THYVA ,TRVACC ve değerli diğer sanal havayollarımız pilotlarına verdikleri bu guzel destek için teşekkür ediyorum .
Saygılar..
Ergenekon Kucuk
FlyTHY Administration
Anadolu Jet Va Final Eventi ,Teşekkürler..
Hadi arkadaşlar!
Daha önce hiç tanımadığınız bizlerle uçarak güzel bir gece geçirmek istemez misiniz?
Yaz tatiline / sezonuna girerken, hem ANADOLU'nun gelişini kutlamak hem de uzun süre hatırlanacak bir gece için, sizleri Ergenekon Ağabey gibi, event gecesi uçmaya davet ediyorum.
Selam ve sevgilerimle
Mesut IŞIK
IVAO TR Event Coordinator
IVAO Supervisor
Daha önce hiç tanımadığınız bizlerle uçarak güzel bir gece geçirmek istemez misiniz?
Yaz tatiline / sezonuna girerken, hem ANADOLU'nun gelişini kutlamak hem de uzun süre hatırlanacak bir gece için, sizleri Ergenekon Ağabey gibi, event gecesi uçmaya davet ediyorum.
Selam ve sevgilerimle
Mesut IŞIK
IVAO TR Event Coordinator
IVAO Supervisor
arkadaşlar son bookinglerimizi unutmayalım; şu an 74 pilot, 7 atc bookinglerini yaptırmış , çok güzel bir gece olacağa benzer.
- THY166
- VIP Member
- Posts: 236
- Joined: 17 Mar 2004, 20:00
- Name: Fatih KOZ
- PID: 166
- Vatsim ID: 832838
- City: Antalya
- Location: Antalya , Turkey
- Contact:
Eğer LTAC'de görevli GND , TWR ve APP olmayacak ise değerli Hasan UNSAC hocamizin isi gercekten zor olacak gibi ...
Tum varis ve akabinde donus bacaklarinin Ankara merkezli oldugunu dusununce ve ATC Booking'e bakinca ilk aklima gelen ustteki cumle oldu
Eger kayit yaptiranlarin hespi ucarsa gercekten sezon sonu olarak cok guzel bir gece olacak ...
B. Fatih Koz
[ Tevellut 1978 , LTAI ]
[url="http://www.turksim.org"]TurkSim : Türk Sanal Havacilik Akademisi[/url]
Tum varis ve akabinde donus bacaklarinin Ankara merkezli oldugunu dusununce ve ATC Booking'e bakinca ilk aklima gelen ustteki cumle oldu

Eger kayit yaptiranlarin hespi ucarsa gercekten sezon sonu olarak cok guzel bir gece olacak ...
B. Fatih Koz
[ Tevellut 1978 , LTAI ]
[url="http://www.turksim.org"]TurkSim : Türk Sanal Havacilik Akademisi[/url]
Selam,
22:01 yerel itibarıyle 13 CTR ve 81 uçuş var. Bence çok güzel oldu. Kalabalıktan ziyade IVAO ve VATSIM de gördüğümüz arkadaşların hepsi birarada olunca şahane oldu/oluyor.
Dogan Zorlu, Izmir
22:01 yerel itibarıyle 13 CTR ve 81 uçuş var. Bence çok güzel oldu. Kalabalıktan ziyade IVAO ve VATSIM de gördüğümüz arkadaşların hepsi birarada olunca şahane oldu/oluyor.
Dogan Zorlu, Izmir
Last edited by artuncs on 30 Jun 2014, 11:56, edited 1 time in total.
Reason: Resim Linki aktif olmadigi icin silinmistir
Reason: Resim Linki aktif olmadigi icin silinmistir
- THY166
- VIP Member
- Posts: 236
- Joined: 17 Mar 2004, 20:00
- Name: Fatih KOZ
- PID: 166
- Vatsim ID: 832838
- City: Antalya
- Location: Antalya , Turkey
- Contact:
Katılan tüm sanal havacılara teşekkürlerimi sunuyorum ...
Kalabalık ve iletişimdeki zorluklar nedeni ile dönüş bacağını iptal ettim
[ Yeni indim , dönecek dermanım kalmadı , Allah ATC'lere sabır versin ]
Sevgiler
B. Fatih Koz
[ Tevellut 1978 , LTAI ]
[url="http://www.turksim.org"]TurkSim : Türk Sanal Havacilik Akademisi[/url]
Kalabalık ve iletişimdeki zorluklar nedeni ile dönüş bacağını iptal ettim

Sevgiler
B. Fatih Koz
[ Tevellut 1978 , LTAI ]
[url="http://www.turksim.org"]TurkSim : Türk Sanal Havacilik Akademisi[/url]
Güzel bir etkinlikti. Yalnız birinin konuşması bitmeden araya giren arkadaşlar sayesinde iletişim çok kötü oldu. Bir dahaki sefer dikkat ederler umarım. 40 dk gecikmeli indim. Benim arkamdan gelen uçaklar benden önce indi ama her şeye rağmen güzel oldu. Teşekkürler...
