PMDG Kaptanlarina bir iki sorum olacak
1-737-700 de speedbrakes leri armed edildigi halde teker koyduktan sonra default 734 deki gibi acilmiyorlar bu gercekci midir
2-Birde overhead panelde enginee bleed dugmelerini tam olarak bulamadim apu bleed dugmesinin iki yanin daki diye tahmin ediyorum ancak emin degilim dogru mudur
3- Bizim sirketin (flyşy) belirledigi bir Cost index degeri varmidir FMC target speedi cost indexe gore mi hesapliyor
4-ucagin yatis acisi nereden degistiriliyor
saygilar
TK 455
Serdar Demiray
speedbrakes
1. Speed brake armed edildilten sonra açılmıyorsa bir yanlışlık var.
2. Engine bleed düğmeleri dediğiniz gibi APU bleed'in sağ ve solundaki 1-2 diye numaralandırılmış düğmelerdir.
3. Cevap yok.
Selçuk Oral - LTBA-EDDM | drumexx@yahoo.com

2. Engine bleed düğmeleri dediğiniz gibi APU bleed'in sağ ve solundaki 1-2 diye numaralandırılmış düğmelerdir.
3. Cevap yok.
Selçuk Oral - LTBA-EDDM | drumexx@yahoo.com

- THY455
- Average User
- Posts: 166
- Joined: 04 Jun 2002, 21:54
- Name: Serdar DEMIRAY
- PID: 455
- Vatsim ID: 842820
- City: Istanbul
- Location: Turkey
son yaklasmada fmc ye star girilmisse mcp de hiz landing hizina inecek altitude de alan yuksekligine set ediliyor
ayrica loc ve gs sinyallerini alamiyorum full est da cok zahmetli oluyor bu konularda yardimci olursaniz sevinirim..
Saygilar
TK 455
Serdar Demiray
ayrica loc ve gs sinyallerini alamiyorum full est da cok zahmetli oluyor bu konularda yardimci olursaniz sevinirim..
Saygilar
TK 455
Serdar Demiray
-
- Average User
- Posts: 121
- Joined: 19 Jul 2003, 19:26
- Name: Onur VARDAL
- PID: 559
- Location: Turkey
- Contact:
Selamlar,
3. Soru'yu bildiğim kadarıyla cevaplamaya çalışayım; THY Schedule uçuşlarında Cost Index'i 40, Charter uçuşlarda ise 60 ya da 80 kullanıyor diye biliyorum. Ancak kısa mesafelerde (örn. Ankara-Istanbul) uçağın seyir irtifasında uzun süreli kalması için Cost Index 80 verilebiliniyor.
Özellikle THY dışındaki diğer havayolu şirketleri seferlerini daha kısa sürede tamamlayabilmek için Cost Index'i 60-80 verdiklerini duymuştum.
Sevgiler...
Onur VARDAL
TK559
"Turkish Double Five Niner"
3. Soru'yu bildiğim kadarıyla cevaplamaya çalışayım; THY Schedule uçuşlarında Cost Index'i 40, Charter uçuşlarda ise 60 ya da 80 kullanıyor diye biliyorum. Ancak kısa mesafelerde (örn. Ankara-Istanbul) uçağın seyir irtifasında uzun süreli kalması için Cost Index 80 verilebiliniyor.
Özellikle THY dışındaki diğer havayolu şirketleri seferlerini daha kısa sürede tamamlayabilmek için Cost Index'i 60-80 verdiklerini duymuştum.
Sevgiler...
Onur VARDAL
TK559
"Turkish Double Five Niner"
-
- Average User
- Posts: 211
- Joined: 19 Aug 2001, 04:09
- Location: Turkey
- Contact:
1- FS2002 kullanıyorsanız FS2002'de speedbrake auto deploy özelliği doğru çalışmıyor. FS2004'de uçuyorsanız speedbrake'i şrottle panel'den mouse ile arm etmeyi deneyin, ana panelde de speedbrake arm ikaz lambası yanacaktır.
4- MCP HDG knob'un sağ yada sol üst köşesine tıkladığınızda bank limiter'i ayarlayabiliyorsunuz, yalnız LNAV bank limiter'i dikkate almıyor.
Sevgiler,
Bozhan Özsoy
TK01
FlyTHY Technic
4- MCP HDG knob'un sağ yada sol üst köşesine tıkladığınızda bank limiter'i ayarlayabiliyorsunuz, yalnız LNAV bank limiter'i dikkate almıyor.
Sevgiler,
Bozhan Özsoy
TK01
FlyTHY Technic