RJ-85 Uçuşlarını daha keyifli hale getirece?ini düşündü?ümüz yeni uçuş dinamikleri ve mevcut panelin görsel açıdan daha iyi ve problemsiz çalışan EFIS versiyonu upload edildi, fleet sayfasından indirebilirsiniz [8D]
IADG'nin emektar RJ85 modelini mevcut RJ/BAe146 modelleri arasında hala en detaylı ve gerçekçi model olmasından dolayı offical olarak kullanmaya devam edece?iz, fakat Jon Murchison'un GMAX RJ70/100 (Emil Akao?lu ve Korhan Aksemsettinoglu) modellerini kullanmak isteyen olur ise bu modeller için ayrıca uçuş dinamikleri konfigurasyon dosyası hazırlanabilir.
Saygılarımla,
Bozhan Özsoy
TK01
FlyŞY Technic
Avro RJ-85 Panel ve Uçuş Dinamikleri yenilendi.
-
- Average User
- Posts: 211
- Joined: 19 Aug 2001, 04:09
- Location: Turkey
- Contact:
Arkadaslar,
Soylenen herseyi yapmama ragmen, benim Panel'de hicbir degisiklik olmadı? Nedendir sizce?
Sevgiler
H. Baris ERO?LU
TK771
Soylenen herseyi yapmama ragmen, benim Panel'de hicbir degisiklik olmadı? Nedendir sizce?
Sevgiler
H. Baris ERO?LU
TK771
-
- Average User
- Posts: 211
- Joined: 19 Aug 2001, 04:09
- Location: Turkey
- Contact:
Barış bey;
Download ettiğiniz zip dosyasının içinde 3 tane daha zip dosyası var;
Gauges.zip
Sounds.zip
Panel.zip
"Gauges.zip"'in içindeki bütün dosyaları "FS2002" dizinin içindeki "Gauges" dizininin içine açın, overwrite sorulursa evet deyin.
"Sounds.zip"'in içindeki bütün dosyaları "FS2002" dizinin içindeki "Sound" dizininin içine açın, overwrite sorulursa evet deyin.
"Panel.zip"'in içindeki bütün dosyaları "FS2002\Aircraft" dizinin içinde olan "BAe1462THY(IADG)" dizinin içindeki "panel" dizinin içine açın, overwrite sorulunca evet deyin.
Lütfen sonucu bildirin.
Not:
Uçuş dinamikleri upgrade'i için;
Download ettiğiniz zip dosyasının içindeki bütün dosyaları "FS2002\Aircraft" dizinin içinde olan "BAe1462THY(IADG)" dizininin içine açın, overwrite sorulunca evet deyin. (Uçak AVRO -> RJ85 ->THY olarak çıkacak)
Saygılarımla,
Bozhan Özsoy
TK01
FlyTHY Technic
Download ettiğiniz zip dosyasının içinde 3 tane daha zip dosyası var;
Gauges.zip
Sounds.zip
Panel.zip
"Gauges.zip"'in içindeki bütün dosyaları "FS2002" dizinin içindeki "Gauges" dizininin içine açın, overwrite sorulursa evet deyin.
"Sounds.zip"'in içindeki bütün dosyaları "FS2002" dizinin içindeki "Sound" dizininin içine açın, overwrite sorulursa evet deyin.
"Panel.zip"'in içindeki bütün dosyaları "FS2002\Aircraft" dizinin içinde olan "BAe1462THY(IADG)" dizinin içindeki "panel" dizinin içine açın, overwrite sorulunca evet deyin.
Lütfen sonucu bildirin.
Not:
Uçuş dinamikleri upgrade'i için;
Download ettiğiniz zip dosyasının içindeki bütün dosyaları "FS2002\Aircraft" dizinin içinde olan "BAe1462THY(IADG)" dizininin içine açın, overwrite sorulunca evet deyin. (Uçak AVRO -> RJ85 ->THY olarak çıkacak)
Saygılarımla,
Bozhan Özsoy
TK01
FlyTHY Technic
Efendim hersey yolunda, artik hersey calisiyor, tesekkurler!
H. Baris ERO?LU
TK771
H. Baris ERO?LU
TK771
-
- Senior Member
- Posts: 329
- Joined: 16 Apr 2002, 14:28
- Name: Murat TOLOGLU
- PID: 65
- Vatsim ID: 839820
- City: Istanbul
- Location: Turkey
- Contact:
Arkadaşlar ellerinize sağlık oldukça güzel olmuş.
VOR lock'da heading ile direction arasında çok fark oluyor ama belki de gerçekçidir, bilemiyorum, ben denerken 52 kt rüzgar vardı. Gazlar çok yavaş kumanda alıyordu, bunun normal olmadığını düşünüyorum. Approach süper !..
Bir soru: bu uçak ile DF (yada başka bir) FMC birlikte kullanılabilirmi acaba?
Teşekkürler,
Murat Toloğlu, TK233
VOR lock'da heading ile direction arasında çok fark oluyor ama belki de gerçekçidir, bilemiyorum, ben denerken 52 kt rüzgar vardı. Gazlar çok yavaş kumanda alıyordu, bunun normal olmadığını düşünüyorum. Approach süper !..
