Page 1 of 2
YAKIT İKMALİ
Posted: 19 Jun 2003, 21:39
by EmirhanKöksalTHY
arkadaşlar ben bangoktan tan istanbula gelicem ama a310la ve bu uçakla uçarken isteye gelirken kesin yakıt ikmali yapmamlazım peki recorderda nasıl belirticem yada ne yapmamlazım tavsiye ve yardımlarınızı bekliyorum
TK192
Emirhan Köksal
Posted: 20 Jun 2003, 03:06
by ozgurcd
Selam,
size a340 verse idik? hic kasmasanız?

Posted: 20 Jun 2003, 05:40
by erol
Kaptan Bangkok uğursuz bir yerdir dikkat edin,ben 15 günde geri gelebildim.
Sevgiler
Erol Haçıroğlu TK547
Posted: 20 Jun 2003, 13:05
by THY133
quote:Originally posted by ozgurcd
Selam,
size a340 verse idik? hic kasmasanız?
Çok mükemmel bir çözüm kesinlikle destekliyorum ...
TK133 - TRVACC
Deniz İrez
Istikbal Göklerdedir ...!
M.K Atatürk
Posted: 20 Jun 2003, 13:56
by THY45
Merhaba
Aktarma yaparak gelebilirsiniz. Bir yere inip divert edip oradan gelebilirsiniz.
Pid045 Ozgur Ozden
Captain
Posted: 20 Jun 2003, 14:16
by ozyagtir 1
Merhaba,
siz öncelikle A310 ile dubai yaptınız.ordanda bangkok yaptınız.A310 ile gittiğinizi görünce açıkça şaşırdım.A310 ile bu kadar uzak yerlere çıkmanın hiç anlamı yok.alın A340'ı paşa paşa gidip gelin.
tabiki A310 ile oradan direkt ankara yada istanbula gelemezsiniz.siz gene dubai yapın oradan gelin.bu benim fikrim.tabi aynı şekilde yol üstünde herhangi bri meydan inip yakıt alıp(divert etmiş olucaksınız.)
ankara yada istanbula devam etmekte mümkün.
iyi uçuşlar dilerim.
Murat Özyağtır
Posted: 20 Jun 2003, 14:22
by EmirhanKöksalTHY
Çok teşekküerler arkadaşlar ilginize
Posted: 20 Jun 2003, 14:30
by ozyagtir 1
Yukardaki yazımı yazdıktan sonra bir şey aklıma geldi.
Arkadaşlar bu charter uçuşlarda dikkat etmemiz gereken bir nokta var.özellikle yurt dışı uzak yerlere B734,738 ve A310 tipi uçaklarla gidiyor ve oralarda dolaşıyorsak.
FR 5.charter uçuşundan sonra 6.uçuşu sadece LTBA ve LTAC yapmanıza izin veriyor.
ben istanbul-kopenhag oradan stockholm,helsinki,oslo ve rejkyavik izlanda uçtum.oradan londraya gelmek istedim.recorder buna izin vermedi.direkt LTBA,LTAC açıktı.Allahtan altımda A310 vardı.ben izlandya B734 ile gitmeyi düşünüyordum.nasılsa londraya gelir.oradan yakıt ikmali yapar.istanbula gelirim diye düşünmüştüm.sonra okyanusun ortasında kalıcaktım.A310 ile yakıt yetermi yetmez diye biraz tırstım ama her şekilde yol üstünde bir meydana divert yapıp,yakıt ikmali yapmamız mümkün.ama genede 5.pointen sonra beni istanbul ve ankaraya dönmeye zorlayan recorder bunu kabul edermi bilmiyorum.
siz siz olun alın A340 öyle gidin.
Murat Özyağtır...
Posted: 20 Jun 2003, 17:45
by THY480
uzun uçuşlarda divert olayı ile ilgili hoş şeyler de olmuyor değil , geçen Tahran-İstanbul geliyorum , Ankara üzeri benim patron acil toplantıya çağıdı , hemen FL340'dan nose-diving ve Ankaraya iniş...
tabiii gel de yanıtla " Divert Reason ? " ,
**PATRON desem millet gülecek ama öyle ;
**Radara yakalandım desem site yönetimi o ne diyecek
**Ben de engine problem / emergency landing deyip geçtim
Site yönetiminin affına sığınarak

:):)
sevgiler
alp
Posted: 20 Jun 2003, 23:08
by EmirhanKöksalTHY
arkadaşlar peki puan alabilirmiyim divertta
Posted: 21 Jun 2003, 02:23
by TK489
Alamazsın abi, ben alamamıştım(.[V][V][V])
TK489
Erkan Akkuş/Eskişehir
Posted: 21 Jun 2003, 03:33
by yavuz_ugur
Arkadaslar, benden size tavsiye fazla uzaklara ucmayin. Guzelim memleket turkiye duruken ne isiniz var dubai'da, peking'de, bangkok'da vs.
Bende ilk zamanlar uzun ucuslar yapiyordum, birgun ISTANBUL - Beiing Capital yaptim ve basima gelmedik kalmadi, SUP'lerini biri ucus esnasinda bana reply edermisin diye sormustu, bende reply yapamayinca ( cunku isyeri baya yogundu

), beni vatsim server'den ve FLYTHY'den atmisti, sonrasi bir ay boyunca ucamadim [V].
Onun icin siz uzun yolculuk yapmak istiyorsaniz, bol bol ISTANBUL - DIYABAKIR, DIYARBAKIR - ISTANBUL yapin ve boyle sorunlari'da yasanmayin.
Vlieg hoog, maar veilig
TK246/TK247
P.S. Malesef bu sene turkiye'ye tatil yok, mangal partisi yapanlar bir et parcasi'da benim icin yesinler[:p].
YAVUZ UGUR
Posted: 21 Jun 2003, 04:32
by EmirhanKöksalTHY
puan veriyomuş
Posted: 21 Jun 2003, 05:21
by THY45
Eger ucusunuz schedule ise gelir elde edemezsiniz cunku yolculara sattiginiz biletler ornegin Ist-Ank ise ve siz Izmir'e indi iseniz yolculardan bir daha para talep edemezsiniz ancak ucus saatleriniz ve puaniniz elbette artar. Kalktiginiz meydana indiginizde de durum boyledir.
Ancak charter ya da cargo da aktarma olacagi icin o zaman gelirlerle ilgili bir sorununuz olmaz gerekli geliri alirisiniz. Tabii ki puaninizi da.
Pid045 Ozgur Ozden
Captain
Posted: 22 Jun 2003, 00:32
by hakan737
Yavuz bey kucuk bir hatirlatma,
Bu SUP mevzuunu zaten daha once sormustuk ve hakli/haksiz gerekceleri iredelemistik ancak SUP'un sizi herhangi bir sekilde VATSIM'den atmasi soz konusu degil, o an icin sizi sistemden cikarmasi veya daha karmasik durumlarda belirli bir sure icin "suspend" etmesi mumkundur.(bu durumlar ve uygulamalarin her biri supervisor'lar icin belirlenmis kurallar cercevesindedir) Hangi durum olursa olsun SUPERVISOR'un uyguladigi yontemin sizin FLYTHY uyeliginiz ile bir baglantisi yoktur. Yani sizi FLYTHY uyeliginden atamaz. Sanirim bu durum nedeni ile sisteme giremediginiz icin yanlis anladiniz. Bilgilerinize.
Hakan737Guven