Dubai inişim, video biraz amatör ama elimizden bukadar geliyor:)
Not: Kaydı Fs recorder ile yaptiğim tekrar oynatmada bütün fonksiyonları geri almayabiliyor. (parking break ve Landing Gear örneğinde görüldüğü gibi)
FLYTAMPA - DUBAI Scenery (video)
- THY3606
- Newbie
- Posts: 14
- Joined: 05 Aug 2009, 09:58
- Name: Seren SERIFOGLU
- PID: 3606
- Location: Istanbul
Merhaba Hanifi Kaptanım,
Elinize sağlık, seyri zevkli bir çalışma olmuş. Sadece merak ettiğim bir nokta var. Böylesine bir scenery yüklü bir meydana iniş esnasında PMDG 738NGX ile aldığını ortalama frama kaçtır? Video da biraz da olsa atlamalar var gibi geliyor kaptanım, kayıt sonrası oluşan durum mudur yoksa uçuş esnasında da aynı şekilde midir?
Selamlar.
Elinize sağlık, seyri zevkli bir çalışma olmuş. Sadece merak ettiğim bir nokta var. Böylesine bir scenery yüklü bir meydana iniş esnasında PMDG 738NGX ile aldığını ortalama frama kaçtır? Video da biraz da olsa atlamalar var gibi geliyor kaptanım, kayıt sonrası oluşan durum mudur yoksa uçuş esnasında da aynı şekilde midir?
Selamlar.
----------------------------------------
Seren Şerifoğlu
FlyTHY , PID3606
İstanbul 1987
Seren Şerifoğlu
FlyTHY , PID3606
İstanbul 1987
- THY1935
- Average User
- Posts: 216
- Joined: 03 Jun 2006, 14:22
- Name: Hanifi AVCI
- PID: 1935
- Vatsim ID: 964441
- City: Samsun
- Location: Samsun
Seren kaptanım ve Ersin kaptanım yorumlarınız için teşekkürler.
NGX ile yerde virtual kokpitte 12 ile 16 arası frame alıyorum. Düşük ama uçuş için yetiyor, tabi bu fraps ile birlikte biraz daha düşüyor. Arada atlamalar var doğru, tüm uçuşu kaydetmedim parça parça kaydettim.
Aerosoft Antalya X, PMDG NGX, Fs Global, REX, Active sky, FLYTAMPA Dubai International (OMDB) airport scenery yüklü.
Buda Dubai - Antalya uçuşundan. HD izlemenizi tavsiye ederim.
NGX ile yerde virtual kokpitte 12 ile 16 arası frame alıyorum. Düşük ama uçuş için yetiyor, tabi bu fraps ile birlikte biraz daha düşüyor. Arada atlamalar var doğru, tüm uçuşu kaydetmedim parça parça kaydettim.
Aerosoft Antalya X, PMDG NGX, Fs Global, REX, Active sky, FLYTAMPA Dubai International (OMDB) airport scenery yüklü.
Buda Dubai - Antalya uçuşundan. HD izlemenizi tavsiye ederim.
- artuncs
- Legend
- Posts: 2136
- Joined: 07 Jul 2009, 12:47
- Name: Erhan M. ARTUC
- PID: 3578
- Vatsim ID: 1087117
- City: London
- Location: England
Bir acemi videosu da benden. 9.5 dakikalik video 18.5Gb olarak yer kaplayinca optimize ve Youtube e konma asamalarinda oldukca goruntu bozuldu. HECA (Cairo) meydanininda yuklu oldugunu saniyordum, Inise gectigimde default ile karsilastim ama olsun ilk deneme icin fena da olmadi gibi.
Erhan M. Artuc
- THY1935
- Average User
- Posts: 216
- Joined: 03 Jun 2006, 14:22
- Name: Hanifi AVCI
- PID: 1935
- Vatsim ID: 964441
- City: Samsun
- Location: Samsun
Abi sende mi merak saldın bu işe
Görüntü gerçekten çok akıcı çok güzel. Meydan yüklü değil ama yüklü olsa da senin sistemde takılma olacağını hiç sanmıyorum. Acemi videolar serisine devam 


- artuncs
- Legend
- Posts: 2136
- Joined: 07 Jul 2009, 12:47
- Name: Erhan M. ARTUC
- PID: 3578
- Vatsim ID: 1087117
- City: London
- Location: England
Hanifi, Ilker ve Yalcin kaptanlarim sagolun, gaza getirdiniz beni ve gecen EGLL LTAC ucusunun alcalma ve yaklasma anini videoya aldim. Hanifinin dedigi gibi bu merak banada bulasti sanirim
Video birazda uzun oldu artik gereksiz yerleri gecersiniz.
