hız göstergem 7000 feet den sonra bozuluyor
Posted: 10 Jan 2003, 18:21
sevgili arkadaşlar,
Çok üzücü elim kaza hepimizi etkiledi.Bu konuyla ilgli olarak çok fazla konuşmak istemiyorum zira acımız çok taze henüz, Fakat forum sayfalarındaki bizlerin duyarlılı?ı gerçekten görülmeye de?er...
Biraz da u?raşılarımızla alakalı oldu?undan bu konuda çok yazı gördüm. Herkesi bütün toplumsal konularda aynı hassasiyeti göstermeye davet ediyorum.
Konuyla ilgli olarak ufak da olsa yorum yapmadan geçemeyece?im. CAT II yada CAT III bencede dünyanın hiçbir ülkesinde bütün havaalanlarında mevcut de?ildir. Bu işletme maliyetleri açısından ekonomik olmayabilir. Gerçekçi bir düşünce ile baktı?ınızda bütün di?er konularda oldu?u gibi standartlar ve kalite maliyetler ile ilgli bir konudur. bu gibi konular zaman emek ve para gerektirir. Ben zannetmiyorum ki, yetkililerin bu rahatlıktan yararlanmak yerine üşengeçlik edip zor yolu tercih etsin ve boşver CAT II sistemi bu piste uygulamaya ne gerek var desin!
neyse arkadaşlar şimdi sizlere bir sorum olacak anlayabilenlerin yorumunu merakla bekliyorum.
hangi RJ lerde ve boing 737 lerde uça?ım belli bir irtifanın üzerinde hız göstergesini kilitliyor. Sonra alçalmaya başlayıp irtifa kaybedince tekrar çalışmaya başlıyor. Önceleri overspeed den dolayı oldu?unu sandım ama böyle bir uyarı da gelmedi. Şimdiden teşekkür ederim
görüşmek üsere,
stekay
Çok üzücü elim kaza hepimizi etkiledi.Bu konuyla ilgli olarak çok fazla konuşmak istemiyorum zira acımız çok taze henüz, Fakat forum sayfalarındaki bizlerin duyarlılı?ı gerçekten görülmeye de?er...
Biraz da u?raşılarımızla alakalı oldu?undan bu konuda çok yazı gördüm. Herkesi bütün toplumsal konularda aynı hassasiyeti göstermeye davet ediyorum.
Konuyla ilgli olarak ufak da olsa yorum yapmadan geçemeyece?im. CAT II yada CAT III bencede dünyanın hiçbir ülkesinde bütün havaalanlarında mevcut de?ildir. Bu işletme maliyetleri açısından ekonomik olmayabilir. Gerçekçi bir düşünce ile baktı?ınızda bütün di?er konularda oldu?u gibi standartlar ve kalite maliyetler ile ilgli bir konudur. bu gibi konular zaman emek ve para gerektirir. Ben zannetmiyorum ki, yetkililerin bu rahatlıktan yararlanmak yerine üşengeçlik edip zor yolu tercih etsin ve boşver CAT II sistemi bu piste uygulamaya ne gerek var desin!
neyse arkadaşlar şimdi sizlere bir sorum olacak anlayabilenlerin yorumunu merakla bekliyorum.
hangi RJ lerde ve boing 737 lerde uça?ım belli bir irtifanın üzerinde hız göstergesini kilitliyor. Sonra alçalmaya başlayıp irtifa kaybedince tekrar çalışmaya başlıyor. Önceleri overspeed den dolayı oldu?unu sandım ama böyle bir uyarı da gelmedi. Şimdiden teşekkür ederim
görüşmek üsere,
stekay