İşte bu dün gecenin ardından gelebilecek en iyi haber oldu ağabey ...
Hay Allah razı olsun , düşünen , planlayan , organize eden tüm dostlardan .
Uzunca bir aradan sonra ilk kez VATSIM ve IVAO pilotları , yöneticileri , va'ları bir arada olacak ... Vallahi harika ve müthiş keyifli olur ama bizi alacak mekan bulmak lazım , meydan dar gelebilir !
İnşallah bir aksilik olmaz ve ben genelde pek katılamadığım pikniksel etkinliklerin bu özel olanına katılabilirim .
Sevgiler
B. Fatih Koz
[ Tevellut 1978 , LTAI ]
Anadolu Jet Va Final Eventi ,Teşekkürler..
-
- Rookie
- Posts: 41
- Joined: 26 May 2008, 16:43
- Name: muratkandemir
- PID: 2024
- Location: Turkey
Böyle bir gecenin ardından söylenebilecek çok şey var gibi görünebilir.Ama aslında hepimizin birleştiği bir konu varsada oda herkesin ayrı ayrı aldığı keyiftir bence.Söylenecek tek şey ise bu çok güzel bir gece oldu aynılarını ne zaman yapıyoruz :-)
Hangi görevde olursa olsun katılan herkese sonsuz teşekkürler.
Ergenekon kardeşim bu piknik işinin tarihini önceden belirlerseniz biz istanbul dışındakilerde program yapıp gelelim de büyük bir buluşma olsun bari
Saygılar
Dr.Murat KANDEMİR
not:özgür hoca benim bu yıldızlar sönmüş nazara mı gelmiş yoksa
Hangi görevde olursa olsun katılan herkese sonsuz teşekkürler.
Ergenekon kardeşim bu piknik işinin tarihini önceden belirlerseniz biz istanbul dışındakilerde program yapıp gelelim de büyük bir buluşma olsun bari
Saygılar
Dr.Murat KANDEMİR
not:özgür hoca benim bu yıldızlar sönmüş nazara mı gelmiş yoksa

-
- Junior Member
- Posts: 55
- Joined: 21 Apr 2008, 14:49
- Name: Necmi Arusoğlu
- PID: 3164
- Location: Turkey
Herkese merhaba;
Dün gerçekten çok yoğun yaşandı ama bence süperdi bütün korku ve heyecanımı yendim herkese gerçekten teşeekür ama benim için güzel bir anıolarak kalacak o kadar enteresanki hava alanına tam indim rnwy vaceted yazıcam bizim şehirde elektrik getti. LTAC_APP bilsin istedim.
Eylüldeki organizasyon bence süper orda olmayı çok isterim.
Herkese tekrar çok teşekkür.
Sevgi ve Saygılar.
Necmi ARUSOGLU
THY6373
Dün gerçekten çok yoğun yaşandı ama bence süperdi bütün korku ve heyecanımı yendim herkese gerçekten teşeekür ama benim için güzel bir anıolarak kalacak o kadar enteresanki hava alanına tam indim rnwy vaceted yazıcam bizim şehirde elektrik getti. LTAC_APP bilsin istedim.

Eylüldeki organizasyon bence süper orda olmayı çok isterim.
Herkese tekrar çok teşekkür.
Sevgi ve Saygılar.
Necmi ARUSOGLU
THY6373
-
- Technical Admin
- Posts: 322
- Joined: 26 Oct 2001, 01:29
- Name: Özgür Özden
- PID: 45
- Vatsim ID: 824586
- City: Ankara
- Location: Turkey
siz yeni hesap acinca post adedinize gore 3e karsilik sondurmus yildizlari 
quote:Originally posted by muratkandemir
Böyle bir gecenin ardından söylenebilecek çok şey var gibi görünebilir.Ama aslında hepimizin birleştiği bir konu varsada oda herkesin ayrı ayrı aldığı keyiftir bence.Söylenecek tek şey ise bu çok güzel bir gece oldu aynılarını ne zaman yapıyoruz :-)
Hangi görevde olursa olsun katılan herkese sonsuz teşekkürler.
Ergenekon kardeşim bu piknik işinin tarihini önceden belirlerseniz biz istanbul dışındakilerde program yapıp gelelim de büyük bir buluşma olsun bari
Saygılar
Dr.Murat KANDEMİR
not:özgür hoca benim bu yıldızlar sönmüş nazara mı gelmiş yoksa
PID 45 Ozgur Ozden
IT Manager - FlyTHY

quote:Originally posted by muratkandemir
Böyle bir gecenin ardından söylenebilecek çok şey var gibi görünebilir.Ama aslında hepimizin birleştiği bir konu varsada oda herkesin ayrı ayrı aldığı keyiftir bence.Söylenecek tek şey ise bu çok güzel bir gece oldu aynılarını ne zaman yapıyoruz :-)
Hangi görevde olursa olsun katılan herkese sonsuz teşekkürler.
