LTBJ Boarding

LTBJ taxi

LTBJ Line Up

Departing

Climbing

Over KFK

Başka Bir trafik 400 feet üstümüzden geçiyor


Descending For ILS app Runway 03R

Pist Gözüktü !!!!!


Wing View

On Final

Taxi To Gate

At Gate And Engines S/D

The End



ilker kaptan selamlar! meydanların TA değerleri kullandığımız bazı zamanlarda ffr için limit dışı değerler çıkabiliyor bu yüzden ezbere bir yöntem olarak 6000 ila 10000 arasında drğiştirmek daha sorunsuz oluyor.THY3672 wrote:Her meydan da chartta belirtilen TA değerini belirtilen irtifa geçilirken set ettiğinizde sorun yaşamassınız.
Dostum altimetre 2992 olduğu zaman standartdır FL180 TA(Transition Altitude) olayı FAA(Amerikan havacılık otoritesi) ile JAA(Avrupa Havacılık Otoritesi) arasındaki farklılıklardan biri olup Amerikada bütün meydanlar için TA FL180 olarak uygulanmakta. Bizde ise her meydan için belrilenmiş TA değerleri mevcut olup alçalma kartlarında yazmakta. FS de FL180 olarak programlandığı için her seferinde bize uyarı vermekte.THY4073 wrote:unutmuyorum hocam 10000 feetet 29.92 yapıp FL180 da STD yapıyorum D:
Hmm bende başka bir trafikten kaçınmak için böyle bir irtifa ayırımı uygulamaya gittiğinizi düşünmüştüm. Bizim IFR olarak kullandığımız irtifalar 1000 -2000 - 3000 die giderken ayn zamanda VFR trafiklerin kullandığı irtifalar ise 1000+500 - 2000+500 - 3000+500 olarak uygulanmkata. Yani kafamıza göre 500 fitlik bir irtifa kullanamamaktayız. FMC de PMDG öle bi dandikliği var İlker kaptanımın dediği gibi çözebilirsiniz. FMC nin hesapladığı cruise speed düşük olması sebebi cost index olabilir. Cost index olarak kullandığınız değer nedir?THY4073 wrote:hocam FMC de 0 tuşu bozuk basılmıyor bende uçuş seviyelerini 500 feet fazla yapıyorum 260 knot ta FMC de cruise speed olarak gösterdiği için 260 la gidiyordum
delimawi wrote:0 Tuşuna basınca 8 mi çıkıyor ?Eğer öyle ise tuşun en alt kısmına nerdeyse butonun bittiği yere bas. Olmaz ise, FMC nin boyutunu biraz çekiştir, gene dediğim gibi tuşun alt kısmına doğru bas.