Arkadaşlar ready for push back
air speed göstergesi bana do?ru göstermiyor hemen stal oluyorum ne yapmalıyım bileniniz varsa yardımcı olsun ayrıca o ayarlar ne için
[img] http://online.vatsimindicators.net/847355/1161.png
[/img]
RFPB B474-200
-
- Average User
- Posts: 121
- Joined: 19 Jul 2003, 19:26
- Name: Onur VARDAL
- PID: 559
- Location: Turkey
- Contact:
Pitot ile ilgili sorun olabilir mi?
Bir de FS hangi versiyon kullaniyorsunuz? RFP 747-200'u once 2002 icin cikarmisti, 2004 icin ayri bi versiyon cikardi CD halinde. 2002 versiyonunu 2004'e yuklediyseniz de sorun yaratabilir.
Onur VARDAL
Captain
TK559
"Turkish Double Five Niner"

Bir de FS hangi versiyon kullaniyorsunuz? RFP 747-200'u once 2002 icin cikarmisti, 2004 icin ayri bi versiyon cikardi CD halinde. 2002 versiyonunu 2004'e yuklediyseniz de sorun yaratabilir.
Onur VARDAL
Captain
TK559
"Turkish Double Five Niner"

-
- Rookie
- Posts: 42
- Joined: 19 Jul 2002, 18:44
- Location: Turkey
Arkadaşlar İlginize Teşekkür ederim
Kaltıktan hemen sonra uçağımı hızlandıramıyorum at 250 yazmama rağmen uçata sürekli hız düşüyor FS2004 kullanıyorum RFPB versiyonum fs2004 için olan (yani gösterge hızıyla üzerindeki iki hız göstergesi farklı gösteriyor normal kalkıyorum tekerlek ve flap toplama işlemini yapıyorum sonra standart departure uyguladığım zaman hızlanamıyorum)
[img] http://online.vatsimindicators.net/847355/1161.png
[/img]
Kaltıktan hemen sonra uçağımı hızlandıramıyorum at 250 yazmama rağmen uçata sürekli hız düşüyor FS2004 kullanıyorum RFPB versiyonum fs2004 için olan (yani gösterge hızıyla üzerindeki iki hız göstergesi farklı gösteriyor normal kalkıyorum tekerlek ve flap toplama işlemini yapıyorum sonra standart departure uyguladığım zaman hızlanamıyorum)
[img] http://online.vatsimindicators.net/847355/1161.png
[/img]
-
- Rookie
- Posts: 42
- Joined: 19 Jul 2002, 18:44
- Location: Turkey
hakan hocam
ilgin için sağ ol ama frame rate ölçemedim şu sıralarda ölçmeme imkan yok zira farklı farklı makinalarda kullanıyorum
[img] http://online.vatsimindicators.net/847355/1161.png
[/img]
ilgin için sağ ol ama frame rate ölçemedim şu sıralarda ölçmeme imkan yok zira farklı farklı makinalarda kullanıyorum
[img] http://online.vatsimindicators.net/847355/1161.png
[/img]
-
- Rookie
- Posts: 42
- Joined: 19 Jul 2002, 18:44
- Location: Turkey
Arkadaşlar
Aranızda galiba fazla 747 pilotu yok benim sorunuma anlaşılan çözüm bulamıyacağız
[img] http://online.vatsimindicators.net/847355/1161.png
[/img]
Aranızda galiba fazla 747 pilotu yok benim sorunuma anlaşılan çözüm bulamıyacağız
[img] http://online.vatsimindicators.net/847355/1161.png
[/img]
- hakan737
- VIP Member
- Posts: 818
- Joined: 19 Aug 2001, 04:11
- Name: hakan guven
- PID: 003
- Vatsim ID: 811602
- City: istanbul
- Location: Turkey
emrah bende rfpb var, açıkçası analog bir 747 paneli aradığımı (gerçi freeware sormuştum ama turksim'de) söylediğim halde kimseden cevap gelmedi. ben 747-200 için freeware birka. panel kurdum ama açık söyleyeyi FS2002DE kurduğum 747SP paneli gibi olmadı (mükemmel değildi ama fena da değildi) herzaman bir analog panelden steffan ahlberg, richard probst gibi ustaların B727, B707 panelleri gibi görsel ziyafet beklerdim.
Ben rfpb'yi önceleri sadece ek bir program sandığım için ellemedim ama şimdi bende kuracağım, bakalım aynı sorun bende de olacakmı?