-
- Junior Member
- Posts: 53
- Joined: 16 Dec 2007, 17:18
- Name: Deha BOZKAYA
- PID: 2719
- Location: Turkey
Güzel bir sezon finali oldu,katılan herkese ve bizi bu gecede yalnız bırakmayan ATC'lerimize teşekkür ederim.
Deha BOZKAYA PID:2719[img=left]http://www.euro-book.net/indicator/2/deha.png[/img=left]
Deha BOZKAYA PID:2719[img=left]http://www.euro-book.net/indicator/2/deha.png[/img=left]
Katılan herkese Çok teşekürler.Çok güzel ve zevkli bir akşam oldu.Bu aynı zamanda yerli trafik anlamında sanırım rekor bir sayı. İnşallah ileriki zamanlarda daha da kalabalık oluruz.
Böylece Atc'liğin de ne kadar sorumluluk taşıyan, zor bir meslek olduğunu da gördük. Tüm havada olanların canları, onlara emanet.
Planlı eventlere yaz sezonu dolaysiyle ara veriyoruz. Eylülde sezon açılışın da görüşmek dileğiyle.
Hasmet Güngör
Böylece Atc'liğin de ne kadar sorumluluk taşıyan, zor bir meslek olduğunu da gördük. Tüm havada olanların canları, onlara emanet.
Planlı eventlere yaz sezonu dolaysiyle ara veriyoruz. Eylülde sezon açılışın da görüşmek dileğiyle.
Hasmet Güngör
-
- Newbie
- Posts: 2
- Joined: 25 Jun 2002, 02:33
- Location: Turkey
- Contact:
Bende katılan herkese çok ama çok teşekkürediyorum fakat özellikle LTAA_W_CTR yada BATI kontorolün yetersiz kaldığını söylemeden geçemeyeceğim. Trafikte 5 numara olmama rağmen Nevşehir ile Kayseri arasına girerek yaklaşık 120 mil açılmama sebep olan şey neydi bilemiyorum. Bizler yakıt planlamamızı, alternate meydan hesaplaırımızı büyük bir disipilin içinde yapıyoruz. Unutmadan soyleyeyim LTCG iniste de ucagı caktım ama bunlar kesinlikle bir mazaret degil.
Ucusun ilk basında LTBA-LTAC ucusu ile basladım, LTAC-LTCG ile devam ettim ucagıda caktım fakat donuste 5 trafik icin 120 mil acılan trafigi ilk defa gordum, boyle bir sey gercekte bile olamaz. Boyle bir durumu da sordugumda da "Gel sen otur bunun başına" gibi bir tabir ile karşılaştım. Bu işi yapamıyorsan başkasına bırak o yapsın o zaman. Ben planlamamı yapmısın 120 milde vektor ne alaka, Weather Radar'mı var? yada neyse, hangi trafiğe gore vektor edersin? Sonuçta 5 numaraymışım + 5 = 25 NM.
Ne olursa olsun herkese ama herkese katılan emek harcayan ve zaman ayıran herkese teşekkürler.
Daha büyük organizasyonlara imza atacağımızdan eminim.
ATC'lerin daha profesyonel olması dileklerimle.
Berk Bingol
Ucusun ilk basında LTBA-LTAC ucusu ile basladım, LTAC-LTCG ile devam ettim ucagıda caktım fakat donuste 5 trafik icin 120 mil acılan trafigi ilk defa gordum, boyle bir sey gercekte bile olamaz. Boyle bir durumu da sordugumda da "Gel sen otur bunun başına" gibi bir tabir ile karşılaştım. Bu işi yapamıyorsan başkasına bırak o yapsın o zaman. Ben planlamamı yapmısın 120 milde vektor ne alaka, Weather Radar'mı var? yada neyse, hangi trafiğe gore vektor edersin? Sonuçta 5 numaraymışım + 5 = 25 NM.
Ne olursa olsun herkese ama herkese katılan emek harcayan ve zaman ayıran herkese teşekkürler.
Daha büyük organizasyonlara imza atacağımızdan eminim.
ATC'lerin daha profesyonel olması dileklerimle.
Berk Bingol
IVAO'da ucan kardeş şirket THYVA, aynı zamanda ulkemizdeki diger degerli Sanal Havayollarının katılımı ile havacılık sevgisinin herşeyin üzerinde oldugunu bir kez daha idrak ettigimiz cok güzel bir gece yaşandı.
AnadoluJet VA Y.K. Başkanı Haşmet Bey şahsında, emegi geçenlere tesekkürler.
Kemal TOLU
1967/LTDA
AnadoluJet VA Y.K. Başkanı Haşmet Bey şahsında, emegi geçenlere tesekkürler.
