http://www.youtube.com/watch?v=hRzWp67PIMw
Airbus A340-600 Rejected Take-Off test (subtitles)
- Apollo
- Legend
- Posts: 1245
- Joined: 25 Dec 2008, 22:49
- Name: Erdal ELMACI
- PID: 3195
- Vatsim ID: 1059183
- City: Ankara
- Location: Turkey
Selamlar
Videonun repliği "not an important fire"
Şimdi bu tip take off reject durumunda lastiklerin yanma durumu var mı?
Yoksa bunlar limitlerin zorlanmış hali mi? gerçi V1 diyor sonra brake geliyor.
Rejected take off durumunda uçak durduktan sonra soğutma vb bir prosedür var mı?
Bu tip yangınların (büyümeden sönme ) uçağa zararı nedir?
Bununla cabin crew cross check yaptım. BOEING daha sağlam çıktı
lastikler patlamadı bayağı zaman...(Boeing ciyiz ya)
Lastikler yanıyor ama 5 dakika dayanıyor. Uçağa sıçramaması için tertip alınıyor.
Bayağı bir zarar açıyor....
Teşekkürler
Videonun repliği "not an important fire"

Şimdi bu tip take off reject durumunda lastiklerin yanma durumu var mı?
Yoksa bunlar limitlerin zorlanmış hali mi? gerçi V1 diyor sonra brake geliyor.
Rejected take off durumunda uçak durduktan sonra soğutma vb bir prosedür var mı?
Bu tip yangınların (büyümeden sönme ) uçağa zararı nedir?
Bununla cabin crew cross check yaptım. BOEING daha sağlam çıktı


Lastikler yanıyor ama 5 dakika dayanıyor. Uçağa sıçramaması için tertip alınıyor.
Bayağı bir zarar açıyor....
Teşekkürler
Saygılarımla
Turkish vACC Enroute Controller (C1)
Whatever the weather,WE MUST MOVE TOGETHER
Turkish vACC Enroute Controller (C1)
Whatever the weather,WE MUST MOVE TOGETHER