Hakan737Guven
Ben rfpb'yi önceleri sadece ek bir program sandığım için ellemedim ama şimdi bende kuracağım, bakalım aynı sorun bende de olacakmı?
Hakan737Guven
-
- Rookie
- Posts: 42
- Joined: 19 Jul 2002, 18:44
- Location: Turkey
hakan hocam
çok sağ olsaın zira küçüklüğümde beri Boeing denince aklıma hep 747 gelir şy de olmadığı için çok üzülmüştüm zira o başlı başına bir ekol airbus çu arkadaşlar beni yanlış anlamasın tabiiki ben bir airbusçuyum ama 747 nin asaleti başka dır rfpb ise çok güzel yapılmış 747 ye en yakın add-on
hakan hocam görüşlerini bekliyorum
[img] http://online.vatsimindicators.net/847355/1161.png
[/img]
çok sağ olsaın zira küçüklüğümde beri Boeing denince aklıma hep 747 gelir şy de olmadığı için çok üzülmüştüm zira o başlı başına bir ekol airbus çu arkadaşlar beni yanlış anlamasın tabiiki ben bir airbusçuyum ama 747 nin asaleti başka dır rfpb ise çok güzel yapılmış 747 ye en yakın add-on
hakan hocam görüşlerini bekliyorum
[img] http://online.vatsimindicators.net/847355/1161.png
[/img]
- hakan737
- VIP Member
- Posts: 818
- Joined: 19 Aug 2001, 04:11
- Name: hakan guven
- PID: 003
- Vatsim ID: 811602
- City: istanbul
- Location: Turkey
emrah, bir 747-100'de vor navigasyon ile 3 saat uçmayı A340 ile FMC otopilotta 1 saat uçmaya tercih derim. Bozhan bilir, paris DC10 kazasının yıldönümünde LTBA-LFPO'yu DC10 ile manuel uçmuştuk. benim tercihim B747-100 veya 200. yarın yüklemeyi deneyeceğim inşallah çalışır
Hakan737Guven
Hakan737Guven
- hakan737
- VIP Member
- Posts: 818
- Joined: 19 Aug 2001, 04:11
- Name: hakan guven
- PID: 003
- Vatsim ID: 811602
- City: istanbul
- Location: Turkey
emrah az önce rfpb v1 ve üzerin v2 yi kurdum..iki ayrı panel dosyası yarattı ama sanırım uçakalrda panel dosyaında düzgün neyse..
airchina b747-200F ile PANC anchorage'da test uçuşu yaptım;
- panel sandığım kadar iyi değil ama çok fonksiyonlu..INS'de var ama olsun yinede gayet iyi. frame rate panelde max 5-6, çapraz görüşlerde 5-6, VC'de 4, spot view'da 4-7 arası oyunuyor. modeller biraz kastırıyor galiba
makine P4,1GBram,256MB HIS ATI9600XT, normal havada normal bir AI trafikle denedim.
bir ara uçakları sileceğim bir iki tane bana yeter.sende POSKY için cfg varsa onda da bir deneyebilirim.
speed'de bir sorun olmadı.
Hakan737Guven
airchina b747-200F ile PANC anchorage'da test uçuşu yaptım;
- panel sandığım kadar iyi değil ama çok fonksiyonlu..INS'de var ama olsun yinede gayet iyi. frame rate panelde max 5-6, çapraz görüşlerde 5-6, VC'de 4, spot view'da 4-7 arası oyunuyor. modeller biraz kastırıyor galiba
makine P4,1GBram,256MB HIS ATI9600XT, normal havada normal bir AI trafikle denedim.
bir ara uçakları sileceğim bir iki tane bana yeter.sende POSKY için cfg varsa onda da bir deneyebilirim.
speed'de bir sorun olmadı.
Hakan737Guven
quote:Originally posted by emrahkaran
Arkadaşlar
Aranızda galiba fazla 747 pilotu yok benim sorunuma anlaşılan çözüm bulamıyacağız
Emrah hocam, olay 747 pilotu olmayışı meselesi değil; genelde prensip aynıdır uçaklarda, biraz daha ayrıntılı bilgi verebilirsen soruna bir çözüm bulabiliriz.
"Kaltıktan hemen sonra uçağımı hızlandıramıyorum at 250 yazmama rağmen uçata sürekli hız düşüyor" demişsin: Ne oluyor da sürat düşüyor, uçak gaz mı yemiyor?:)
?aka bir yana bu sürat kaybetme anında motor N1 devirleri kaç gösteriyor, artı EPR settingler ne durumuda? Tırmanış anında iken kazara ECON veya CRUİSE de kalmış olmasın.