Bu ucus esnasinda gene camiadan bir arkadasla o esnada FsInn uzerinden catlasiyorduk, dedi abi bende cok video var oldukca merakslisiyim ama dedi forumda paylasmaktan cekiniyorum cunku arkadaslar simdi benim bir suru kusurlarimi ortaya cikartacak.
Aslinda ben cok seviyorum bu sekilde birebir yapilan videolari, cok keyif veriyor bana ve gecmiste bu sekilde seyrederek kendi hatalarimida gorup pay cikarttigim da cok oldu. O yuzden dedim arkadasima burada sonucta hatalarimizla kusurlarimizla biz bizeyiz, birimizin bilmedigini oteki, otekinin bilmedigini biz biliyoruz buda paylasarak ogrenmenin oldukca keyifli bir yolu.
Ve nihayetindede bende bu ucusta olmamasi gereken ve bazilarini hic bugune kadar yapmadigim uc buyuk bir kac ta kucuk hatalar oldu ucus sirasinda. Bunlardan Biri yaklasma sirasinda zamaninda Approach Vref secmedim, gec kaldim, 1000ft te speed brake arm yapmadim, unuttum, biride indikten sonra Flight Director off konumuna almadim. Ve simdi hatirladim bir de Ils hattinda olmasi gereken 6600ft oncesi erken alcaldim ve bir sure duz ucus yaptimki biraz da etraftaki tepeler nedeniyle risk teskil etti ki aslinda ben her zaman Ils hattina alcalma ile birlikte giren biriyim.
Kisaca ben diger arkadaslardanda beklyorum onlarin boyle vidolarini burada paylassinlar. Ben sanirim bir tane daha yapmak istiyorum bir Mega meydana iniste yada kaklista, yada Vor yaklasmasi olan bir meydan da.
Bununla birlikte Fraps programini kullaniyorum kayit ederken ve bende neredeyse ucte bir performans goturuyor calistirdigim anda. Baska tavsiyesi olan varmi?

Bu ucus esnasinda gene camiadan bir arkadasla o esnada FsInn uzerinden catlasiyorduk, dedi abi bende cok video var oldukca merakslisiyim ama dedi forumda paylasmaktan cekiniyorum cunku arkadaslar simdi benim bir suru kusurlarimi ortaya cikartacak.
Aslinda ben cok seviyorum bu sekilde birebir yapilan videolari, cok keyif veriyor bana ve gecmiste bu sekilde seyrederek kendi hatalarimida gorup pay cikarttigim da cok oldu. O yuzden dedim arkadasima burada sonucta hatalarimizla kusurlarimizla biz bizeyiz, birimizin bilmedigini oteki, otekinin bilmedigini biz biliyoruz buda paylasarak ogrenmenin oldukca keyifli bir yolu.
Ve nihayetindede bende bu ucusta olmamasi gereken ve bazilarini hic bugune kadar yapmadigim uc buyuk bir kac ta kucuk hatalar oldu ucus sirasinda. Bunlardan Biri yaklasma sirasinda zamaninda Approach Vref secmedim, gec kaldim, 1000ft te speed brake arm yapmadim, unuttum, biride indikten sonra Flight Director off konumuna almadim. Ve simdi hatirladim bir de Ils hattinda olmasi gereken 6600ft oncesi erken alcaldim ve bir sure duz ucus yaptimki biraz da etraftaki tepeler nedeniyle risk teskil etti ki aslinda ben her zaman Ils hattina alcalma ile birlikte giren biriyim.
Kisaca ben diger arkadaslardanda beklyorum onlarin boyle vidolarini burada paylassinlar. Ben sanirim bir tane daha yapmak istiyorum bir Mega meydana iniste yada kaklista, yada Vor yaklasmasi olan bir meydan da.
