Cost Index

Help Center For New Turkish Virtual Pilots. Questions about connection, online flying, and training.
Kemal F. Ketenci
Newbie
Newbie
Posts: 17
Joined: 11 Jul 2005, 16:58
Location: Turkey
Contact:

30 bence çok düşük. Baya bi sineğin yağını çıkarıyorlar anlaşılan.
Yüksek irtifalarda otm. tırmanmayı çok yavaş yapıyordur herhalde.
Ben PMDG de 738 'i hep MTOW ile yada max. iniş ağırlığına göre yüklüyorum. CI 'i düşük tutunca korkunç hantal oluyor.
YilmazEfe
Average User
Average User
Posts: 113
Joined: 12 Aug 2005, 00:14
Location: Turkey

THY'da 737 lerin tümünde 30 standarttır diye biliyorum ben.

Biz direk FlyTHY için bir Cost Index belirlesek olmazmı? Böylece daha gerçekçi olur.

"If you don't like something, change it.If you can't, then change yourself."

Efe Do?an TK957
efedogan@gmail.com
THY45
Technical Admin
Technical Admin
Posts: 322
Joined: 26 Oct 2001, 01:29
Name: Özgür Özden
PID: 45
Vatsim ID: 824586
City: Ankara
Location: Turkey

Boeing 30 Airbus 50 :)

PID 45 Ozgur Ozden
IT Manager - FlyTHY
THY2470
Junior Member
Junior Member
Posts: 57
Joined: 12 Nov 2007, 10:29
Name: Altuğ Yavaş
PID: 2470
Location: Turkey
Contact:

LPG Taktırsak?

** Altug Yavas ** 2470 ** THY 106 **
976
Rookie
Rookie
Posts: 39
Joined: 07 Aug 2005, 20:04
Name: MARMAR
PID: 976
Vatsim ID: 880781
City: NA

oda güzel..

Ben bi ara pmdg nin load managerdan yüksüz bir 738 ayarlayıp, (hatta oda yetmiyordu imkan olsa koltuklarıda söktürecektim) adana istanbul denemiştim bir kaç kere. ci30, derecated TO, reduced clmb ve çok düşük varyo ile descent yapmıştım..1 holda "belki" yetecek yakıt vardı. her nekadar fmc yakıt yetmiyecek desede, yettirdim.. biraz gerçek dışı oldu ama denemek istedim.. kağıdı bulamadım şimdilik,fakat bulunca burya rakamları yazacağım :)



Mehmet Ali Rende
THY976

KMIA
Deha BOZKAYA
Junior Member
Junior Member
Posts: 53
Joined: 16 Dec 2007, 17:18
Name: Deha BOZKAYA
PID: 2719
Location: Turkey

Seyir irtifam FL300'ün üstünde ise 30,altında ise 50 giriyorum.Örneğin LTBA-LTAC uçuşlarımda FL250'nin üzerine çıkamadığımdan Cost Index 50,eğer baş taraftan rüzgar alıyorsam 80 bile girdiğim oluyor.Herşey para değil,zaman da değerli :D
Not:PMDG 737-800de yolcu sayısı 150,her yolcunun max.20kg bagajı olsa,150x20:3000kg.kargo ağırlığı yüklü olacak şekilde uçuyorum.
Facebook'u bırakalım,Eurobook'a bakalım...

Deha BOZKAYA
PID:2719
[img=left]http://www.euro-book.net/indicator/2/deha.png[/img=left]
harekat
Rookie
Rookie
Posts: 34
Joined: 17 Oct 2006, 01:17
Name: Cevat ADAPAZARLI
PID: 2152
Location: Turkey
Contact:

quote:Originally posted by 976

oda güzel..

Ben bi ara pmdg nin load managerdan yüksüz bir 738 ayarlayıp, (hatta oda yetmiyordu imkan olsa koltuklarıda söktürecektim) adana istanbul denemiştim bir kaç kere. ci30, derecated TO, reduced clmb ve çok düşük varyo ile descent yapmıştım..1 holda "belki" yetecek yakıt vardı. her nekadar fmc yakıt yetmiyecek desede, yettirdim.. biraz gerçek dışı oldu ama denemek istedim.. kağıdı bulamadım şimdilik,fakat bulunca burya rakamları yazacağım :)



Mehmet Ali Rende
THY976

KMIA




ZFW 41.2

Fakat take off perfte fmc nin girilen zfw degerine gore otomatik olarak cıkardıgı nose up degerini Throttle goruntusunu alarak set etmeniz gerekir.

Eger bu uyumu yakalayabilirseniz FF1.60-1.80 seviyelerinde +3900 gibi bir tırmanma yakalanabiliyor.

Iyi ucuslar.

CEVAT ADAPAZARLI
DRD111
Post Reply

Return to “Training Lounge”