Ben bir kez aynı şekilde iniş yaptım;
yaklaşık 10 gün evvel LTAF-LTBA seferini yaparken Toker üzerine gelmeden yakıtım bitti

LTBB_CTR devredeydi. Tam kontrole girecekken durumu izah ettim. Kontrolör arkadaşı hatta biraz sinir ettim sanırım. Ama sağolsun Eskişehire inmeye planladığımı söylediğimden itibaren çok alakdar oldu. Beni son yaklaşmaya kadar takip edip yönlendirdi. Hatta aklıma gelmişken şunu da sormak isterim beni ILS olan 09 pistine yönlendirmek istedi fakat 27 pistine inişim pozisyonum itibariyle daha kolaydı ve ben 27 talep ettim o şekilde de iniş yaptım. Takattan yoksun bir uçak için ILS yaklaşmasına gerek duyarmı yoksa derhal inmek en uygunumudur?
Yakıtım bitmiş bir halde
(FSX ayarlarında bi karışıklık oldu, metric sistemde kalkmışım fakat uçak değişik şeyler gösteriyor ft. mt. ve Lb Kg karışıklığı) ve son yaklaşmada hem biraz hesap hatasından hem de alçak kalma korkusundan olsa gerek yüksek kalmıştım. hatta sonyaklaşmada "speadbrake full" bile kullandım sürati alabilmek için...
konuyu da dağıttım biraz, kusura bakmayın....
Birşeyi daha belirteyim,
savaş şartlarında heryere her şekilde inebilirsiniz, eğer yapabilirseniz...