Bu olay autoşrotle aktive edilmişken mi oluyor?
Trim ayarında bir anormallik ollabilir mi? Dışardan bakıldığınıda uçağın hücüm açısında abartılı bi artış var mı?
RFPB komplike bir uçak olduğu biliniyor ya, yolcu ve yük konfigurasyon menajeri var mı? Cevap pozitifse uçağın ağırlık merkezini önde aşırı alacak şekilde hatalı yükleme yapılmış olabilirmi?
Spoilerin açık olmadığını varsayıyorum.
Önce bunlardan gidelim bakalım, eğer yine de buradan çözüm bulamazsak uçağı atölyeye getirmen gerekebilir.
)
Remzi Öztürk
tk-47
Arkadaşlar
Aranızda galiba fazla 747 pilotu yok benim sorunuma anlaşılan çözüm bulamıyacağız
Emrah hocam, olay 747 pilotu olmayışı meselesi değil; genelde prensip aynıdır uçaklarda, biraz daha ayrıntılı bilgi verebilirsen soruna bir çözüm bulabiliriz.
"Kaltıktan hemen sonra uçağımı hızlandıramıyorum at 250 yazmama rağmen uçata sürekli hız düşüyor" demişsin: Ne oluyor da sürat düşüyor, uçak gaz mı yemiyor?:)
?aka bir yana bu sürat kaybetme anında motor N1 devirleri kaç gösteriyor, artı EPR settingler ne durumuda? Tırmanış anında iken kazara ECON veya CRUİSE de kalmış olmasın.
Bu olay autoşrotle aktive edilmişken mi oluyor?
Trim ayarında bir anormallik ollabilir mi? Dışardan bakıldığınıda uçağın hücüm açısında abartılı bi artış var mı?
RFPB komplike bir uçak olduğu biliniyor ya, yolcu ve yük konfigurasyon menajeri var mı? Cevap pozitifse uçağın ağırlık merkezini önde aşırı alacak şekilde hatalı yükleme yapılmış olabilirmi?
Spoilerin açık olmadığını varsayıyorum.
Önce bunlardan gidelim bakalım, eğer yine de buradan çözüm bulamazsak uçağı atölyeye getirmen gerekebilir.

Remzi Öztürk
tk-47
- hakan737
- VIP Member
- Posts: 818
- Joined: 19 Aug 2001, 04:11
- Name: hakan guven
- PID: 003
- Vatsim ID: 811602
- City: istanbul
- Location: Turkey
emrah tekrar selamlar,
RFPB 747'yi tekrar test ettim, bu kez virgin atlantic vmax paneli ile (digital N1,EPR göstergeli olan) cockpit frame rate'de küçük bir artış oldu. Bu sanırım V1 ama modeller fena halde fram rate yiyor, POSKY ile aralarında bariz 10fps fark var!
ama yinede galiba remove etmek zorunda kalcağım çünkü makineyi yorduğuma değmiyecek. aslında kalan panellerimde iyi olmadığı için bir süre daha iyi birşey bulana kadar beklemeyi düşünüyorum. normalde iyi olan bir panel CIVA INS eklenebilirse eminim çok daha başarılı bir panel oalcak gibi geliyor bana
Hakan737Guven
RFPB 747'yi tekrar test ettim, bu kez virgin atlantic vmax paneli ile (digital N1,EPR göstergeli olan) cockpit frame rate'de küçük bir artış oldu. Bu sanırım V1 ama modeller fena halde fram rate yiyor, POSKY ile aralarında bariz 10fps fark var!
ama yinede galiba remove etmek zorunda kalcağım çünkü makineyi yorduğuma değmiyecek. aslında kalan panellerimde iyi olmadığı için bir süre daha iyi birşey bulana kadar beklemeyi düşünüyorum. normalde iyi olan bir panel CIVA INS eklenebilirse eminim çok daha başarılı bir panel oalcak gibi geliyor bana
Hakan737Guven
-
- Rookie
- Posts: 42
- Joined: 19 Jul 2002, 18:44
- Location: Turkey
arkadaşlar birde fsnavigator ile deneseniz sorun o olabilirmi
[img] http://online.vatsimindicators.net/847355/1161.png
[/img]
[img] http://online.vatsimindicators.net/847355/1161.png
[/img]