Bununla birlikte Fraps programini kullaniyorum kayit ederken ve bende neredeyse ucte bir performans goturuyor calistirdigim anda. Baska tavsiyesi olan varmi?
Erhan M. Artuc
-
- Senior Member
- Posts: 263
- Joined: 11 Apr 2009, 01:03
- Name: Fatih Çevik
- PID: 3817
- Vatsim ID: 1104588
- City: Istanbul
- Location: Turkey
- Contact:
Eline Sağlık Erhan Hocam.artuncs wrote:Hanifi, Ilker ve Yalcin kaptanlarim sagolun, gaza getirdiniz beni ve gecen EGLL LTAC ucusunun alcalma ve yaklasma anini videoya aldim. Hanifinin dedigi gibi bu merak banada bulasti sanirimVideo birazda uzun oldu artik gereksiz yerleri gecersiniz.
Bu ucus esnasinda gene camiadan bir arkadasla o esnada FsInn uzerinden catlasiyorduk, dedi abi bende cok video var oldukca merakslisiyim ama dedi forumda paylasmaktan cekiniyorum cunku arkadaslar simdi benim bir suru kusurlarimi ortaya cikartacak.
Aslinda ben cok seviyorum bu sekilde birebir yapilan videolari, cok keyif veriyor bana ve gecmiste bu sekilde seyrederek kendi hatalarimida gorup pay cikarttigim da cok oldu. O yuzden dedim arkadasima burada sonucta hatalarimizla kusurlarimizla biz bizeyiz, birimizin bilmedigini oteki, otekinin bilmedigini biz biliyoruz buda paylasarak ogrenmenin oldukca keyifli bir yolu.
Ve nihayetindede bende bu ucusta olmamasi gereken ve bazilarini hic bugune kadar yapmadigim uc buyuk bir kac ta kucuk hatalar oldu ucus sirasinda. Bunlardan Biri yaklasma sirasinda zamaninda Approach Vref secmedim, gec kaldim, 1000ft te speed brake arm yapmadim, unuttum, biride indikten sonra Flight Director off konumuna almadim. Ve simdi hatirladim bir de Ils hattinda olmasi gereken 6600ft oncesi erken alcaldim ve bir sure duz ucus yaptimki biraz da etraftaki tepeler nedeniyle risk teskil etti ki aslinda ben her zaman Ils hattina alcalma ile birlikte giren biriyim.
Kisaca ben diger arkadaslardanda beklyorum onlarin boyle vidolarini burada paylassinlar. Ben sanirim bir tane daha yapmak istiyorum bir Mega meydana iniste yada kaklista, yada Vor yaklasmasi olan bir meydan da.
Bununla birlikte Fraps programini kullaniyorum kayit ederken ve bende neredeyse ucte bir performans goturuyor calistirdigim anda. Baska tavsiyesi olan varmi?
Tavsiye için benim taktik belki işe yarayabilir.

Ben Fsrecorder ile uçuşumu kaydediyordum. Küçük bir program ve performansı etkilemiyor. Sonrasının da inişimin ardından uçağımı ready to TO pozisyonunda olacak şekilde tekrar set edip (Böylece kayıt sırasındaki uçağın durumu-aspectleri yerine gelebiliyor) Fs recorderla tekrar oynatırken Frapsı çalışıtırıp görünütüyü o anda kaydediyordum.
Böylece hem uçuşumda performans kaybı olmuyordu hem de Fraps kayıtlarında istediğim yerleri geçebiliyordum. Sonrasında da video parçalarını gerekirse birleştiriyordum.
Fatih CEVIK
The engine is the heart of an aeroplane, but the pilot is it's soul.
The engine is the heart of an aeroplane, but the pilot is it's soul.
- THY1935
- Average User
- Posts: 216
- Joined: 03 Jun 2006, 14:22
- Name: Hanifi AVCI
- PID: 1935
- Vatsim ID: 964441
- City: Samsun
- Location: Samsun
Abi sen videoyu foruma koymadan ikinci izleyen ben oldum. Güzel bir video olmuş eline sağlık. Ama tabi seninde dediğin gibi görsel olarak daha güzel bir meydanda daha güzel görüntüler elde edebilirsin.
