Below GS, DF B737 400

Help Center For New Turkish Virtual Pilots. Questions about connection, online flying, and training.
Post Reply
MD
Junior Member
Junior Member
Posts: 90
Joined: 11 May 2002, 21:17
Location: Turkey
Contact:

Arkadaşlar,

Uzun bir aradan sonra DF B737 ile birbirimize yeniden ısınıyoruz. Bu sabah LTAC 03R ILS full establish sorunsuz inerken ve hızım 150kts civarında iken FMC uça?ı GS altına düşürdü ve pist başının belki 100m önüne teker koymak zorunda kaldım, ve de CRUSH oldu. 2 kez off line denedim aynı sorunu yaşadım. Ayrıca ZFW FMC de 077.9 gibi yazılıyor ama load manager de 77934 lbs şeklinde belirtiliyor. FMC ye bu de?er mi yazılmalı

Öneriler için şimdiden sa?olun

Can Hürel
TK393

CH
User avatar
THY157
VIP Member
VIP Member
Posts: 825
Joined: 11 Jan 2002, 22:00
Name: Selçuk POYRAZ
PID: 157
Location: Kocaeli

Selam;

Malesef DF'in bilinen en aptalca hatası bu söylediğiniz. DF B734 benimde kullandığım ve çok sevdiğim bir uçak ancak GS yakalama ve Autolanding yaparken çok saçmaladığına ben çok tanık oldum, hala da oluyorum. Bazen GS yakalarken ilk anda öyle bir aşağı varyo veriyor ki GS'un altında kalıyorsunuz tekrar yakalayana kadar neredeyse inmek üzere oluyorsunuz, bazen de GS'u yakalarken inanılmaz yavaş hareket edip sizin GS'un üstünde kalmanıza sebep oluyor ve ben bunların sebeplerini bulmak için bir çok deneme yapmama rağmen bulamadım sebebini. Çözüm mümkün olduğu kadar uzak ve yüksek GS'u yakalamak, uçağın toparlamasını beklemek ve son 1000ft. AGL'da elle yaklaşmaya devam etmek...

İyi uçuşlar, iyi inişler.

Selçuk Poyraz
Captain
Virtual A3xx Instrument Rating
TK157
Post Reply

Return to “Training Lounge”