Page 1 of 1
RJ-85 crush !!!
Posted: 04 Aug 2003, 03:59
by MD
Bu gece görev uçuşumu yapmak üzere FS' in (02) başına geçtim ve RJ-85' i şeçerek Ankara Esenbo?a park yerinde konumlandım. Uça?ın tekerlekleri park alanına temas eder etmez anlamsız bir şekilde gömülerek crush oluyor.
Aynı meydanda farklı uçaklarla sorun yok, RJ ile her meydanda sorun mevcut. Slew modunda uça?ı yükseltip full gaz açarak uçmayı denesemde uçak hiç bir hiçbir komut kabul etmiyor.
Sorun hakkında bir fikri olan varsa önerilerinizi bekliyorum
Can Hürel
TK393
CH
Posted: 04 Aug 2003, 14:21
by Koray Koru
Merhaba,
Sanıyorum sorun Aircraft.cfg dosyanızdan kaynaklanabilir. Yani uçağın yüksekliği ağırlığı ve çoğu bilgi bu dosyada tutuluyor diye biliyorum. Benim başıma gelmişti bir airbus A310 aircraft dosyasını diğer bir airbus farklı modelinde denedim ve uçak tek. gömüldü vb sorunlar yaşadım.
Bence aynı model bir uçağın avsim den vb. sitelerden indirip o dosyasını kullanıp deneyin derim.
Konu hakkında kesin ve net bir bilgim yok ama fikir verebilir diye yazdım.
Saygılar, sevgiler.
Koray KORU
TK720
İyi uçuşlar...
Posted: 04 Aug 2003, 16:16
by gürkan
merhaba
RJ85 lerle ilgili benzer sorunları bende yaşadım.İndirdiğim birçok RJ85 de çeşitli sorunlarla karşılaştım.her sorunu diğer sorunsuz olanın aircraft.cfg den koplayarak çözdüm.flyşy deki RJ85 in reverstrust ı çalışmadığı için online da kaza yaptım mesela.
avsimden birkaç tanesini indirip sorunsuz olanın aircraft dosyasını seninkine taşı.
Bu arada iniş hızının yüksek olma ihtimalinide göz önünde bulundur.
Posted: 04 Aug 2003, 16:36
by TK550
Gürkan kaptan merhaba RJlerde reverse şrust yok yani çalışmaması normal bilginize...
Ural Köseoğlu
TK550
Posted: 04 Aug 2003, 16:51
by Onur Captain
Herkese Merhabalar,
Flight Simulator 98'den de bildiğim kadarıyla yalnızca RJ-100'de reverse var, diğerlerinde final approach'a stall'a yakın bir hızla girip touchdown'da spoiler'ler ile runway'den taxi'ye çok rahat geçilebiliniyor...
Zaten RJ'lerde dümenin altındaki APU kapakları da spoiler ile birlikte açılınca bir bakıma sürtünmeye daha çok yardımcı oluyorlar.
Saygılar...
Onur VARDAL
TK559
"Turkish Double Five Niner"
Posted: 04 Aug 2003, 17:02
by THY45
Ayrica touchdown anina dogru spoiler teker yere degmeden acilmis oluyor. Bunu bir resim ya da video'da gormustum.
Pid045 Ozgur Ozden
Captain
Posted: 04 Aug 2003, 18:39
by TK550
Eurowings manualine gore radio altitude 100 ft spoiler down,50 feet kala gaz kolları yavaşça idle, 20-30 feet arası da flare ve touchdown
Ural Köseoğlu
TK550
Posted: 04 Aug 2003, 21:51
by THY177
Eurowings manueline bakmadım ama bir fırsatınız olurda gözlemleyebilirseniz inişlerini 500 Feet RA 'da (yaklaşık) spoiler 'ın arm=down olduğunu görebilirsiniz.
Bir yerlerde hatırlıyor gibiyim sınır 1000 feet ve altı ,hız 180 IAS gibi ...
TK 177 Ergenekon Kucuk
TRVACC Student
Posted: 05 Aug 2003, 21:13
by MD
Arkadaşalar,
Sorunun aircraft.cfg dosyasından kaynaklanmasını açıklayamıyorum. Bu uçağı neredeyse 1 yıldır sorunsuz kullanıyordum. aircraft.cfg kendi kendine bozulabilir mi ?
Can Hürel
TK393
CH