Bunun düzeltildiğini etrafta duyuyordum,bugün internette aradım ve çözüme ulaştım.Malum FS9 un default olarak sürtünme katsayısı gerçekten çok fazla yüksek ve taxide bol bol thrust açmamız gerekiyor taxi yapabilmek için.Bu düzeltme ile taxide idle power ile uçak hızlanıyor.Lakin doğal olarak frenleme azalıyor sürtünme azalınca ve durma mesafesi inişlerde uzuyor.İndirip denemek isterseniz buyrunuz :
http://www.jdserver.mine.nu/johan/index ... 5&Itemid=1
download a basarak indirebilirsiniz.
NOT ! : Tabii ne olur ne olmaz Modules klasörü içindeki orjinal dosyayı yedek almakta fayda var işlemi yapmadan önce.
Copyright: Buğra Oğuzülgen ;)
FS2004 sürtünme katsayısı düzeltmesi
-
- Senior Member
- Posts: 477
- Joined: 11 Apr 2004, 23:23
- Name: Buğra Oğuzülgen
- PID: 1125
- Location: Turkey
Benim merak ettiğim tek bir şey var.Artık bu düzeltme ile gerçekteki gibi tek motorla taxi yapılabiliyor.Fakat pisti terk ettikten sonra tek motoru kapatırsak FR engines shutdown zannedip bize bir sürü penalty dizecek mi ?
Buğra Oğuzülgen - PID 1125
-
- Senior Member
- Posts: 263
- Joined: 11 Apr 2009, 01:03
- Name: Fatih Çevik
- PID: 3817
- Vatsim ID: 1104588
- City: Istanbul
- Location: Turkey
- Contact:
Emre Kaptanım.
bu dll li değiştirdiğimde fs hata erip kapanıyor.
gözden kaçırdığımız bişey mi var?
bende yedek aldıgım dll geri döndüm:(
bu dll li değiştirdiğimde fs hata erip kapanıyor.
gözden kaçırdığımız bişey mi var?
bende yedek aldıgım dll geri döndüm:(
Fatih CEVIK
The engine is the heart of an aeroplane, but the pilot is it's soul.
The engine is the heart of an aeroplane, but the pilot is it's soul.
- THY3512
- Average User
- Posts: 222
- Joined: 26 Jan 2009, 00:43
- Name: Onur YALIMAN
- PID: 3512
- Vatsim ID: 1082283
- City: Sofia
- Location: Sofia
Fatih Kaptanim senin hata baska birsey ile cakismasindan kaynaklansa gerek ben yukledim nazar degmesin birsey yok bence cokta guzel bir eklenti..sadece bana gercekten biraz uzak gorunen FsPassenger dan cargo ve yolcumu max aliorum ona ragmen %24 throttle ile rahat rahat taxi yapiyorum.Gercekte bunun boyle oldugunu dusunmuyorum.Onun disinda inislerde super oluor gec durmasi falan. 
Keyifli ucuslar dilerim...

Keyifli ucuslar dilerim...
Gerçekte böyle olabilir, ben IFTC simulatorunde ilk dikkatimi çeken taxi hızı olmuştu. IFTC de taxi çok daha hızlı idi. Tabiki uçan kaptan arkadaşlar en doğrusunu teşhis ederler.THY3512 wrote:..sadece bana gercekten biraz uzak gorunen FsPassenger dan cargo ve yolcumu max aliorum ona ragmen %24 throttle ile rahat rahat taxi yapiyorum...
-
- Average User
- Posts: 169
- Joined: 17 Aug 2007, 09:14
- Name: Oytun AKÇAY
- PID: 1811
- Location: Turkey
Çok büyük kolaylık.. Az önce denedim çok hoşuma gitti.. Sürekli hızlanıp fren yapmak benim için tarihe karıştı.
Normalde de buna yakın bir sürüş oluyor. Genelde terlemeden yol alır 737..

Oytun AKÇAY
CPL/A-06142
737(300-900)
Corendon
A I R L I N E S
CPL/A-06142
737(300-900)
Corendon
A I R L I N E S
- Apollo
- Legend
- Posts: 1245
- Joined: 25 Dec 2008, 22:49
- Name: Erdal ELMACI
- PID: 3195
- Vatsim ID: 1059183
- City: Ankara
- Location: Turkey
Oytun kaptanım benim için de tarih oldu bir ileri bir fren devri bitti....oytun737 wrote:Çok büyük kolaylık.. Az önce denedim çok hoşuma gitti.. Sürekli hızlanıp fren yapmak benim için tarihe karıştı.Normalde de buna yakın bir sürüş oluyor. Genelde terlemeden yol alır 737..
Buğra OĞUZÜLKEN e ve Paylaşan Emre kaptana teşekkürler...
Saygılarımla
Turkish vACC Enroute Controller (C1)
Whatever the weather,WE MUST MOVE TOGETHER
Turkish vACC Enroute Controller (C1)
Whatever the weather,WE MUST MOVE TOGETHER