öncelikle, fs2002 scenerydb folderının altında ltba_2002 folderının oldugunu bir sekilde (windows explorer'dan) teyit edin.Yükleme dogru yapıldıysa Ltba_2002 folderının icınde scenery ve texture diye iki sub-folder olması gerekir.
1. fs2002'i baslatın, settings buttonunu tıklayın.
2. gelen setting menusunden scenery library butonuna tıklayın.
3. çıkan scenery library menusunden add area buttonuna tıklayın.
4. cıkan pencere sizden dizini isteyecek, ltba_2002 folderını bulun ve işaretleyin
burada ters gidebilecek ne olabilir diye dusunuyorum....
bir ihtimal,ltba_2002 dizini altında bir baska ltba_2002 dizini acılmıstır.
o takdirde demin izah ettigim gibi texture ve scenery subfolderlarının bir ustundeki ltba_2002 dizinini işaretleyin.
bol şanslar....
Biber
Yeni LTBA_2002 hakkında...
-
- Rookie
- Posts: 39
- Joined: 24 Apr 2002, 00:27
- Location: Turkey
- Contact:
-
- Rookie
- Posts: 39
- Joined: 24 Apr 2002, 00:27
- Location: Turkey
- Contact:
değerli arkadaşlar,
gate uyuşmazlığı ile ilgili bir çalışma yaptım.
Jeppesen terminal chart ile ; hem orijinal msfs2002 gatelerini , hemde benim scenery gate'lerini mukayese ettim, benimkiler daha gerçeğe uygun geldi.
bu yüzden scenery'i degistirmemeyi ve aynı zamanda su ana dek download etmiş bini aşkın kişiyi mağdur etmemek icin AFD AYARLARINI GUNCELLEMEYİ uygun gördüm.
AFD guncellemesinin betasını dört arkadaşa gönderdim.
sözkonusu dosya ziplenmiş 196 kb.
başka dennemek isteyen varsa bana biber@postamatik.com dan mail atsın.
selamlar,
Biber
gate uyuşmazlığı ile ilgili bir çalışma yaptım.
Jeppesen terminal chart ile ; hem orijinal msfs2002 gatelerini , hemde benim scenery gate'lerini mukayese ettim, benimkiler daha gerçeğe uygun geldi.
bu yüzden scenery'i degistirmemeyi ve aynı zamanda su ana dek download etmiş bini aşkın kişiyi mağdur etmemek icin AFD AYARLARINI GUNCELLEMEYİ uygun gördüm.
AFD guncellemesinin betasını dört arkadaşa gönderdim.
sözkonusu dosya ziplenmiş 196 kb.
başka dennemek isteyen varsa bana biber@postamatik.com dan mail atsın.
selamlar,
Biber
-
- Technical Admin
- Posts: 322
- Joined: 26 Oct 2001, 01:29
- Name: Özgür Özden
- PID: 45
- Vatsim ID: 824586
- City: Ankara
- Location: Turkey
Ucagim Gate106 da koruk icinde cikiyor bunun disinda digerlerinde birkac ufak saga kayma var ama bu ucaktan ucaga degisiyor olabilir. Ben DF ve RJ ile test ettim diger gatelerde hemen hemen yerli yerinde pozisyonlaniyor. Bir de diger arkadaslar da farkli degerlendirebilir ama gate 106nin yaninda gate107'de ucak bana biraz buyuk kalmis gibi geldi.
Ozgur Ozden
Ozgur Ozden
-
- Rookie
- Posts: 39
- Joined: 24 Apr 2002, 00:27
- Location: Turkey
- Contact:
gate 106 problemini hallettim.
diğer gateleri de fine-tune ediyorum.
sanırım yarına tamamlarım.
diğer gateleri de fine-tune ediyorum.
sanırım yarına tamamlarım.
-
- Average User
- Posts: 133
- Joined: 19 Aug 2001, 04:12
- Name: Selçuk
- PID: 13
- Location: Turkey
Sevgili Biber,
Scenery için teşekkürler, körüklerin önünde siyah olan zemin taxiway renginde olursa daha güzel görüneceğini düşünüyorum.
Elinize sağlık..
