Page 1 of 1

AUTO REVERS ?

Posted: 23 Nov 2002, 14:32
by THY177
Sevgili Beyler ;

Bizim harika uca?ımız DF734 'te vardıydıda ben Amerikayı baştan keşfetmiş gibi sevinçli ve marak halindeyim ...

Yoksa ekte görece?iniz resimlerde motorlarımızın revers şrust modlarındaki halini ilk kez görüyorum !!

Hakikaten daha önce varmıydı ?evetse bir türlü eski hallerine gelmiyorlar ? (yok yok bir deneme kalkışından sonra paşa paşa yerlerine geldiler.)

Sevgiler..

Ps: arkadaşlar bir türlü resim koyamadım ,bir link yapamaya calısıcam umarım olur.
TK 177 Ergenekon Kucuk

Posted: 23 Nov 2002, 19:48
by lishakoglu
Selam
Ben DF734 de revers lerin açıldığını görmedim nasıl oldu bu iş?

Levent İshakoğlu
TK031

Posted: 23 Nov 2002, 20:00
by THY157
Ergenekon selam kardeş;

Resimler şimdi geldi inanılmaz. Ben daha önce benim motorlara bunun için bakmıştım,yoktu ama sen söyleyince tekrar baktım, yok abi yok işte revers kapakları açılmıyor benim DF de. Açılsa ne iyi olurdu. Birde revers şrust'ı kesince o kapakların kapanması lazım diye biliyorum. Yani kalkış yapmasanda kapanması lazım

Sevgilerimle....

Selçuk Poyraz
TK157

Posted: 23 Nov 2002, 22:30
by THY177
Beyler iyi hoşda ..bu iş çekilmez oldu ..her halikarda (şrustun her açılışında revers devreye girip çıkıyor artık ..) indikten sonra reversi idle yapsamda kapamadığı için sonraki kalkışta uçak kendini yerden kesene kadar (ki ne yazıkki 185 Knottan önce ucak kesilmiyor yerden!) reversler panelde kapalı ancal revers kapağı açık olarak kalkış rulesini yapıyor..

Nedir bu anlayamadım ..?

Yardım lütfen .!

TK 177 Ergenekon Kucuk

Posted: 25 Nov 2002, 00:40
by THY157
Ergenekon Kaptan selamlar;

Her ne kadar Translating Sleeve (revers kapağı)in açılmasının hoş birşey olacağını düşünsem de senin yaşadığın sorunları okudukça allah sabır versin diyorum. Ama sanırım 185kts. de kalkabilmen bana kalırsa bununla ilgili değil, bununla ilgili olsaydı senin hiç hızlanamaman gerekirdi. Bence sen DF'in Load Manager'ıyla sıfır yolcu ve sıfır kargoyla yükü ayarlayıp min.(%10 kadar) yakıtla bir deneme kalkışı yap. Ben senin kalkış hızı problemini çok yüklü kalkış yaptığın için yaşadığını düşünüyorum.

Ayrıca bu sorun başını ağrıtacak pozisyona çoktan gelmiş gibime geliyor, ağırlığı değiştirdikten sonrada durum değişmezse bence DF'i kaldır ve tekrar kur derim ben [:(]

Selçuk Poyraz
TK157

Posted: 25 Nov 2002, 01:18
by THY177
Ortak ; ;

Konuştuğumuz gibi ucağın kesilmesi muhtemel stick arızası ..yarın anlaşılacak .

O yüzden bu işi görmek biraz pahalıya maloldu ilgisi olmasada ..

Yinede sağolasın .
Sevgiler.

TK 177 Ergenekon Kucuk