
Biliyor musunuz? - 1
- Apollo
- Legend
- Posts: 1245
- Joined: 25 Dec 2008, 22:49
- Name: Erdal ELMACI
- PID: 3195
- Vatsim ID: 1059183
- City: Ankara
- Location: Turkey
Konuyla bağlantılı bir ekleme;
DOWNLOAD Sayfamızda SESLİ İLETİŞİM USULLERİ adlı bir döküman olduğunu ve indirdikten sonra hem okuyarak hem de dinleyerek ATC ile İngilizce ve Türkeçe iletişimi öğrenebileceğinizi???

DOWNLOAD Sayfamızda SESLİ İLETİŞİM USULLERİ adlı bir döküman olduğunu ve indirdikten sonra hem okuyarak hem de dinleyerek ATC ile İngilizce ve Türkeçe iletişimi öğrenebileceğinizi???

Saygılarımla
Turkish vACC Enroute Controller (C1)
Whatever the weather,WE MUST MOVE TOGETHER
Turkish vACC Enroute Controller (C1)
Whatever the weather,WE MUST MOVE TOGETHER
- THY3716
- Legend
- Posts: 1401
- Joined: 26 Apr 2009, 00:33
- Name: Bahadir ALKES
- PID: 3716
- Vatsim ID: 1097118
- City: Istanbul
- Location: Turkey
Yine konuyla ilgili olarak;
1. Sesli muhabere yapmayanların Checkride'dan geçemeyeceklerini?
2. İngilizce olarak yaptığımız muhaberatın aslında hiç zor olmadığını, toplasanız 30 kelimeyi geçmeyecek bir şekilde yapıldığını, Türk Sanalhavasahasında Ingilizce muhabere yapma zorunluluğunuz olmadığını.
3. 25 Ocak 1990 tarihinde New York JFK havaalanı varışlı bir Colombia uçağının (Avianca Flight 52) uzun süre yoğunluk ve kötüleşen havaşartları nedeniyle JFK semalarında bekletildiğini, plotların yetersiz Ingilizceleri nedeniyle "Minimum Divert Fuel" (MDF) durumuna düştükleri halde bunu bildiremediklerini, emergency hiçbirşekilde deklare edemediklerini, iniş sıraları geldikten sonra ise kötü hava koşulları nedeniyle pas geçip tekrar dönmek isterken yakıt bitmesi sonucu düştüklerini...
1. Sesli muhabere yapmayanların Checkride'dan geçemeyeceklerini?
2. İngilizce olarak yaptığımız muhaberatın aslında hiç zor olmadığını, toplasanız 30 kelimeyi geçmeyecek bir şekilde yapıldığını, Türk Sanalhavasahasında Ingilizce muhabere yapma zorunluluğunuz olmadığını.
3. 25 Ocak 1990 tarihinde New York JFK havaalanı varışlı bir Colombia uçağının (Avianca Flight 52) uzun süre yoğunluk ve kötüleşen havaşartları nedeniyle JFK semalarında bekletildiğini, plotların yetersiz Ingilizceleri nedeniyle "Minimum Divert Fuel" (MDF) durumuna düştükleri halde bunu bildiremediklerini, emergency hiçbirşekilde deklare edemediklerini, iniş sıraları geldikten sonra ise kötü hava koşulları nedeniyle pas geçip tekrar dönmek isterken yakıt bitmesi sonucu düştüklerini...
Lead me, follow me or get out of my way !
- THY2100
- Advanced Member
- Posts: 652
- Joined: 03 Dec 2009, 20:18
- Name: Armagan BURCU
- PID: 2100
- Vatsim ID: 973633
- City: Antalya
- Location: Turkey
çömez olduğum günlerde indirip bizim Filo'da ciltletmiştim çokta işime yaradı hazırlayanlara tekrardan teşekkürlerimi sunarım 

Armağan BURCU
ATPL(A)
Boeing 737-800
ATPL(A)
Boeing 737-800