Page 1 of 1
Targan Bey'e...
Posted: 19 Apr 2004, 00:42
by THY1125
Merhabalar Targan Bey.Dün avsim den RJ100 uça?ınızı indirdim,sonra rjpnlv2.zip ve rjpnlv2a.zip i de yükledim.Gerçekten "çooooook" başarılı olmuş daha önce de RJ yüklemiştim ama bu kadar başarılı de?ildi.Teşekkürlerimi sunmak istedim size

.Extra paneli yüklemeden önce uça?ın kendisiyle gelen panelde "NAV HOLD" un çalışmama problemi vardı fakat yeni paneli yükleyince düzeldi.Sizden bir ricam olucak,bu uçak için "reference" dosyası elinizde varsa benimle paylaşabilirmisiniz?.Piste yaklaşırken 130knot la yaklaştım fakat burun çok yukarı kalktı yavaş oldu sanırım ama yaklaşma hızını bilmedi?imden oldu bu reference dosyası işime yarıycak açıkcası.Fakat uçak o kadar güzel ki,savaş uça?ı gibi yere de?dikten 2 metre sonra duruyo brake e basarak.Autobrake yapmamalarına şaşırmıştım başta ama sonradan anladım.Çok sevdim uça?ı gerçekten elinize sa?lık.
Mail adresim :
oguzulgen@kablonet.com.tr
Teşekkürler...
Hemen bir soru daha,rjpnlv2a.zip deki sounds.zip i fs içindeki sounds klasörüne extract ederken aynı isimde olan bir .wav dosyasını overwrite etmek istedi fakat ben izin vermedim.dosyanın ismini şu an hatırlayamadım ama bu sorun olur mu?
Posted: 19 Apr 2004, 01:50
by EmirhanKöksalTHY
Targan Hocam sizden Güzel bir A340 panel Çalışmasını şiddetle bekliyorum Teşekkürler
TK192 A310 and Check Captain Emirhan Köksal
Posted: 19 Apr 2004, 05:58
by THY4743
Buğra bey selamlar, uçağı ve paneli beğendiğinize sevindim [;)] ve güzel sözleriniz içinde teşekkür ederim.
Elimde maalesef o uçak için bir referance dosyası yok, fakat bende 130 knot gibi bir hızla son yaklaşmamı yapıyorum. Son 11 mili 200 knot-10 deg. flap, 8 mili 170 knot-25 deg. flap, 6 mili 150 knot-30 deg. flap ile geçiyorum, daha sonra hız 130, gear up, 5 milde 35 deg. flap, speed break ON, 4 mil de de full flap yapıyorum ve burun hep sabit düz kalıyor. Uçağın orjinal modeli John Murchison'un modelidir ben sadece küçük ayarlar yaptım

Bir de boyamasını tabi [;)]
Sound dosyası bir problem çıkarmaz.
Umarım yardımcı olmuşumdur.
Sevgiler,
Targan...
tago...
Posted: 19 Apr 2004, 06:10
by THY1125
Teşekkürler.Benim burnum kalkık inerken 25 derece flap kullanıyodum sanırım full kullanarak inmeliyim

.Bir de bir şey sorucam,speed break i ON yaptığınız anda hızın azalmasına izin veriyormusunuz yoksa gücü biraz arttırıp 130 a getirip 130 da sabit kalıp touchdown'u 130 knotla mı yapıyorsunuz,böyle diilse touchdown hızınız nedir?.Tekrar teşekkürler.
Bir de yeni uçağımdan güzel bir screenshot aldım sizlerle paylaşiim hemen

.TNCM den havalanıp hemen right bank yaparken cektim sağ altta runway görünmekte

.Çözünürlük biraz büyük o yüzden tıklayıp açın resim olarak koymadım :
http://nakkaya.dyndns.org/bugra/island.jpg
Posted: 19 Apr 2004, 06:12
by THY1125
Ha bir de,bu uçakla bi çılgınlık yapıp çok çabuk duruyo diye KSFO dan kalkınca hemen deniz üzerindeki savaş gemisine inmeye çalıştım fakat duramayıp suya düştüm

[:I].
Posted: 19 Apr 2004, 06:21
by THY4743
Evet biraz gaz verip speed break açık ve hızı 130 knot ta tutup touchdown yapıyorum.
Resim güzel çıkmış [;)] Kaza içinde geçmiş olsun

Bu arada size bir de screenshot yolladım, benim RJ ile son yaklaşmamdan.
Sevgiler,
Targan...
tago...
Posted: 19 Apr 2004, 12:16
by THY072
quote:Originally posted by targo
Buğra bey selamlar, uçağı ve paneli beğendiğinize sevindim [;)] ve güzel sözleriniz içinde teşekkür ederim.
Elimde maalesef o uçak için bir referance dosyası yok, fakat bende 130 knot gibi bir hızla son yaklaşmamı yapıyorum. Son 11 mili 200 knot-10 deg. flap, 8 mili 170 knot-25 deg. flap, 6 mili 150 knot-30 deg. flap ile geçiyorum, daha sonra hız 130, gear up, 5 milde 35 deg. flap, speed break ON, 4 mil de de full flap yapıyorum ve burun hep sabit düz kalıyor. Uçağın orjinal modeli John Murchison'un modelidir ben sadece küçük ayarlar yaptım

Bir de boyamasını tabi [;)]
Sound dosyası bir problem çıkarmaz.
Aman Targan dikkat

Posted: 19 Apr 2004, 15:17
by THY4743
Uhhhhhhhhhhhhhh!!!!

Sağol Can hocam yaw, saat gece 03.00 da böyle hatalar olabiliyor tabi [;)]
Targan...
tago...
Posted: 19 Apr 2004, 15:49
by THY4743
Posted: 19 Apr 2004, 18:36
by THY1125
Üstteki resim linke tıklayınca açılmıyor fakat linki copy edip yeni bi internet explorerda paste edince açılıyor.
Buğra Oğuzülgen
TK1125
Second Officer
Posted: 20 Apr 2004, 01:18
by THY4743
Umarım şimdi açılır

Targan...
tago...
Posted: 20 Apr 2004, 01:50
by EmirhanKöksalTHY
Targan Hocam Konuyla Alakası yok ama benim için şöyle güzel bir A340 kokpiti yapabilirmisiniz Lütfen Sevgi ve saygılarımla
TK192 A310 and Check Captain Emirhan Köksal
Posted: 20 Apr 2004, 03:12
by THY4743
Emirhan selamlar [8D] İnan şu an o kadar yoğunumki bu aralar biraz zor, ama ilerde insallah [;)]
Sevgiler,
Targan...
tago...