- THY4521
- Average User
- Posts: 125
- Joined: 08 Jun 2010, 17:00
- Name: Serdar GULER
- PID: 4521
- Vatsim ID: 1146824
- City: Istanbul
- Location: Istanbul
Ben Camtasia Studio kullanıyorum çekerken hiçbir sıkıntı yaşatmıyor bana.
Erhan abi ben senin bilgisayarında LOWI fotoğraflarını görüp hasta kalmıştım acaba bi LOWI yaklaşması videosu falan çeker misin çok merak ediyorum videosu nasıl olur acaba senin bilgisayarda diye
Erhan abi ben senin bilgisayarında LOWI fotoğraflarını görüp hasta kalmıştım acaba bi LOWI yaklaşması videosu falan çeker misin çok merak ediyorum videosu nasıl olur acaba senin bilgisayarda diye

- THY3098
- Junior Member
- Posts: 69
- Joined: 08 Aug 2011, 13:57
- Name: Mert Ataklı
- PID: 3098
- Vatsim ID: 1199890
- City: Ankara
- Location: Ankara
Video paylaşan kaptanların eline sağlık hepsi çok gerçekçi görünüyor.
Bu vesileyle Erhan kaptana bir sorum olacak. Ben de fsinn kullanıyorum ancak yabancı forumlarda da aratmama rağmen irtifa arttıkça sıcaklığın da artması problemine bir çözüm bulamadım. Videoda gördüğüm kadarıyla fsinn kullanıyorsunuz ancak sıcaklık değerleri bendekinin aksine olması gerektiği gibi.
Daha önce bizim forumda (http://www.turkishvirtual.com/forum/vie ... f=1&t=8536) konu tartışılmış ve çözümün fsinn weather in kapatılması olduğu söylenmiş. Acaba siz de bu yola başvurduysanız fsinn weather i nasıl devre dışı bıraktınız? Ya da bu sorunu çözen başka bir tavsiyeniz var mıdır?
Saygılarımla
Bu vesileyle Erhan kaptana bir sorum olacak. Ben de fsinn kullanıyorum ancak yabancı forumlarda da aratmama rağmen irtifa arttıkça sıcaklığın da artması problemine bir çözüm bulamadım. Videoda gördüğüm kadarıyla fsinn kullanıyorsunuz ancak sıcaklık değerleri bendekinin aksine olması gerektiği gibi.
Daha önce bizim forumda (http://www.turkishvirtual.com/forum/vie ... f=1&t=8536) konu tartışılmış ve çözümün fsinn weather in kapatılması olduğu söylenmiş. Acaba siz de bu yola başvurduysanız fsinn weather i nasıl devre dışı bıraktınız? Ya da bu sorunu çözen başka bir tavsiyeniz var mıdır?
Saygılarımla
Mert Ataklı
PID: 3098
Ankara 07/04/1989
PID: 3098
Ankara 07/04/1989
- artuncs
- Legend
- Posts: 2136
- Joined: 07 Jul 2009, 12:47
- Name: Erhan M. ARTUC
- PID: 3578
- Vatsim ID: 1087117
- City: London
- Location: England
Mert kaptan selamlar.
Klasik FsInn sorunu. Yapmaniz gereken, FsInn calistirin, FsInn programi ustunden SET+WEATHER ve weather icinde ustteki DISABLE WEATHER by DEFAULT secenegine tick koyun, hepsi bundan ibaret. Eger sorununuz baska bir yerden kaynaklanmiyorsa ki herkesteki genel sorun budur, sorununuzun cozulmesi lazim.
Uygulamayi yaptiktan sonra Fs inizi yeniden baslatmayi unutmayin.
Sevgiler
Klasik FsInn sorunu. Yapmaniz gereken, FsInn calistirin, FsInn programi ustunden SET+WEATHER ve weather icinde ustteki DISABLE WEATHER by DEFAULT secenegine tick koyun, hepsi bundan ibaret. Eger sorununuz baska bir yerden kaynaklanmiyorsa ki herkesteki genel sorun budur, sorununuzun cozulmesi lazim.
Uygulamayi yaptiktan sonra Fs inizi yeniden baslatmayi unutmayin.
Sevgiler
Erhan M. Artuc