Avro RJ-85 Panel ve Uçuş Dinamikleri yenilendi.

Questions About FS9 and FSX. Software and Hardware related problems and information.
Post Reply
Bozhan Özsoy
Average User
Average User
Posts: 211
Joined: 19 Aug 2001, 04:09
Location: Turkey
Contact:

RJ-85 Uçuşlarını daha keyifli hale getirece?ini düşündü?ümüz yeni uçuş dinamikleri ve mevcut panelin görsel açıdan daha iyi ve problemsiz çalışan EFIS versiyonu upload edildi, fleet sayfasından indirebilirsiniz [8D]


IADG'nin emektar RJ85 modelini mevcut RJ/BAe146 modelleri arasında hala en detaylı ve gerçekçi model olmasından dolayı offical olarak kullanmaya devam edece?iz, fakat Jon Murchison'un GMAX RJ70/100 (Emil Akao?lu ve Korhan Aksemsettinoglu) modellerini kullanmak isteyen olur ise bu modeller için ayrıca uçuş dinamikleri konfigurasyon dosyası hazırlanabilir.

Saygılarımla,

Bozhan Özsoy
TK01
FlyŞY Technic
TK771
Newbie
Newbie
Posts: 19
Joined: 27 Jan 2003, 05:36
Location: Turkey
Contact:

Arkadaslar,
Soylenen herseyi yapmama ragmen, benim Panel'de hicbir degisiklik olmadı? Nedendir sizce?
Sevgiler


H. Baris ERO?LU
TK771
Bozhan Özsoy
Average User
Average User
Posts: 211
Joined: 19 Aug 2001, 04:09
Location: Turkey
Contact:

Barış bey;

Download ettiğiniz zip dosyasının içinde 3 tane daha zip dosyası var;

Gauges.zip
Sounds.zip
Panel.zip

"Gauges.zip"'in içindeki bütün dosyaları "FS2002" dizinin içindeki "Gauges" dizininin içine açın, overwrite sorulursa evet deyin.

"Sounds.zip"'in içindeki bütün dosyaları "FS2002" dizinin içindeki "Sound" dizininin içine açın, overwrite sorulursa evet deyin.

"Panel.zip"'in içindeki bütün dosyaları "FS2002\Aircraft" dizinin içinde olan "BAe1462THY(IADG)" dizinin içindeki "panel" dizinin içine açın, overwrite sorulunca evet deyin.

Lütfen sonucu bildirin.

Not:

Uçuş dinamikleri upgrade'i için;

Download ettiğiniz zip dosyasının içindeki bütün dosyaları "FS2002\Aircraft" dizinin içinde olan "BAe1462THY(IADG)" dizininin içine açın, overwrite sorulunca evet deyin. (Uçak AVRO -> RJ85 ->THY olarak çıkacak)






Saygılarımla,

Bozhan Özsoy
TK01
FlyTHY Technic
TK771
Newbie
Newbie
Posts: 19
Joined: 27 Jan 2003, 05:36
Location: Turkey
Contact:

Efendim hersey yolunda, artik hersey calisiyor, tesekkurler!

H. Baris ERO?LU
TK771
User avatar
THY4743
Senior Member
Senior Member
Posts: 303
Joined: 23 Oct 2001, 22:08
Name: Targan UNUTMAZ
PID: 4743
Vatsim ID: 1130878
City: Istanbul
Location: Istanbul

Jon Murchison'un GMAX RJ100 (Emil Akoğlu Textures) uçağı içinde yapılabilinirse, şahsen ben çok sevinirim :)
Sevgiler,
Targan...

tago...
Hayrettin
Newbie
Newbie
Posts: 9
Joined: 08 Feb 2003, 16:32
Location: Turkey

Ben de RJ100 ve RJ70 icin boyle bir seyi gormek isterim. Filodaki gercek ucaklarla ucmak daha keyifli olur sanirim.

Saygılarımla...

