734

Help Center For New Turkish Virtual Pilots. Questions about connection, online flying, and training.
Post Reply
User avatar
THY4743
Senior Member
Senior Member
Posts: 303
Joined: 23 Oct 2001, 22:08
Name: Targan UNUTMAZ
PID: 4743
Vatsim ID: 1130878
City: Istanbul
Location: Istanbul

FS2002 deki default boeing 737-400 ile kalkış yaptı?ımız zaman, kalkıştan hemen sonra hızımız 220 knot civarına gelmiş oluyor ve hemen flapları toplamamız gerekiyor. DF 'de ise uçak a?ır a?ır hızlanarak bir süre sonra 220 knot civarlarına gelerek flapları da toplamak için yeterli zamanın geçmesini sa?lıyor ve daha gerçekçi oluyor.
Acaba bunu FS2002 default B737-400'de uyguluyamazmıyız?

tago...
deniz
Junior Member
Junior Member
Posts: 66
Joined: 11 Apr 2002, 06:18
Location: Turkey

Hizinizi pitch attitude ile kontrol edebilirsiniz. Dolayisiyla istediginiz hiza ulasmak (veya daha cabuk/daha yavas ulasmak) tamamen sizin elinizde.

iyi ucuslar

Deniz Özhan
TK206
User avatar
THY4743
Senior Member
Senior Member
Posts: 303
Joined: 23 Oct 2001, 22:08
Name: Targan UNUTMAZ
PID: 4743
Vatsim ID: 1130878
City: Istanbul
Location: Istanbul

Cevap için Teşekkür ederim.

Ama nasıl?
Biraz açık anlatırmısınız...

tago...
Musashi
Junior Member
Junior Member
Posts: 55
Joined: 07 Aug 2002, 22:28
Name: Gürhan Okay
PID: 317
Location: Turkey
Contact:

Selam Targo

FS2k2 icindeki 737'nin cok cabuk hizlandigini ve flap limitlerine cok cabuk eristiğinizi cok dogru gozlemlemissiniz. Dreamfleet ticari bir program oldugu icin ucagin dinamikleri daha gercekci hazırlanmı., bununla beraber default 737 nasıl olsa icinde bedava veriyoruz diye realizmden uzaklaşmış. Çeşitli forumlarda okuduğum üzere bu çabuk hareketlenmenin şrust hatasından ileri geldigini ve gercek 737 motorlarının bu kadar buyuk bir itme gücü saglayamadiklarindan bahsediyor.

Yani sorunuzun cevabı, FS2k2 737'leri 767 motoru takmislar gibi ucuyor.

Bir forumda (avsim icinde ucak dizayni ve dinamikleri hakkindaki forum sanırım) bir siteye yonlendirmeye bulunmuslar ve bu sitede sözkonusu problemi cozen bir fix var. Aksam eve dondugumde dosyalarima bakip sizi bilgilendiririm. Bu fix 737 nin tırmammasini daha gercekci yapiyor.

İyi ucuslar

Gurhan Okay
TK317
FlyTHY
Virtual Captain and Flight Instructor
Musashi
Junior Member
Junior Member
Posts: 55
Joined: 07 Aug 2002, 22:28
Name: Gürhan Okay
PID: 317
Location: Turkey
Contact:

Selam Targo

FS2k2 icindeki 737'nin cok cabuk hizlandigini ve flap limitlerine cok cabuk eristiğinizi cok dogru gozlemlemissiniz. Dreamfleet ticari bir program oldugu icin ucagin dinamikleri daha gercekci hazırlanmış, bununla beraber default 737 nasıl olsa icinde bedava veriyoruz diye realizmden uzaklaşmış. Çeşitli forumlarda okuduğum üzere bu çabuk hareketlenmenin şrust hatasından ileri geldigini ve gercek 737 motorlarının bu kadar buyuk bir itme gücü saglayamadiklarindan bahsediyor.

Yani sorunuzun cevabı, FS2k2 737'leri 767 motoru takmislar gibi ucuyor.

Bir forumda (avsim icinde ucak dizayni ve dinamikleri hakkindaki forum sanırım) bir siteye yonlendirmeye bulunmuslar ve bu sitede sözkonusu problemi cozen bir fix var. Aksam eve dondugumde dosyalarima bakip sizi bilgilendiririm. Bu fix 737 nin tırmammasini daha gercekci yapiyor.

İyi ucuslar

Gurhan Okay
TK317
FlyTHY
Virtual Captain and Flight Instructor
User avatar
THY4743
Senior Member
Senior Member
Posts: 303
Joined: 23 Oct 2001, 22:08
Name: Targan UNUTMAZ
PID: 4743
Vatsim ID: 1130878
City: Istanbul
Location: Istanbul

Teşekkür ederim.
Bu fix ile ilgili cevabınızı bekliyorum...

tago...
User avatar
THY4743
Senior Member
Senior Member
Posts: 303
Joined: 23 Oct 2001, 22:08
Name: Targan UNUTMAZ
PID: 4743
Vatsim ID: 1130878
City: Istanbul
Location: Istanbul

Acaba fix ile ilgili bilgiyi bulabildinizmi?

tago...
remzi
Junior Member
Junior Member
Posts: 97
Joined: 26 Oct 2001, 03:33
Location: Turkey
Contact:

User avatar
THY4743
Senior Member
Senior Member
Posts: 303
Joined: 23 Oct 2001, 22:08
Name: Targan UNUTMAZ
PID: 4743
Vatsim ID: 1130878
City: Istanbul
Location: Istanbul

Teşekkür ederim Remzi bey,
Sevgiler,Saygılar...:)

tago...
Post Reply

Return to “Training Lounge”