Yşgüzarlık ettim,ne güzel addon A 320 ve B 734 ile uçarken gittim level-d 767 kurdum!Kurmaz olaydım :Dilk kalkışta a/p i açamayıp rezil oldum[xx(]Hemde LTBA_APP açıkken!!!![:(!]
Bu uçak gördü?üm kadarıyla inanılmaz gerçekçi.
Genç kardeşlerimin arsında LEVEL-D 767 yi kullanan çözmüş olanlardan istirhamım bu uça?ın apu starttan başlamak üzere FMC programlamasına kadar örne?in bir LTBA-LTAC uçuşuyla kısa bir örnekleme vermesi mümkün mü?
?imdiden teşekkürlerimi iletirim.
Adem BÜRCÜ THY1834
LEVEL-D 767 !!!!!!!!!
Adem hocam yanlış hatırlamıyorsam o devasa manual'in içinde(160 sayfa falandı galiba) örnek uçuş vardı...
Adem kaptanım, anladığım kadarıyla seninle aynı zamanda geçmişiz level-d 767 ye. Ben de şu anda onunla ilgileniyorum ve vazgeçmez bir PMDG ci olarak olarak şunu söyleyebilirim ki, eğer beni PMDG den alıkoymuşsa, daha birçok kişinin canını yakacak bu uçak:D Bununla ilgili bir eğitim videosu olduğunu biliyorum. Elime geçince size gönderirim.
A.Önder Yenici - TK497
flyTHY, Check Captain
A.Önder Yenici - TK497
flyTHY, Check Captain
-
- Senior Member
- Posts: 477
- Joined: 11 Apr 2004, 23:23
- Name: Buğra Oğuzülgen
- PID: 1125
- Location: Turkey
Adem kaptan şu checklist i baştan sona uygularsanız sorunsuz kırımsız uçarsınız :
http://library.avsim.net/esearch.php?DLID=63786
---------------
Buğra Oğuzülgen / TK1125
http://virtual.planepictures.net/search ... $oguzulgen & VPP.net Co-Administrator

http://library.avsim.net/esearch.php?DLID=63786
---------------
Buğra Oğuzülgen / TK1125
http://virtual.planepictures.net/search ... $oguzulgen & VPP.net Co-Administrator

Last edited by artuncs on 25 Jun 2014, 21:20, edited 1 time in total.
Reason: Indicator linki aktif olmadigi icin silinmistir !
Reason: Indicator linki aktif olmadigi icin silinmistir !
- THY1834
- VIP Member
- Posts: 234
- Joined: 11 Sep 2006, 10:50
- Name: Adem BURCU
- PID: 1834
- Vatsim ID: 958269
- City: Tekirdag
- Location: Turkey
- Contact:
BİRDE UÇSAK
:D:D
En son LTAC-LTBA deneyeyim dedim VOR to VOR gitmek zorunda kaldım.
eeeeeeeeeee
Azimle deficiation taşta perforation
:D:D
BA?ARACA?IZ
:D:D:D:D
Adem BÜRCÜ THY 1834