TK795 - Hayrettin Gurkok
Ankara
THY65
Senior Member
Senior Member
Posts: 329
Joined: 16 Apr 2002, 14:28
Name: Murat TOLOGLU
PID: 65
Vatsim ID: 839820
City: Istanbul
Location: Turkey
Contact:

Arkadaşlar ellerinize sağlık oldukça güzel olmuş.

VOR lock'da heading ile direction arasında çok fark oluyor ama belki de gerçekçidir, bilemiyorum, ben denerken 52 kt rüzgar vardı. Gazlar çok yavaş kumanda alıyordu, bunun normal olmadığını düşünüyorum. Approach süper !..

Bir soru: bu uçak ile DF (yada başka bir) FMC birlikte kullanılabilirmi acaba?

Teşekkürler,

Murat Toloğlu, TK233
mavi
Average User
Average User
Posts: 116
Joined: 16 May 2002, 01:12
Location: Turkey

Monitörünüzdeki cozunurluk oranlari kac acaba? zira bende butun rakamlar karinca gibi ve okumanin imkani yok! hele screen shot taki goruntu ile aralarinda ucurum var cozunurluk konusunda yardimlarinizi bekliyorum...



Serhan Önür
TK396
Bozhan Özsoy
Average User
Average User
Posts: 211
Joined: 19 Aug 2001, 04:09
Location: Turkey
Contact:

Murat bey;

Autopilot VOR/LOC modu seçili iken mevcut rüzgarın X bileşenini hesaplayarak korsta kalmak için gerekli sapmayı yapar , bahsettiğiniz 52kt rüzgar tam yandan geliyorsa ve o anki IAS hızınız düşük ise korsu korumak için gerekli sapma 20 dereceden bile fazla olabilir..

Gazların çok yavaş kalması ile ilgili birşey diyemeyeceğim, bence normal. Panele DF737 FMS'ini eklemek malesef mümkün değil (yada başka FMS)

Serhan bey;

Ben 1280x1024 çözünürlük kullanıyorum ama screenshot'u 1024x768'de aldım, zaten herhangibir paneli kullanabilmek için artık en düşük çözünürlük 1024x768...


Saygılarımla,

Bozhan Özsoy
TK01
FlyTHY Technic
THY65
Senior Member
Senior Member
Posts: 329
Joined: 16 Apr 2002, 14:28
Name: Murat TOLOGLU
PID: 65
Vatsim ID: 839820
City: Istanbul
Location: Turkey
Contact:

Bozhan bey, açıklamalarınız için teşekkürler.

Bir sorum daha olacak: ilk versiyonda bulunan ve manuel'de de görülen GPWS'i eklemek yada aktif etmek mümkün değil mi??

Başarılı çalışmalarınızın devamını diliyorum.

Murat Toloğlu, TK233
Bozhan Özsoy
Average User
Average User
Posts: 211
Joined: 19 Aug 2001, 04:09
Location: Turkey
Contact:

Murat bey,

GPWS'i özellikle eklemeye çalıştım. (Nişantaşı Tribeca'da konuşmuştuk) Panelin orjinal GPWS'i bir kere "sink rate" yada "glide slope" ikazı verdikten sonra durum düzeltilse bile susmuyor, zaten yapımcı da bunun farkında olduğu için GPWS'siz alternatif de sunmuş.

İçinde Radar Altimetre çağrıları olmayan herhangibir Boeing GPWS'i bulabilirsem ekleyeceğim fakat bu şans da uzak gözüküyor çünki zamanında bu göstergeleri yapan kişilerin çoğu artık ya FS ile uğraşmıyor yada payware projelerde çalışıyor. Radar Altimetre çağrıları olmayan diyorum çünki RA'lı olanlarda GPWS "10" dediğinde siz zaten yere temas etmiş oluyorsunuz..

Saygılarımla,

Bozhan Özsoy
TK01
FlyTHY Technic
Post Reply

Return to “Flight Simulator General Discussion Forum FS9|FSX|FSX-SE”