Bir soru: bu uçak ile DF (yada başka bir) FMC birlikte kullanılabilirmi acaba?
Teşekkürler,
Murat Toloğlu, TK233
Monitörünüzdeki cozunurluk oranlari kac acaba? zira bende butun rakamlar karinca gibi ve okumanin imkani yok! hele screen shot taki goruntu ile aralarinda ucurum var cozunurluk konusunda yardimlarinizi bekliyorum...
Serhan Önür
TK396
Serhan Önür
TK396
-
- Average User
- Posts: 211
- Joined: 19 Aug 2001, 04:09
- Location: Turkey
- Contact:
Murat bey;
Autopilot VOR/LOC modu seçili iken mevcut rüzgarın X bileşenini hesaplayarak korsta kalmak için gerekli sapmayı yapar , bahsettiğiniz 52kt rüzgar tam yandan geliyorsa ve o anki IAS hızınız düşük ise korsu korumak için gerekli sapma 20 dereceden bile fazla olabilir..
Gazların çok yavaş kalması ile ilgili birşey diyemeyeceğim, bence normal. Panele DF737 FMS'ini eklemek malesef mümkün değil (yada başka FMS)
Serhan bey;
Ben 1280x1024 çözünürlük kullanıyorum ama screenshot'u 1024x768'de aldım, zaten herhangibir paneli kullanabilmek için artık en düşük çözünürlük 1024x768...
Saygılarımla,
Bozhan Özsoy
TK01
FlyTHY Technic
Autopilot VOR/LOC modu seçili iken mevcut rüzgarın X bileşenini hesaplayarak korsta kalmak için gerekli sapmayı yapar , bahsettiğiniz 52kt rüzgar tam yandan geliyorsa ve o anki IAS hızınız düşük ise korsu korumak için gerekli sapma 20 dereceden bile fazla olabilir..
Gazların çok yavaş kalması ile ilgili birşey diyemeyeceğim, bence normal. Panele DF737 FMS'ini eklemek malesef mümkün değil (yada başka FMS)
Serhan bey;
Ben 1280x1024 çözünürlük kullanıyorum ama screenshot'u 1024x768'de aldım, zaten herhangibir paneli kullanabilmek için artık en düşük çözünürlük 1024x768...
Saygılarımla,
Bozhan Özsoy
TK01
FlyTHY Technic
-
- Senior Member
- Posts: 329
- Joined: 16 Apr 2002, 14:28
- Name: Murat TOLOGLU
- PID: 65
- Vatsim ID: 839820
- City: Istanbul
- Location: Turkey
- Contact:
Bozhan bey, açıklamalarınız için teşekkürler.
Bir sorum daha olacak: ilk versiyonda bulunan ve manuel'de de görülen GPWS'i eklemek yada aktif etmek mümkün değil mi??
Başarılı çalışmalarınızın devamını diliyorum.
Murat Toloğlu, TK233
Bir sorum daha olacak: ilk versiyonda bulunan ve manuel'de de görülen GPWS'i eklemek yada aktif etmek mümkün değil mi??
Başarılı çalışmalarınızın devamını diliyorum.
Murat Toloğlu, TK233
-
- Average User
- Posts: 211
- Joined: 19 Aug 2001, 04:09
- Location: Turkey
- Contact:
Murat bey,
GPWS'i özellikle eklemeye çalıştım. (Nişantaşı Tribeca'da konuşmuştuk) Panelin orjinal GPWS'i bir kere "sink rate" yada "glide slope" ikazı verdikten sonra durum düzeltilse bile susmuyor, zaten yapımcı da bunun farkında olduğu için GPWS'siz alternatif de sunmuş.
İçinde Radar Altimetre çağrıları olmayan herhangibir Boeing GPWS'i bulabilirsem ekleyeceğim fakat bu şans da uzak gözüküyor çünki zamanında bu göstergeleri yapan kişilerin çoğu artık ya FS ile uğraşmıyor yada payware projelerde çalışıyor. Radar Altimetre çağrıları olmayan diyorum çünki RA'lı olanlarda GPWS "10" dediğinde siz zaten yere temas etmiş oluyorsunuz..
Saygılarımla,
Bozhan Özsoy
TK01
FlyTHY Technic
GPWS'i özellikle eklemeye çalıştım. (Nişantaşı Tribeca'da konuşmuştuk) Panelin orjinal GPWS'i bir kere "sink rate" yada "glide slope" ikazı verdikten sonra durum düzeltilse bile susmuyor, zaten yapımcı da bunun farkında olduğu için GPWS'siz alternatif de sunmuş.
İçinde Radar Altimetre çağrıları olmayan herhangibir Boeing GPWS'i bulabilirsem ekleyeceğim fakat bu şans da uzak gözüküyor çünki zamanında bu göstergeleri yapan kişilerin çoğu artık ya FS ile uğraşmıyor yada payware projelerde çalışıyor. Radar Altimetre çağrıları olmayan diyorum çünki RA'lı olanlarda GPWS "10" dediğinde siz zaten yere temas etmiş oluyorsunuz..
Saygılarımla,
Bozhan Özsoy
TK01
FlyTHY Technic