En son LTAC-LTBA deneyeyim dedim VOR to VOR gitmek zorunda kaldım.
eeeeeeeeeee

Azimle deficiation taşta perforation

BA?ARACA?IZ

Adem BÜRCÜ THY 1834
Cem hocam, mail adresinde bir yanlışlık var gibi. Benim adresim orada mevcut. Bana da rica etsem gönderebilirmisin. ?imdiden teşekkürler.
EDİT: Bu arada şunu da belirteyim, bu ses dosyalarındaki flap sesinin orjinali kadar gerçekçi olmadığı söyleniyor forumlarda. Siz nasıl buldunuz?
A.Önder Yenici - TK497
flyTHY, Check Captain
EDİT: Bu arada şunu da belirteyim, bu ses dosyalarındaki flap sesinin orjinali kadar gerçekçi olmadığı söyleniyor forumlarda. Siz nasıl buldunuz?
A.Önder Yenici - TK497
flyTHY, Check Captain
- THY27
- Junior Member
- Posts: 65
- Joined: 07 Jan 2003, 16:06
- Name: Cem Kirsan
- PID: 27
- Vatsim ID: 821687
- City: Istanbul
- Location: Turkey
cem@deg.com.tr
flap dosyalarını degiştirmedim onları aynı bıraktım benim yollayacagım dosyada ayıklanmış hali var.
sevgiler
flap dosyalarını degiştirmedim onları aynı bıraktım benim yollayacagım dosyada ayıklanmış hali var.
sevgiler
- THY1679
- Junior Member
- Posts: 74
- Joined: 06 Mar 2006, 10:27
- Name: Erdem ARIKAN
- PID: 1679
- Vatsim ID: 948604
- City: Ankara
- Location: Turkey
- Contact:
Emre dostum aynı dokümanlardan bana da atarsan çok sevinirim..?imdiden teşekkürler 
erdemarikan194@yahoo.com
Erdem ARIKAN
THY6679
LIFE IS SIMPLE...EAT...SLEEP...AND FLY

erdemarikan194@yahoo.com
Erdem ARIKAN
THY6679
LIFE IS SIMPLE...EAT...SLEEP...AND FLY
Konu Level-D 767 olunca böyle bir eğitim dökümanına ihtiyaç kaçınılmaz oluyor. Emre kaptan, bana da gönderirseniz sevinirim. ?imdiden teşekkürler...
virtualcaptainpilot@hotmail.com
A.Önder Yenici - TK497
flyTHY, Check Captain
virtualcaptainpilot@hotmail.com
A.Önder Yenici - TK497
flyTHY, Check Captain
LDS 767 ucmak o kadar kolay degil
bence ucak ne kadar zorsa, benim icin o kadar eglenceli 
eger LDS 767 gibi ucurulmasi imkaansiz ucak ariyorsan Leonardo Maddog 2006, PMDG 747/737 bol bol eglence
Emir Yildiz
Commercial FAA Pilot


eger LDS 767 gibi ucurulmasi imkaansiz ucak ariyorsan Leonardo Maddog 2006, PMDG 747/737 bol bol eglence

Emir Yildiz
Commercial FAA Pilot
Aslinda 763 o kadar da zor bi ucak degil, sadece boeing'e ali$ik olmak lazim daha sonrasi kolay checklist'ler ayni zaten.
Ama sonucta ucu$ dinamikleri konusunda
1. PMDG 738
2. LevelD 763 derim
ikisiyle de cok egleniorum $u anda acikcasi.
PPL&CPL&ATPL Student

Ama sonucta ucu$ dinamikleri konusunda
1. PMDG 738
2. LevelD 763 derim
ikisiyle de cok egleniorum $u anda acikcasi.
PPL&CPL&ATPL Student

Aslında uçağın zor olmasından ziyade gerçekçiliği önemli. Cessna da kolay bir uçak ama bana hep zevk vermiştir. Ama işin içine gerçekçiliğin yanında uçuş dinamikleri girdiğinde, o zaman birçok uçak eleniyor malesef. Gerçekçilik konusunda PMDG 737 serisi ne yazıkki sınıfta kalıyor. Çünkü bu uçaklarda ne kadar checlistler ayrıntılı da olsa, cheklistin bir aşamasını atladığınızda uçak yine normal fonksiyonlarını yerine getirebiliyor (istisnalar dışında). İşte burada Level-D 763 tercih nedeni oluyor. Uçuş dinamiğinin çok iyi olmasıyla beraber bu özelliği, bu uçağı bir numara yapıyor. Checklist aşamalarında bir atlama olduğunda muhakkak bir yerlerden bunu belli ediyor ve baştan kontrol etmek zorunda kalıyorsunuz. Bence tek eksiği, virtual cockpit daha başarılı yapılabilirdi. PMDG747 nin zevkli olduğuna katılıyorum.
A.Önder Yenici - TK497
flyTHY, Check Captain
A.Önder Yenici - TK497
flyTHY, Check Captain