Page 6 of 6
Posted: 02 Jul 2005, 00:44
by THY65
Arkadaşlar selam,
Hayır bu bug değil, SSW manual'lerinde yazıyor. Gerçek uçaklarda da kural olarak önce kanatlara yakıt alıdığını bir kaptan arkadaşımdan öğrendim. Ama gerçek bir Airbus'ta da kanatlarda yakıt yokken iniş takımları açlırsa motorlar off olup yere çakılırmıyız bilmem ?? İlk fırsatta bi bilene soracağım.
Murat Toloğlu, TK233
Captain - İstanbul
Posted: 02 Jul 2005, 13:31
by hakan737
bana çok saçma geldi, ne olursa olsun uçakta yakıt varken motorlar çalışır, nihayetinde crossfeed'den selection feed'e kadar her yol yakıtı motora ulaştırır. iniş takımının açıldığında motorun durması tamamen yazılım hatası olsa gerek. eğer center tank yolları özellikle kapatılmamışsa diyeyim ...kesin çözülmesi gereken bir bugdır bu
Hakan737Guven
Posted: 02 Jul 2005, 17:45
by TK550
quote:SSW A-310 kaptanlarına güzel bir haberim var
SSW bir kaç güne kadar yeni bir patch çıkarıyor(ver. 1.5)
Tabi siz kendinizi en az 1 aylık bir süreye hazırlayın erken çıkarsa sürpriz olur..
Nihayet adamlar autopilot,a/t ve fmc hatalarını düzeltecekler
Umarım bu patch ile uçak uçulabilir hale gelir,biz de groupflight yaparız
Ural Köseoğlu
TK550
Yahu aradan kaç ay geçmiş bunu görünce çok güldüm:D.Neyse, linkte, bahsettiğiniz APU sorunu daha çözülmemiş
http://www.simsoftworkshop.com/forum/vi ... php?t=2319
Kolay gelsin
TK550
Ural Köseoğlu
Posted: 03 Jul 2005, 17:24
by Onur Captain
Murat Kaptan selamlar,
Fuel Pomp'lara bir müdahale edebilip önce CTR'ı bitirip sonra kanatlardan yakıtı çekmesini sağlayabilsek sorun düzelecek de iş Fuel Pomp'lara mudahale etmek.. Kanatlar'daki yakıtı kapattığınız anda motorlar off. Dediğiniz gibi iyiki havada başıma gelmedi; yoksa durum vahim. [;)] (Saldım çayıra, mevlam kayıra)

:D
Ben mecburen kanatlara fazladan yakıt almak zorunda kalıyorum uçuşlarımda; ama bu da hem gerçekçilik açısından hem de uçağın performansı açısından pek zevk vermiyor.
Bu arada Fatih Koz'un söylediği gibi özellikle uzun uçuşlarda benim karşılaştığım, uçak enroute'da A/P'de iken joystick'e yaptığınız ufak bir dokunuş çoğu zaman burnu aşağı verip irtifa kaybına ya da burnu kaldırıp stall olup irtifa kaybına yol açıyor. Yani uzun uçuşlarda ihtiyaç molası YOK!
Neyse denemeye devam... Tabiki PSS ya da PMDG kadar uçuş dinamikleri ve programsal özellikleri iyi değil; ama valla inişlerde SSW'nın verdiği heyecanı onlar veremiyor.
Sevgiler...
Onur VARDAL
Captain
TK559
"Turkish Double Five Niner"

Posted: 04 Jul 2005, 08:55
by THY65
Merhabalar,
SSW manual'lerinde açıkça yazdığı için bug değil diye düşünmüştüm. Ancak dün A320 kaptanı bir arkadaşıma sordum, şaşırdı ve "olmaz öyle şey, yeter ki uçakta bi yerde yakıt olsun" dedi.
Düzeltiyorum: it is a "known bug".
Murat Toloğlu, TK233
Captain - İstanbul