Page 1 of 1
734
Posted: 09 Oct 2002, 23:38
by THY4743
FS2002 deki default boeing 737-400 ile kalkış yaptı?ımız zaman, kalkıştan hemen sonra hızımız 220 knot civarına gelmiş oluyor ve hemen flapları toplamamız gerekiyor. DF 'de ise uçak a?ır a?ır hızlanarak bir süre sonra 220 knot civarlarına gelerek flapları da toplamak için yeterli zamanın geçmesini sa?lıyor ve daha gerçekçi oluyor.
Acaba bunu FS2002 default B737-400'de uyguluyamazmıyız?
tago...
Posted: 10 Oct 2002, 00:33
by deniz
Hizinizi pitch attitude ile kontrol edebilirsiniz. Dolayisiyla istediginiz hiza ulasmak (veya daha cabuk/daha yavas ulasmak) tamamen sizin elinizde.
iyi ucuslar
Deniz Özhan
TK206
Posted: 10 Oct 2002, 07:09
by THY4743
Cevap için Teşekkür ederim.
Ama nasıl?
Biraz açık anlatırmısınız...
tago...
Posted: 10 Oct 2002, 18:28
by Musashi
Selam Targo
FS2k2 icindeki 737'nin cok cabuk hizlandigini ve flap limitlerine cok cabuk eristiğinizi cok dogru gozlemlemissiniz. Dreamfleet ticari bir program oldugu icin ucagin dinamikleri daha gercekci hazırlanmı., bununla beraber default 737 nasıl olsa icinde bedava veriyoruz diye realizmden uzaklaşmış. Çeşitli forumlarda okuduğum üzere bu çabuk hareketlenmenin şrust hatasından ileri geldigini ve gercek 737 motorlarının bu kadar buyuk bir itme gücü saglayamadiklarindan bahsediyor.
Yani sorunuzun cevabı, FS2k2 737'leri 767 motoru takmislar gibi ucuyor.
Bir forumda (avsim icinde ucak dizayni ve dinamikleri hakkindaki forum sanırım) bir siteye yonlendirmeye bulunmuslar ve bu sitede sözkonusu problemi cozen bir fix var. Aksam eve dondugumde dosyalarima bakip sizi bilgilendiririm. Bu fix 737 nin tırmammasini daha gercekci yapiyor.
İyi ucuslar
Gurhan Okay
TK317
FlyTHY
Virtual Captain and Flight Instructor
Posted: 10 Oct 2002, 18:28
by Musashi
Selam Targo
FS2k2 icindeki 737'nin cok cabuk hizlandigini ve flap limitlerine cok cabuk eristiğinizi cok dogru gozlemlemissiniz. Dreamfleet ticari bir program oldugu icin ucagin dinamikleri daha gercekci hazırlanmış, bununla beraber default 737 nasıl olsa icinde bedava veriyoruz diye realizmden uzaklaşmış. Çeşitli forumlarda okuduğum üzere bu çabuk hareketlenmenin şrust hatasından ileri geldigini ve gercek 737 motorlarının bu kadar buyuk bir itme gücü saglayamadiklarindan bahsediyor.
Yani sorunuzun cevabı, FS2k2 737'leri 767 motoru takmislar gibi ucuyor.
Bir forumda (avsim icinde ucak dizayni ve dinamikleri hakkindaki forum sanırım) bir siteye yonlendirmeye bulunmuslar ve bu sitede sözkonusu problemi cozen bir fix var. Aksam eve dondugumde dosyalarima bakip sizi bilgilendiririm. Bu fix 737 nin tırmammasini daha gercekci yapiyor.
İyi ucuslar
Gurhan Okay
TK317
FlyTHY
Virtual Captain and Flight Instructor
Posted: 11 Oct 2002, 19:04
by THY4743
Teşekkür ederim.
Bu fix ile ilgili cevabınızı bekliyorum...
tago...
Posted: 19 Oct 2002, 14:30
by THY4743
Acaba fix ile ilgili bilgiyi bulabildinizmi?
tago...
Posted: 20 Oct 2002, 01:45
by remzi
Posted: 21 Oct 2002, 21:53
by THY4743
Teşekkür ederim Remzi bey,
Sevgiler,Saygılar...
tago...