Ergenekon kardeşim bu piknik işinin tarihini önceden belirlerseniz biz istanbul dışındakilerde program yapıp gelelim de büyük bir buluşma olsun bari
Saygılar
Dr.Murat KANDEMİR
not:özgür hoca benim bu yıldızlar sönmüş nazara mı gelmiş yoksa

PID 45 Ozgur Ozden
IT Manager - FlyTHY
-
- Junior Member
- Posts: 68
- Joined: 26 May 2002, 19:47
- Name: Hasan UNSAC
- PID: 0000
- Location: Ankara
Sayin Berk Bingol kardesim,
Serzenisinde kendi acindan hakli oldugun kesin, ancak malesef performansi etkileyen elimizde olan ve olmayan faktorlerde var.
Biz genelde isimizi ciddiye alarak ucan arkadaslarimiza azami ucus keyfini gercege mumkun oldugu kadar yakin vermeye calisan kisileriz. Netekim dun aksam event'in baslama saatine 45 dakika kala online oldum 17:15z civarinda bu arada ayni sekilde LTAC_APP da online olmustu. CTR ve APP olarak briefingimizi yaptik ve calismaya basladik.
Performansi etkileyen faktorlere gelince:
1)Online trafiklerin yogunlugu ve server yukunun artmasi ile veya bilemedigim baska nedenlerden kaynaklanan server problemleri yasadik zaman zaman. Ben 3 defa server degistirmek zorunda kaldim zira LTAI_APP ve LTAC_APP belirli sureler LTAA_W_CTR'i goremedigini ve ucaklari h/o edemedigi bildirdi.Butun bu ozelden yapilan gorusmeler ve bazi pilot arkadaslarimizin yine ozelden "16,000lt yakitim var acaba yetermi ne dersiniz", "onumdeki trafik nereye gidiyor","ben galiba kayboldum nerede oldugumu soylermisiniz" gibi enteresan yazismalarinda bir miktar konsantrasyonumuzu bozdugu bir gercektir. Bildiginiz gibi siz trafiklerle konusurken "CHAT" diye bir voice anonsu geliyor.
2)90 civarinda trafik,(10-11 tanesi LTAA_W_CTR dan transit gecenler) Batidan, Guneyden, Dogudan ve Kuzey Dogudan belirli bir kisa sayilacak zaman araliginda geldiler tabii takdir edersinizki ve belki de sahit olmusunuzdur her sanal pilot kardesimiz standart bir pharesology malesef kullanmiyordu, bazilarinin konusmalari ve readbackleri genelde luzumsuz derecede uzun ve gereksizdi, bazilarinda ise voice server problemleri ve/veya ses ayarlarinin iyi yapilmamis olmasi nedeniyle sorunlar yasadik.
3)Yine tum sanal pilot arkadaslarimiz standart ucus bilgi ve kalitesinde olmadiklarindan talimatlari tam olarak uygulayamadilar, buda basta koydugumuz 5nm seperasyon araligini acmamiza neden oldu, bunun bir nedeni de flythy recorderi kullanan arkadaslarin recorderin sinirlamalarina ATC talimatlarindan daha fazla uymak istemelerinden kaynaklandi, bazi trafikleri yuksek surat talimati ile araya sokamadik zira FR sinirlamasi nediyle suratlerini 10,000ft altinda 245-250 KIAS uzerine bazen talimat vermemize ragmen inatla cikarmadilar.
4)Genelde ucan trafikler ATC sadece kendilerine hizmet verdigi gibi bir vehme kapilirlar, onlar sadece kendilerine verilen talimatlari uygularken ATC hem talimat vermekte, hemde diger 30-40 ucagin planlamasini yapmaktadir.
5)Profesyonellige gelince, ben ucucu olarak profesyoneldim ancak ATC olarak degilim, ama Canada da CPL'in bir parcasi olarak "Air Traffic Control" dersleri (32 saat teorik 11 saat pratik) zamaninda almistim. Diger taraftan LTAC_APP da gorev yapan Mehmet Yarbasan arkadsimiz ise halen profesyonel olarak ATC gorevi yapmakta olan bir arkadsimizdir.
6)Boyle kalabalik organizasyonlarda "SLOT TIME on FIX" uygulamasi yapilmasi buyuk fayda saglar ancak bu event'de bu pratik olarak mumkun degildi.
7)Yogunluk nedeniyle LTAC_APP trafiklerin, TMA'ya yaklastirilmayarak Dogudan ve Kuzey Dogudan gelenlerin TUZKOY civarindan irtifa seperasyonu ile HAY'a vektorlenmesi Batidan gelenlerinde HAY uzerinden direkt yaklasmaya alinmayarak Dogudan siraya sokulmasi talep edildi.
8)Bu arada sizlerin (yaklasmakta olan trafiklerin) duyamadiklari bilemedikleri planlamalari etkileyen LTAC'den yogun kalkislarda olmaktaydi.
Bunlar Genel hususlardi,
Benimle ilgili olan hususlar ise;
1)Dun aksam yaklasik 5 saat 38 dakika gorev yapmisim, gunun yogun is temposundan ve stresinden sonra.
Belki onceden bir 2'ser saatlik SHIFT uygulamasi dusunseydik daha dogru olurdu.