Scenery için teşekkürler, körüklerin önünde siyah olan zemin taxiway renginde olursa daha güzel görüneceğini düşünüyorum.
Elinize sağlık..
-
- Rookie
- Posts: 39
- Joined: 24 Apr 2002, 00:27
- Location: Turkey
- Contact:
İlginize teşekkürler kaptan,kesinlikle haklısınız
gate önlerindeki gri bloklar bazı kullanıcılarda oluyor , bazılarında (mesela benim sistemimde) yaşanmıyor. Fakat netice itibari ile bu bir "bug".
Sebebini tam anlamış değilim. Tahminim o ki, hem şeffaflık hem de z-buffer (yere yapıştırma) özelliği olan Gmax objelerinde fs2002 tam performansla işlemiyor.
Yeni bir texture ile bu problemi çözdüm.Beta test eden arkadaslar uygun buldular. Ayrıca AI uçakların gate pozisyonlarını da duzelttim.
Kısa zamanda herseyi paketleyip sizlerle paylaşacağım.
Sizlerden aldığım her turlu öneriyi değerlendiriyorum.
Posta adresimi biliyorsunuz,
sevgiler, saygılar
gate önlerindeki gri bloklar bazı kullanıcılarda oluyor , bazılarında (mesela benim sistemimde) yaşanmıyor. Fakat netice itibari ile bu bir "bug".
Sebebini tam anlamış değilim. Tahminim o ki, hem şeffaflık hem de z-buffer (yere yapıştırma) özelliği olan Gmax objelerinde fs2002 tam performansla işlemiyor.
Yeni bir texture ile bu problemi çözdüm.Beta test eden arkadaslar uygun buldular. Ayrıca AI uçakların gate pozisyonlarını da duzelttim.
Kısa zamanda herseyi paketleyip sizlerle paylaşacağım.
Sizlerden aldığım her turlu öneriyi değerlendiriyorum.
Posta adresimi biliyorsunuz,
sevgiler, saygılar
Selam ;
LTBA scenery for FS2002'yi bize hazırlayıp sunan kişinin lakabından ziyade ismini ögrenmek istiyorum.
Böylece kimin yaptıgını bilip şahsen gerçek ismine teşekkür etmek isterim.
Hepimizin faydalanacağı bu güzel scenery'i hazırlayanın emegine saygı anlamında rica ettigimide ekleyeyim.
Sevgiler
Kemal Tolu
TK66
Senior Captain
LTBA scenery for FS2002'yi bize hazırlayıp sunan kişinin lakabından ziyade ismini ögrenmek istiyorum.
Böylece kimin yaptıgını bilip şahsen gerçek ismine teşekkür etmek isterim.
Hepimizin faydalanacağı bu güzel scenery'i hazırlayanın emegine saygı anlamında rica ettigimide ekleyeyim.
Sevgiler
Kemal Tolu
TK66
Senior Captain
-
- Rookie
- Posts: 39
- Joined: 24 Apr 2002, 00:27
- Location: Turkey
- Contact:
tesekkurler kaptan,
bana biber@postamatik.com adresinden
gonderilen e-mailleri cevaplamaya ozen gosteriyorum.
istanbul'a yolunuz duserse size bir kahve ısmarlamayı arzu ederim.
Biber
not; ben de (hanım tarafından) Hataylıyım... :-)
bana biber@postamatik.com adresinden
gonderilen e-mailleri cevaplamaya ozen gosteriyorum.
istanbul'a yolunuz duserse size bir kahve ısmarlamayı arzu ederim.
Biber
not; ben de (hanım tarafından) Hataylıyım... :-)
-
- Rookie
- Posts: 39
- Joined: 24 Apr 2002, 00:27
- Location: Turkey
- Contact:
bu forumun Cem Yılmaz'ı sensin herhalde...
:-)
:-)
-
- Rookie
- Posts: 39
- Joined: 24 Apr 2002, 00:27
- Location: Turkey
- Contact:
sayın kaptan,
önemli değil ve kahve teklifim her zaman için geçerlidir....
sevgiler ve saygılar
önemli değil ve kahve teklifim her zaman için geçerlidir....
sevgiler ve saygılar