FLYTAMPA - DUBAI Scenery (video)

Have a video that you would like to show case amongst your fellow simming enthusiast? Here is the place you can do so.
User avatar
THY1935
Average User
Average User
Posts: 216
Joined: 03 Jun 2006, 14:22
Name: Hanifi AVCI
PID: 1935
Vatsim ID: 964441
City: Samsun
Location: Samsun

Dubai inişim, video biraz amatör ama elimizden bukadar geliyor:)


Not: Kaydı Fs recorder ile yaptiğim tekrar oynatmada bütün fonksiyonları geri almayabiliyor. (parking break ve Landing Gear örneğinde görüldüğü gibi)
THY2937
Average User
Average User
Posts: 182
Joined: 10 Nov 2006, 23:05
Name: Ersin BOZKURT
PID: 2937
Vatsim ID: 1045773
City: Izmir
Location: Izmir
Contact:

Güzel çalışma Hanifi kaptan eline sağlık. DUBAİ gerçek den çok güzel bir meydan.
User avatar
THY3606
Newbie
Newbie
Posts: 14
Joined: 05 Aug 2009, 09:58
Name: Seren SERIFOGLU
PID: 3606
Location: Istanbul

Merhaba Hanifi Kaptanım,

Elinize sağlık, seyri zevkli bir çalışma olmuş. Sadece merak ettiğim bir nokta var. Böylesine bir scenery yüklü bir meydana iniş esnasında PMDG 738NGX ile aldığını ortalama frama kaçtır? Video da biraz da olsa atlamalar var gibi geliyor kaptanım, kayıt sonrası oluşan durum mudur yoksa uçuş esnasında da aynı şekilde midir?

Selamlar.
----------------------------------------
Seren Şerifoğlu
FlyTHY , PID3606
İstanbul 1987
User avatar
THY1935
Average User
Average User
Posts: 216
Joined: 03 Jun 2006, 14:22
Name: Hanifi AVCI
PID: 1935
Vatsim ID: 964441
City: Samsun
Location: Samsun

Seren kaptanım ve Ersin kaptanım yorumlarınız için teşekkürler.

NGX ile yerde virtual kokpitte 12 ile 16 arası frame alıyorum. Düşük ama uçuş için yetiyor, tabi bu fraps ile birlikte biraz daha düşüyor. Arada atlamalar var doğru, tüm uçuşu kaydetmedim parça parça kaydettim.
Aerosoft Antalya X, PMDG NGX, Fs Global, REX, Active sky, FLYTAMPA Dubai International (OMDB) airport scenery yüklü.

Buda Dubai - Antalya uçuşundan. HD izlemenizi tavsiye ederim.
User avatar
artuncs
Legend
Legend
Posts: 2136
Joined: 07 Jul 2009, 12:47
Name: Erhan M. ARTUC
PID: 3578
Vatsim ID: 1087117
City: London
Location: England

Bir acemi videosu da benden. 9.5 dakikalik video 18.5Gb olarak yer kaplayinca optimize ve Youtube e konma asamalarinda oldukca goruntu bozuldu. HECA (Cairo) meydanininda yuklu oldugunu saniyordum, Inise gectigimde default ile karsilastim ama olsun ilk deneme icin fena da olmadi gibi.

Erhan M. Artuc
User avatar
THY1935
Average User
Average User
Posts: 216
Joined: 03 Jun 2006, 14:22
Name: Hanifi AVCI
PID: 1935
Vatsim ID: 964441
City: Samsun
Location: Samsun

Abi sende mi merak saldın bu işe :D Görüntü gerçekten çok akıcı çok güzel. Meydan yüklü değil ama yüklü olsa da senin sistemde takılma olacağını hiç sanmıyorum. Acemi videolar serisine devam :)
User avatar
artuncs
Legend
Legend
Posts: 2136
Joined: 07 Jul 2009, 12:47
Name: Erhan M. ARTUC
PID: 3578
Vatsim ID: 1087117
City: London
Location: England

Fraps 30 da kilitli. Video icin Fraps programini calistirdigimda oldukca zorluyor yani aslinda gercek akicilik bundan daha iyi en mega meydanda bile.
Erhan M. Artuc
delimawi
VIP Member
VIP Member
Posts: 1193
Joined: 17 Aug 2007, 09:17
Name: İlker Değirmencioğlu
PID: 2445
Vatsim ID: 1011091
City: Istanbul
Location: Turkey

Ben çok başarılı buldum, gayet akıcı ge güzel olmuş ... :clap:
FlyTHY IT Manager
User avatar
THY3009
Advanced Member
Advanced Member
Posts: 538
Joined: 28 Mar 2011, 11:06
Name: Yalcin KESER
PID: 3009
Vatsim ID: 1188102
City: Istanbul
Location: Turkey

Erhan kaptanım gerçekten akıcılık çok güzel. :clap: :clap: :clap:
FSX kurulumu için sizden öğreneceğimiz çok şey var..

