Page 1 of 1
BAe 146 spec.
Posted: 03 Dec 2001, 18:46
by fvefa
146 nın Flap süratleri ile landing ve stall speedleri kaçtır. Arıca RJ85 ten farkı nedir?
Ferdi Vefa
Posted: 04 Dec 2001, 01:00
by hakan737
Flap settingslerinin biraz farklı olduğunu biliyorum fazla kademeli değil ama teknik bilgiyi Bozhan verir. RJler ile 146^lar arasında yapısal bir fark yok. BAe'nin ürettiği 146/100-200-300 serisi uçaklar RJ'de 70-85-100'lere tekabul ediyor. BAe uçağın üretim hakkını birkaç yıl önce AVRO şirketine devretti ve RJ regional Jet olarak üretime devam ediyor en son ürünü ise RJX serisi. Özellikle motorda büyük değişiklik var.
Hakan Guven
Posted: 05 Dec 2001, 19:44
by Bozhan Özsoy
Aslında BAe146 ve Avro RJ serileri arasındaki farkları tam olarak bende bilmiyorum. RJ kokpitlerinde EFIS ve FMC kullanımış, BAe146'da ise bütün göstergeler Analog, eski modellerde AutoThrottle bile yok. Bu arada FL280'de .7M ile stall olması bana biraz garip geldi.
FLY THY Operations and Technical Manager
Posted: 05 Dec 2001, 19:57
by remzi
meraba
belki de high speed stall'ı olabilir pozisyonunu bilmek lazım çok yatış verip dönmeye çalıştıysa ferdi abi, yada ani angle of atak değişimlerinde stall düdüğü öter önemli olan stall ın neticesi ne oluyor, peki o anda mesela kanadı düşürüyor mu ona bakmak lazım. recoveri girişimlerine cevap veriyormu vs vs
iyi günler şimdilik
remzi öztürk
sonradan baktım simulasyon rate 8x diyor sorunun cevabı orda yatıyor olabilir. yukarda dediklerim katlamalı olarak gelişir 8x de..
Edited by - remzi on 05/12/2001 17:59:47