Kemal TOLU
1967/LTDA
-
- Junior Member
- Posts: 59
- Joined: 16 Oct 2006, 15:16
- Name: Oral Barkay
- PID: 2121
- Location: Turkey
Berk kaptan,
VATSIM istatistiklerinde her ne kadar iki değişik isim yer alsada en fazla olana baktığımda toplam 60 saat uçuş görüyorum. Eğer bu sizseniz Hasan hocam müdahele etmeden ben bir katkıda bulunayım. LTAA_W_CTR pozisyonu hepimizin büyüğü olan, IFR,CPL,PPL,MEL lisanslarına sahip olan ve ATC'ler olarak hem bizi yetiştirip hem de sınavlarını yapan Hasan hocamız tarafında doldurulumuştur. Bu gün 1000 küsür saatin üzerinde uçuşu olan saygın pilot arkadaşlarımızın dahi bu konuda hocamıza saygısı vardır ve dediğinden çıkmazlar. GElelim yürüttüğünüz mantığa.
1 - Gerçekte 3 saat içinde Esenboğa havalimanına yurdun dört bir yanından 80 küsür trafik iner mi?
2 - Diyelim ki indi CTR posizyonu yani gerçekte yol kontrol olarak adlandırılan sektör 450NM lik bir alanı radarında görmekte. Bağlı olduğu kısımda kalkışların tamamını takip ederek LTAC hava sahasına yaklaşık varış zamanlarını bilmekte.
3 - APP'de görev alan arkadaşımızın da bir insan olduğunu düşünerek yukarıda trafiği ayırıp önceden anlaşılmış yol üzerinden alçalma ve ilk yaklaşma talimatlarını vermekte.
Yukarıdakiler ışığında bakıldığında bu ayrım çok daha fazla olabilir, trafik sıkışıksa sizi alternate bir meydana yönlendirebilir ya da event gecesinin özelliği olarak çok daha uzun süre bekletebilirdi de.
Tuz biber eken belki de tanımadığınızdan olsa gerek böyle yoğun bir gecede kendisini sorgulamak olmuş ve bizlerin aslında çok alışık olduğu cevabı alarak milli olmuşsunuz.
Hayırlı olsun
Umarım yukarıdaki açıklamalar ATC'lerin bu tip gecelerde içinde bulunduğu durumu anlamanıza yardımcı olur. Olmazsa tavsiyem radar clinet programlarından birini indirip böyle bir gecede uçmak yerine mesela tüm inişlerin olduğu meydan frekansına bağlanarak o cehennemde nasıl boğuşulduğunu izleyiniz.
Emniyetli uçuşlar dilerim,
VATSIM istatistiklerinde her ne kadar iki değişik isim yer alsada en fazla olana baktığımda toplam 60 saat uçuş görüyorum. Eğer bu sizseniz Hasan hocam müdahele etmeden ben bir katkıda bulunayım. LTAA_W_CTR pozisyonu hepimizin büyüğü olan, IFR,CPL,PPL,MEL lisanslarına sahip olan ve ATC'ler olarak hem bizi yetiştirip hem de sınavlarını yapan Hasan hocamız tarafında doldurulumuştur. Bu gün 1000 küsür saatin üzerinde uçuşu olan saygın pilot arkadaşlarımızın dahi bu konuda hocamıza saygısı vardır ve dediğinden çıkmazlar. GElelim yürüttüğünüz mantığa.
1 - Gerçekte 3 saat içinde Esenboğa havalimanına yurdun dört bir yanından 80 küsür trafik iner mi?
2 - Diyelim ki indi CTR posizyonu yani gerçekte yol kontrol olarak adlandırılan sektör 450NM lik bir alanı radarında görmekte. Bağlı olduğu kısımda kalkışların tamamını takip ederek LTAC hava sahasına yaklaşık varış zamanlarını bilmekte.
3 - APP'de görev alan arkadaşımızın da bir insan olduğunu düşünerek yukarıda trafiği ayırıp önceden anlaşılmış yol üzerinden alçalma ve ilk yaklaşma talimatlarını vermekte.
Yukarıdakiler ışığında bakıldığında bu ayrım çok daha fazla olabilir, trafik sıkışıksa sizi alternate bir meydana yönlendirebilir ya da event gecesinin özelliği olarak çok daha uzun süre bekletebilirdi de.
Tuz biber eken belki de tanımadığınızdan olsa gerek böyle yoğun bir gecede kendisini sorgulamak olmuş ve bizlerin aslında çok alışık olduğu cevabı alarak milli olmuşsunuz.
Hayırlı olsun
Umarım yukarıdaki açıklamalar ATC'lerin bu tip gecelerde içinde bulunduğu durumu anlamanıza yardımcı olur. Olmazsa tavsiyem radar clinet programlarından birini indirip böyle bir gecede uçmak yerine mesela tüm inişlerin olduğu meydan frekansına bağlanarak o cehennemde nasıl boğuşulduğunu izleyiniz.
Emniyetli uçuşlar dilerim,