Arkadaşlar,
Uzun bir aradan sonra DF B737 ile birbirimize yeniden ısınıyoruz. Bu sabah LTAC 03R ILS full establish sorunsuz inerken ve hızım 150kts civarında iken FMC uça?ı GS altına düşürdü ve pist başının belki 100m önüne teker koymak zorunda kaldım, ve de CRUSH oldu. 2 kez off line denedim aynı sorunu yaşadım. Ayrıca ZFW FMC de 077.9 gibi yazılıyor ama load manager de 77934 lbs şeklinde belirtiliyor. FMC ye bu de?er mi yazılmalı
Öneriler için şimdiden sa?olun
Can Hürel
TK393
CH
Below GS, DF B737 400
- THY157
- VIP Member
- Posts: 825
- Joined: 11 Jan 2002, 22:00
- Name: Selçuk POYRAZ
- PID: 157
- Location: Kocaeli
Selam;
Malesef DF'in bilinen en aptalca hatası bu söylediğiniz. DF B734 benimde kullandığım ve çok sevdiğim bir uçak ancak GS yakalama ve Autolanding yaparken çok saçmaladığına ben çok tanık oldum, hala da oluyorum. Bazen GS yakalarken ilk anda öyle bir aşağı varyo veriyor ki GS'un altında kalıyorsunuz tekrar yakalayana kadar neredeyse inmek üzere oluyorsunuz, bazen de GS'u yakalarken inanılmaz yavaş hareket edip sizin GS'un üstünde kalmanıza sebep oluyor ve ben bunların sebeplerini bulmak için bir çok deneme yapmama rağmen bulamadım sebebini. Çözüm mümkün olduğu kadar uzak ve yüksek GS'u yakalamak, uçağın toparlamasını beklemek ve son 1000ft. AGL'da elle yaklaşmaya devam etmek...
İyi uçuşlar, iyi inişler.
Selçuk Poyraz
Captain
Virtual A3xx Instrument Rating
TK157
Malesef DF'in bilinen en aptalca hatası bu söylediğiniz. DF B734 benimde kullandığım ve çok sevdiğim bir uçak ancak GS yakalama ve Autolanding yaparken çok saçmaladığına ben çok tanık oldum, hala da oluyorum. Bazen GS yakalarken ilk anda öyle bir aşağı varyo veriyor ki GS'un altında kalıyorsunuz tekrar yakalayana kadar neredeyse inmek üzere oluyorsunuz, bazen de GS'u yakalarken inanılmaz yavaş hareket edip sizin GS'un üstünde kalmanıza sebep oluyor ve ben bunların sebeplerini bulmak için bir çok deneme yapmama rağmen bulamadım sebebini. Çözüm mümkün olduğu kadar uzak ve yüksek GS'u yakalamak, uçağın toparlamasını beklemek ve son 1000ft. AGL'da elle yaklaşmaya devam etmek...
İyi uçuşlar, iyi inişler.
Selçuk Poyraz
Captain
Virtual A3xx Instrument Rating
TK157