
Motor calistirma proseduru (Murat Kaptan'dan alintidir,kolaylik olsun diye burada kopyaladim):
önce sa?taraftaki APU BLEED VE YANLARINDAKY1 VE 2 NOLU SWYCH LERY ON KONUMUNA GETYRYYORSUNUZ.
sonra sol alttaki APU SWYCH YNY ON KONUMUNA GETYRYYORSUNUZ VE ÜSTÜNDEKY BASINÇ YBRESY HAREKETE GEÇEREK KALKIYOR.
SONRA SA?INDAKY ENGYNE START LARDAN BYRYNY ORTADAKY SWYCH YLE SEÇYYOR VE ONUN STARTINI GRD YE ALIYORSUNUZ BU DURUMDA MOTOR ÇALIŞMAYA BAŞLIYOR.BU MOTOR ÇALIŞTIKTAN SONRA YANY 20,3 DEVYRY BULDU?UNDA SA? ÜSTTEKY APU DAN O MOTORUN ELEKTRY?YNY OFF YAPIP GRD PROSEDÜRÜNÜ UYGULAYARAK DY?ER MOTORUDA ÇALIŞTIRIYORSUNUZ.EN SON ELEKTRYK VE APU SWYCH LERYNY TEKRAR OFF KONUMUNA GETYREREK YŞLEMY BYTYRYYORSUNUZ.
arkadaslar,ustteki overhead anlatimi buldugum bir video'dan alintidir.video'da cold&dark bir cockpit'te sirayla yapilmasi gerekenleri gosteriyordu.ne kadar dogru oldugunu bilecek kadar profesyonel degilim ama yol gostermesi icin screenshot'ini alip sirasiyla tek tek numaralandirdim.eger yanlis bir siralama varsa yada arada yapilmasi gerekenler varsa luften yardimci olun.tahmin ediyorum ki cold&dark calistirmasini henuz ogrenmemis bir cok arkadasimiz vardir,en azindan bu topic'te de bu sorunu ortadan kaldirmis olalim.simdiye kadar buraya yazilanlardan cok sey ogrendim.hic bir karsilik beklemeden zaman harcayip bikmadan usanmadan bize yardimci olan herkese ve verilen onca emege cok tesekkurler.umarim dogru bir topic acmisimdir ve corbada benimde bir tuzum bulunur.
Serden NAYIN
Pilot ID: 2168