Saygılar, sevgiler...
Yalçın KESER
User avatar
artuncs
Legend
Legend
Posts: 2136
Joined: 07 Jul 2009, 12:47
Name: Erhan M. ARTUC
PID: 3578
Vatsim ID: 1087117
City: London
Location: England

Hanifi, Ilker ve Yalcin kaptanlarim sagolun, gaza getirdiniz beni ve gecen EGLL LTAC ucusunun alcalma ve yaklasma anini videoya aldim. Hanifinin dedigi gibi bu merak banada bulasti sanirim :) Video birazda uzun oldu artik gereksiz yerleri gecersiniz.

Bu ucus esnasinda gene camiadan bir arkadasla o esnada FsInn uzerinden catlasiyorduk, dedi abi bende cok video var oldukca merakslisiyim ama dedi forumda paylasmaktan cekiniyorum cunku arkadaslar simdi benim bir suru kusurlarimi ortaya cikartacak.

Aslinda ben cok seviyorum bu sekilde birebir yapilan videolari, cok keyif veriyor bana ve gecmiste bu sekilde seyrederek kendi hatalarimida gorup pay cikarttigim da cok oldu. O yuzden dedim arkadasima burada sonucta hatalarimizla kusurlarimizla biz bizeyiz, birimizin bilmedigini oteki, otekinin bilmedigini biz biliyoruz buda paylasarak ogrenmenin oldukca keyifli bir yolu.

Ve nihayetindede bende bu ucusta olmamasi gereken ve bazilarini hic bugune kadar yapmadigim uc buyuk bir kac ta kucuk hatalar oldu ucus sirasinda. Bunlardan Biri yaklasma sirasinda zamaninda Approach Vref secmedim, gec kaldim, 1000ft te speed brake arm yapmadim, unuttum, biride indikten sonra Flight Director off konumuna almadim. Ve simdi hatirladim bir de Ils hattinda olmasi gereken 6600ft oncesi erken alcaldim ve bir sure duz ucus yaptimki biraz da etraftaki tepeler nedeniyle risk teskil etti ki aslinda ben her zaman Ils hattina alcalma ile birlikte giren biriyim.

Kisaca ben diger arkadaslardanda beklyorum onlarin boyle vidolarini burada paylassinlar. Ben sanirim bir tane daha yapmak istiyorum bir Mega meydana iniste yada kaklista, yada Vor yaklasmasi olan bir meydan da.

Bununla birlikte Fraps programini kullaniyorum kayit ederken ve bende neredeyse ucte bir performans goturuyor calistirdigim anda. Baska tavsiyesi olan varmi?

Erhan M. Artuc
THY3817
Senior Member
Senior Member
Posts: 263
Joined: 11 Apr 2009, 01:03
Name: Fatih Çevik
PID: 3817
Vatsim ID: 1104588
City: Istanbul
Location: Turkey
Contact:

artuncs wrote:Hanifi, Ilker ve Yalcin kaptanlarim sagolun, gaza getirdiniz beni ve gecen EGLL LTAC ucusunun alcalma ve yaklasma anini videoya aldim. Hanifinin dedigi gibi bu merak banada bulasti sanirim :) Video birazda uzun oldu artik gereksiz yerleri gecersiniz.

Bu ucus esnasinda gene camiadan bir arkadasla o esnada FsInn uzerinden catlasiyorduk, dedi abi bende cok video var oldukca merakslisiyim ama dedi forumda paylasmaktan cekiniyorum cunku arkadaslar simdi benim bir suru kusurlarimi ortaya cikartacak.

Aslinda ben cok seviyorum bu sekilde birebir yapilan videolari, cok keyif veriyor bana ve gecmiste bu sekilde seyrederek kendi hatalarimida gorup pay cikarttigim da cok oldu. O yuzden dedim arkadasima burada sonucta hatalarimizla kusurlarimizla biz bizeyiz, birimizin bilmedigini oteki, otekinin bilmedigini biz biliyoruz buda paylasarak ogrenmenin oldukca keyifli bir yolu.

Ve nihayetindede bende bu ucusta olmamasi gereken ve bazilarini hic bugune kadar yapmadigim uc buyuk bir kac ta kucuk hatalar oldu ucus sirasinda. Bunlardan Biri yaklasma sirasinda zamaninda Approach Vref secmedim, gec kaldim, 1000ft te speed brake arm yapmadim, unuttum, biride indikten sonra Flight Director off konumuna almadim. Ve simdi hatirladim bir de Ils hattinda olmasi gereken 6600ft oncesi erken alcaldim ve bir sure duz ucus yaptimki biraz da etraftaki tepeler nedeniyle risk teskil etti ki aslinda ben her zaman Ils hattina alcalma ile birlikte giren biriyim.

