rejected take off (RTO) gercekte nasil icra edilir
Posted: 13 May 2002, 01:22
merhaba,
FS de otobrake dügmesini RTO konumuna alip pistte kosmaya basladiktan sonra diyelim 100 kts geldik ve kalkisi iptal etmek istedigimizde F1 e basip gazi idle yapinca ucak kendisi duruyor.
Gercekte de böylemidir gazi rolantiye almak frenlemeyi baslatmak icin yeterli midir yoksa bir de revers acmak gerekir mi?
buna bagli olarak her ucagin RTO prosedürü (737, 747 ve digerleri)aynimidir, yoksa farkliliklar icerir mi
Bu soruyu sormamdaki sebep: Mikrosoftun bu islemde de (RTO da)bizi kandiriyormus hissine kapiliyorum.
bi sey daha: 100-120 de kosarken RTO yapip (eh sürat de fazla reverse el mahküm haliye) revers acinca speed brake kendiliginden deploy olur mu?
selamlar
Remzi Öztürk
TK-047
FS de otobrake dügmesini RTO konumuna alip pistte kosmaya basladiktan sonra diyelim 100 kts geldik ve kalkisi iptal etmek istedigimizde F1 e basip gazi idle yapinca ucak kendisi duruyor.
Gercekte de böylemidir gazi rolantiye almak frenlemeyi baslatmak icin yeterli midir yoksa bir de revers acmak gerekir mi?
buna bagli olarak her ucagin RTO prosedürü (737, 747 ve digerleri)aynimidir, yoksa farkliliklar icerir mi
Bu soruyu sormamdaki sebep: Mikrosoftun bu islemde de (RTO da)bizi kandiriyormus hissine kapiliyorum.
bi sey daha: 100-120 de kosarken RTO yapip (eh sürat de fazla reverse el mahküm haliye) revers acinca speed brake kendiliginden deploy olur mu?
selamlar
Remzi Öztürk
TK-047