Sayın kaptanlarım; Level-D 767 ile inişi gerçekleştirdikten sonra her şey yolunda flapları topluyorum artık taxi ye geçeceğim fakat sol motor çalıştığı halde takat almıyor. Cut-OFF yoluyla motoru kapatıp tekrar açıyorum ama değişen bir şey yok. Aynı problemi yaşıyor musunuz? Ya da ne gibi öneriniz olabilir.
Not: "E"tuşunu inaktif etmiştim yani gaz kollarını ittirince ikisininde hareket ettiğini görüyorum, problem başka bir şey.
Level-D 767 İniş Sonrası 1. Motor
-
- Average User
- Posts: 125
- Joined: 16 Oct 2006, 19:47
- Name: Aytugan Utku AKDOĞAN
- PID: 2118
- Location: Turkey
Aytugan Utku AKDOĞAN
FlyTHY PID2118
Eskişehir, 1986
FlyTHY PID2118
Eskişehir, 1986
Hocam öncelikle selamlar saygılar acemi görmezseniz size bir konuda ışık tutmak isterim belki sorununuza çağre olur 763 leri kullanmaktan çok büyük mutluluk ve keyif duyarım ve en sevdigim uçaktır 100 saate yakın uçuşum bulunmaktadır ve söylediginiz türde genel bir probleme şahit olmadım eğer bilgilendirme geçerken yada herhangi bir sebeple "E" harfine basarsanız bu tuş gaz kollarını manuele alıyor yani tek tek açabiliyorsunuz dikkat ederseniz bu sorunu bir daha yaşamayacagınız kanısındayım
-
- Average User
- Posts: 125
- Joined: 16 Oct 2006, 19:47
- Name: Aytugan Utku AKDOĞAN
- PID: 2118
- Location: Turkey
Bu nasıl biz sözHocam öncelikle selamlar saygılar acemi görmezseniz size bir konuda ışık tutmak isterim



Sorundan bayağı uzun bir zaman önce muzdariptim ama hiç bir şey değişmediği halde sorunla uzun zamandır karsılasmıyorum. E tusuna basmaktan değildi ama, çünkü bende inaktif durumda malum uçarken sürekli kaptanlarla chat halinde olduğumuzdan ara ara simulator ustundeyken basmadığımız tuş kalmıyordu

Aytugan Utku AKDOĞAN
FlyTHY PID2118
Eskişehir, 1986
FlyTHY PID2118
Eskişehir, 1986
Yardımcı olamadığım için üzgünüm hocam ama aynı sorunu tekrar yaşamamış olmanızada sevindim 

- THY3615
- Average User
- Posts: 241
- Joined: 06 Jul 2009, 19:28
- Name: K.Gürsel HAZAR
- PID: 3615
- Vatsim ID: 1090129
- City: Ankara
- Location: Ankara
Utku Kaptanım, bu LEVEL-D azizliğinden olabilir, bende de genellikle indikten sonra steering tam kumanda almıyor, pisti terketmek için bile çok uzun dorseli bir TIR'dan daha fazla manevra yapmak zorunda kalıyorum ama nafile...
- THY7
- Officer
- Posts: 686
- Joined: 19 Aug 2001, 05:52
- Name: Berhan Dönmez
- PID: 7
- Vatsim ID: 813296
- City: Istanbul
- Location: Turkey
15 kt üzerinde steering etkili olmuyor,gerçekte de öyle keskin dönüşlerde boeing 10-15 kt'tan fazlasını önermez.THY3615 wrote:Utku Kaptanım, bu LEVEL-D azizliğinden olabilir, bende de genellikle indikten sonra steering tam kumanda almıyor, pisti terketmek için bile çok uzun dorseli bir TIR'dan daha fazla manevra yapmak zorunda kalıyorum ama nafile...
Berhan Dönmez
ATPL-A TRE/SFI (F27-B737-A310/300-600-A330/350)
ATPL-A TRE/SFI (F27-B737-A310/300-600-A330/350)
- THY3615
- Average User
- Posts: 241
- Joined: 06 Jul 2009, 19:28
- Name: K.Gürsel HAZAR
- PID: 3615
- Vatsim ID: 1090129
- City: Ankara
- Location: Ankara
Berhan Hocam, peki ne yapmak gerek? bir çözümü var mıdır? Uçak pisti terkederken taxi yoluna bile dönmüyor, dışardan bakıyorum, steering açısı o kadar dar ki o yüzden de dönmüyor. PMDG'de bu yok, yalnız LEVEL-D'de oluyor.
- THY7
- Officer
- Posts: 686
- Joined: 19 Aug 2001, 05:52
- Name: Berhan Dönmez
- PID: 7
- Vatsim ID: 813296
- City: Istanbul
- Location: Turkey
Hmm anladım hocam,sizden kaynaklanan bir problem diil özür dilerim.Leveld üzerine herhangi bir eklenti yaptınızmı kokpitte modifiye vs,sanırım aircraft cfg dosyasında bir problem olmuş olabilir.THY3615 wrote:Berhan Hocam, peki ne yapmak gerek? bir çözümü var mıdır? Uçak pisti terkederken taxi yoluna bile dönmüyor, dışardan bakıyorum, steering açısı o kadar dar ki o yüzden de dönmüyor. PMDG'de bu yok, yalnız LEVEL-D'de oluyor.
aşağıdaki link te leveld b767-300 aircraft cfg gönderiyorum.
Bunu FS klasörü içinde Aircraft/LCLD_B763 içine atıp denermisiniz ...
http://hotfile.com/dl/26989075/e27eaa7/ ... t.cfg.html
Berhan Dönmez
ATPL-A TRE/SFI (F27-B737-A310/300-600-A330/350)
ATPL-A TRE/SFI (F27-B737-A310/300-600-A330/350)