Biraz uzun olabilir ama sonunda bir soru var..
......
LTBJ - LTBA yolculu?u için 08.00 uça?ına biniyorum.. Puslu bir Izmir sabahı hava biraz sıkıntılı.. ve kalkıyoruz. herzamanki gibi gözüm kanatlarda flaplar toplanıyor ve yükseliyoruz. Kaptanın sesi duyuluyor.. "kaptanınız konuşuyor şuan BERGO üzerinde..... " ve BIGA VOR ına varmak üzereyiz. O da nesi gürültü patırtı derken anlıyoruzki pilot arkaşlarımıza birşeyler oldu


Evet kendimi birden pilot kabininde buluyorum, heyecan sarmış dörtbir yanımı [:0] ama birşekilde toparlanıyoruz ve kontrol artık bizde.. Alcalmaya başlıyoruz ve sq kodumuzu emc. veriyoruz.. Bizi 36R pistine yönlendiriyor sevgili ATC görevlimiz ILS falan derken o güzel lastik sesiyle tekerleri piste koyuyoruz

Herkez bir ohh çekmişken o da nesi Button 1 'e basıyorum ama uçak durmuyor

Evet arkadaşlar sanıyorum sorumu anladınız [;)] hep Button 1 'e basarak yaptı?ımız frenlemeyi gerçek uçakta nasıl yapıyorlar.. Yani insanın aklı ayaklara gidiyor ama onlarda taxi de sa?a sola dönüşlerde kullanılıyor diye biliyorum..
Teşekkürler,
Yyi Uçuşlar,
Koray KORU
TK720
"Uçuyorum o halde varım!"