Kisaca ben diger arkadaslardanda beklyorum onlarin boyle vidolarini burada paylassinlar. Ben sanirim bir tane daha yapmak istiyorum bir Mega meydana iniste yada kaklista, yada Vor yaklasmasi olan bir meydan da.

Bununla birlikte Fraps programini kullaniyorum kayit ederken ve bende neredeyse ucte bir performans goturuyor calistirdigim anda. Baska tavsiyesi olan varmi?
Eline Sağlık Erhan Hocam.

Tavsiye için benim taktik belki işe yarayabilir. :)
Ben Fsrecorder ile uçuşumu kaydediyordum. Küçük bir program ve performansı etkilemiyor. Sonrasının da inişimin ardından uçağımı ready to TO pozisyonunda olacak şekilde tekrar set edip (Böylece kayıt sırasındaki uçağın durumu-aspectleri yerine gelebiliyor) Fs recorderla tekrar oynatırken Frapsı çalışıtırıp görünütüyü o anda kaydediyordum.
Böylece hem uçuşumda performans kaybı olmuyordu hem de Fraps kayıtlarında istediğim yerleri geçebiliyordum. Sonrasında da video parçalarını gerekirse birleştiriyordum.
Fatih CEVIK
The engine is the heart of an aeroplane, but the pilot is it's soul.
User avatar
THY1935
Average User
Average User
Posts: 216
Joined: 03 Jun 2006, 14:22
Name: Hanifi AVCI
PID: 1935
Vatsim ID: 964441
City: Samsun
Location: Samsun

Abi sen videoyu foruma koymadan ikinci izleyen ben oldum. Güzel bir video olmuş eline sağlık. Ama tabi seninde dediğin gibi görsel olarak daha güzel bir meydanda daha güzel görüntüler elde edebilirsin.
User avatar
THY4521
Average User
Average User
Posts: 125
Joined: 08 Jun 2010, 17:00
Name: Serdar GULER
PID: 4521
Vatsim ID: 1146824
City: Istanbul
Location: Istanbul

Ben Camtasia Studio kullanıyorum çekerken hiçbir sıkıntı yaşatmıyor bana.

Erhan abi ben senin bilgisayarında LOWI fotoğraflarını görüp hasta kalmıştım acaba bi LOWI yaklaşması videosu falan çeker misin çok merak ediyorum videosu nasıl olur acaba senin bilgisayarda diye :D
User avatar
THY3098
Junior Member
Junior Member
Posts: 69
Joined: 08 Aug 2011, 13:57
Name: Mert Ataklı
PID: 3098
Vatsim ID: 1199890
City: Ankara
Location: Ankara

Video paylaşan kaptanların eline sağlık hepsi çok gerçekçi görünüyor.
Bu vesileyle Erhan kaptana bir sorum olacak. Ben de fsinn kullanıyorum ancak yabancı forumlarda da aratmama rağmen irtifa arttıkça sıcaklığın da artması problemine bir çözüm bulamadım. Videoda gördüğüm kadarıyla fsinn kullanıyorsunuz ancak sıcaklık değerleri bendekinin aksine olması gerektiği gibi.
Daha önce bizim forumda (http://www.turkishvirtual.com/forum/vie ... f=1&t=8536) konu tartışılmış ve çözümün fsinn weather in kapatılması olduğu söylenmiş. Acaba siz de bu yola başvurduysanız fsinn weather i nasıl devre dışı bıraktınız? Ya da bu sorunu çözen başka bir tavsiyeniz var mıdır?


Saygılarımla
Mert Ataklı
PID: 3098
Ankara 07/04/1989
User avatar
artuncs
Legend
Legend
Posts: 2136
Joined: 07 Jul 2009, 12:47
Name: Erhan M. ARTUC
PID: 3578
Vatsim ID: 1087117
City: London
Location: England

Mert kaptan selamlar.

Klasik FsInn sorunu. Yapmaniz gereken, FsInn calistirin, FsInn programi ustunden SET+WEATHER ve weather icinde ustteki DISABLE WEATHER by DEFAULT secenegine tick koyun, hepsi bundan ibaret. Eger sorununuz baska bir yerden kaynaklanmiyorsa ki herkesteki genel sorun budur, sorununuzun cozulmesi lazim.

Uygulamayi yaptiktan sonra Fs inizi yeniden baslatmayi unutmayin.

Sevgiler
Erhan M. Artuc
Post Reply

Return to “Aviation and Flight Sim Videos”