Selamlar,
Bu akşamdı iki dir LTBA - LTBJ uçuktuktan hemen sonra, LTBJ 34 Sag pist inisinden sonra sola donusle taxi yoluna girdi?im anda crash oluyorum. Bu hataya rastlayan oldu mu?
Crash Detecion'u kapatmak istemiyorum, zira kapatınca sanki gerçekçilik biraz azalmış gibi hissediyorum psikolojik olarak?
Teşekkürler,
Ylker De?irmencio?lu
LTBJ Scenery'de hata mı var?
- THY1935
- Average User
- Posts: 216
- Joined: 03 Jun 2006, 14:22
- Name: Hanifi AVCI
- PID: 1935
- Vatsim ID: 964441
- City: Samsun
- Location: Samsun
İlker kaptan evet Orada bir çukur var
) ,şaka bir yana orada bir hata mevcut.
Konu ile ilgili forum http://www.dardanelairva.com/forum/view ... light=ltbj
Sanırım buradan bahsediyorsunuz.
Hanifi Avcı
İSTANBUL


Konu ile ilgili forum http://www.dardanelairva.com/forum/view ... light=ltbj
Sanırım buradan bahsediyorsunuz.
Hanifi Avcı
İSTANBUL

-
- Senior Member
- Posts: 477
- Joined: 11 Apr 2004, 23:23
- Name: Buğra Oğuzülgen
- PID: 1125
- Location: Turkey
evet o taxiway de object collision oluyor malesef.Biber hocam update i çıkartana kadar mümkün oldukça o taxiway den çıkmayınız.
---------------
Buğra Oğuzülgen / TK1125
http://virtual.planepictures.net/search ... $oguzulgen & VPP.net Co-Administrator

---------------
Buğra Oğuzülgen / TK1125
http://virtual.planepictures.net/search ... $oguzulgen & VPP.net Co-Administrator

- THY1592
- Officer
- Posts: 436
- Joined: 29 May 2006, 14:52
- Name: Erman PILICOGLU
- PID: 1592
- Vatsim ID: 965504
- City: Ankara
- Location: Turkey
Scenery dosyası içinde bir iki bgl. dosyasını kaldırmanız lazım şimdi hangi dosya ismi olduğunu bilemiyorum ama SS teki dosyalar mevcut kalsın sizdeki diğer dosyaları çıkartın scenery den bir de öyle deneyin...
Saygılarımla
Erman PİLİÇO?LU
Saygılarımla
Erman PİLİÇO?LU
-
- VIP Member
- Posts: 1193
- Joined: 17 Aug 2007, 09:17
- Name: İlker Değirmencioğlu
- PID: 2445
- Vatsim ID: 1011091
- City: Istanbul
- Location: Turkey
Çok teşekkür ederim, bu arada, daha ciddi bir soruna da ERCAN havaalanında rastlıyorum. ERCAN 29 kalkışı yapmak için pist başına aynı pistte 11 yönüne ilerleyerek varılıyor. Pist sonunda 29 yönüne dönülerek pist başı yapılıyor. Ancak pist başına gelmeden biraz önce, eğer tam orta çizgide ilerliyor isem CRASH oluyorum. Sıklıkla uçtuğum bir alan olduğu için öğrendim, pist başı yaparken bir miktar sağdan ilerliyorum. Diğer arkadaşların dikkatine sunulur...
Herkese iyi uçuşlar..
İlker Değirmencioğlu
Herkese iyi uçuşlar..
İlker Değirmencioğlu
- THY1834
- VIP Member
- Posts: 234
- Joined: 11 Sep 2006, 10:50
- Name: Adem BURCU
- PID: 1834
- Vatsim ID: 958269
- City: Tekirdag
- Location: Turkey
- Contact:
İlker kaptan:
Tecrübe yenilen kazıkların bileşkesiymiş:D
Eğer LTBJ de atc açıksa zaten uyarıyor veya o taxiway i vermiyor.
Aksi aynen crash
Gitti uçuş [B)]Birde örn:EGLL-LTBJ ise [xx(]
Kazık yiye yiye nerede ne var öğrendik[}:)]
Bu yazıyıda SVMI-SKBO uçuşu esnasında yazıyorum,hele bir LTBA gibi 3000 feet'e inip establısh olmayı deneyeyim:D
(daha önce denedim de [xx(])
Alan zaten 7-8000 feette
Hele SKBO t/o da heavy uçak zaten o yüksekte hızlanamıyor bile!Pist başında gaza tam yüklenip frenleri bırakıyoruz airbornu müteakip hemen sola dönmemiz lazım yoksa karşımız dağ!
Millet MD88 ile kalkıyor ama genellikle biz son bacakta SKBO-LTBA yaptığımız için şansımız yok[B)]
Velhasıl nerede ne var bilmek lazım netekim!
Sevgiler
Tecrübe yenilen kazıkların bileşkesiymiş:D

Eğer LTBJ de atc açıksa zaten uyarıyor veya o taxiway i vermiyor.
Aksi aynen crash

Gitti uçuş [B)]Birde örn:EGLL-LTBJ ise [xx(]
Kazık yiye yiye nerede ne var öğrendik[}:)]
Bu yazıyıda SVMI-SKBO uçuşu esnasında yazıyorum,hele bir LTBA gibi 3000 feet'e inip establısh olmayı deneyeyim:D

Alan zaten 7-8000 feette

Hele SKBO t/o da heavy uçak zaten o yüksekte hızlanamıyor bile!Pist başında gaza tam yüklenip frenleri bırakıyoruz airbornu müteakip hemen sola dönmemiz lazım yoksa karşımız dağ!
Millet MD88 ile kalkıyor ama genellikle biz son bacakta SKBO-LTBA yaptığımız için şansımız yok[B)]
Velhasıl nerede ne var bilmek lazım netekim!
Sevgiler