Icing ancak TAT -30'un altında olduğu zaman aktif edilir.
İskenderun 28.10.1986
cevaplar için teşekkürler ama ben zaten kalkışta autobrake yi RTO konumuna alıyorum kalkıştan sonra 6000 feet falan geçince el alışkanlığı iniş için 2 konumuna alıyorum bide PMDG'yi daha tam olarak kullanamıyprum PMDG için eğitim gibi birşey varmı acaba?
saygılar
saygılar
-
- Junior Member
- Posts: 85
- Joined: 26 Feb 2008, 17:13
- Name: Sami Aselcioglu
- PID: 2847
- Vatsim ID: 1037450
- City: İskenderun
Mert kaptan PMDG kullanmayı öğrenmek istiyorsan öncelikle onunla beraber gelen kılavuzları okumanı tavsiye ederim.Malum PMDG 'yi yeterli teknik bilgi birikimine ulaşamadan uçurmaya kalkarsan hiç bir keyif alamazsın.Kılavuzları okuduktan sonra You Tube'da 'PMDG Tutorial' başlığı altında kısa bir arama yaparsan işine yarayacak bir çok eğitim videosuna ulaşabilirsin.
Tabi bu arada yine PMDG konusunda soruların olursa forumun Boeing Fleet kısmına konu açarak bizlere danışabilrsin.
Şimdiden kolay gelsin
Tabi bu arada yine PMDG konusunda soruların olursa forumun Boeing Fleet kısmına konu açarak bizlere danışabilrsin.
Şimdiden kolay gelsin

İskenderun 28.10.1986
- THY3716
- Legend
- Posts: 1401
- Joined: 26 Apr 2009, 00:33
- Name: Bahadir ALKES
- PID: 3716
- Vatsim ID: 1097118
- City: Istanbul
- Location: Turkey
Eh, madem eğitim talebi olan arkadaşımız var, biz de kaptan olduk ya, eğer bu şekilde talebi olan 2-3 arkadaş daha olursa kararlaştıracağımız bir gün ve saatte PMDG, Level D 767, Maddog MD 82 veya Flight1 Super 80 (Full Analog) uçaklarından istediğiniz birisi ile type eğitimi ve ayrıca VOR to VOR navigasyon, VOR yaklaşma eğitimi verebilirim. Skype üzerinden konuşuruz, boş bir meydanda buluşur eğitimimizi yaparız. Bu konuda talebi olan arkadaşlar buradan bana pm bıraksınlar, veya bahadir_alkes@yahoo.com 'a mail atsınlar. Gelen mesajlara bakıp buluşma günü ile ilgili ayrıca bir forum açarız daha sonra. Keyifli uçuşlar...
Lead me, follow me or get out of my way !