2)Qatar'da yasamam nedeniyle buradaki internet baglantilari Turkiye ve diger Bati ulkelerinde oldugu seviyede henuz degil,
Genelde yukaridaki nedenler ve pilotlarin ATC ile ucus performanslarinin onceden bilemedigimiz farklari, baglanti problemleri, konusmalarda araya girmeler ve bizlerin artan yorgunluk ve stresi trafikler arasindaki seperasyonlari acmamizi dogurdu. gercekde de defalarca gittigim ve her defasinda uzun saatler kaldigim Yesilkoy yaklasma da da bunu gormustum nobete basladiklarinda seperasyon 4-5nm, 6 saat gorevden sonra aksam yogun gelislerin oldugu saatlerde eger ayni kontrolor devam ediyorsa seperasyonlar 10-12 nm'e cikmakta. Diger faktorler dikkate alinmaksizin bir trafigin arkasinda Aeroflot, Iberia, Khazakair varsa seperasyonlar 15nm'a cikiyor uygulamada.
Netice olarak, dun aksamki guzel event'i birde bizim gozumuzden gormenizi istedim.
Sizin serzenisleriniz ve ogretme isteginiz karsinda soyledigim
"O zaman siz gelirsiniz buraya bu kosullarda oturursunuz ve dediginiz gibi uygulama yaparsiniz" cevabini da sahsiniza almayin kim oyle bir davranisada bulunsa alacagi cevap o olurdu. Bu soylenen soz sadece sizin sanal pilot kisiliginize soylenmistir.
Buyuk bir cogunlugun bazi aksakliklara, yaklasmadaki gecikmeler, komunikasyon problemlerine ragmen keyif aldigini dusunuyorum.
Sizin olayiniz artik yorgunlugun, stresin, acligin en ust seviyeye geldigi zamana denk geldi, offline olmaniza uzuldum, kusura bakmayin gecikme icin ancak yasinizi bilmiyorum ama herhalde benim oglum olabilecek yaslara yakinsiniz (benim buyuk cocugum 35 yasinda)bende 61 yasindayim, anlayisla karsilayacaginizi umarim.
Iyi ve keyifli ucuslar dilerim.
Hasan Unsac
IFR CPL MEL
TRVACC Sen.Controller
FlyThy212
hunsac@trvacc.org
Serzenisinde kendi acindan hakli oldugun kesin, ancak malesef performansi etkileyen elimizde olan ve olmayan faktorlerde var.
Biz genelde isimizi ciddiye alarak ucan arkadaslarimiza azami ucus keyfini gercege mumkun oldugu kadar yakin vermeye calisan kisileriz. Netekim dun aksam event'in baslama saatine 45 dakika kala online oldum 17:15z civarinda bu arada ayni sekilde LTAC_APP da online olmustu. CTR ve APP olarak briefingimizi yaptik ve calismaya basladik.
Performansi etkileyen faktorlere gelince:
1)Online trafiklerin yogunlugu ve server yukunun artmasi ile veya bilemedigim baska nedenlerden kaynaklanan server problemleri yasadik zaman zaman. Ben 3 defa server degistirmek zorunda kaldim zira LTAI_APP ve LTAC_APP belirli sureler LTAA_W_CTR'i goremedigini ve ucaklari h/o edemedigi bildirdi.Butun bu ozelden yapilan gorusmeler ve bazi pilot arkadaslarimizin yine ozelden "16,000lt yakitim var acaba yetermi ne dersiniz", "onumdeki trafik nereye gidiyor","ben galiba kayboldum nerede oldugumu soylermisiniz" gibi enteresan yazismalarinda bir miktar konsantrasyonumuzu bozdugu bir gercektir. Bildiginiz gibi siz trafiklerle konusurken "CHAT" diye bir voice anonsu geliyor.
2)90 civarinda trafik,(10-11 tanesi LTAA_W_CTR dan transit gecenler) Batidan, Guneyden, Dogudan ve Kuzey Dogudan belirli bir kisa sayilacak zaman araliginda geldiler tabii takdir edersinizki ve belki de sahit olmusunuzdur her sanal pilot kardesimiz standart bir pharesology malesef kullanmiyordu, bazilarinin konusmalari ve readbackleri genelde luzumsuz derecede uzun ve gereksizdi, bazilarinda ise voice server problemleri ve/veya ses ayarlarinin iyi yapilmamis olmasi nedeniyle sorunlar yasadik.
3)Yine tum sanal pilot arkadaslarimiz standart ucus bilgi ve kalitesinde olmadiklarindan talimatlari tam olarak uygulayamadilar, buda basta koydugumuz 5nm seperasyon araligini acmamiza neden oldu, bunun bir nedeni de flythy recorderi kullanan arkadaslarin recorderin sinirlamalarina ATC talimatlarindan daha fazla uymak istemelerinden kaynaklandi, bazi trafikleri yuksek surat talimati ile araya sokamadik zira FR sinirlamasi nediyle suratlerini 10,000ft altinda 245-250 KIAS uzerine bazen talimat vermemize ragmen inatla cikarmadilar.
4)Genelde ucan trafikler ATC sadece kendilerine hizmet verdigi gibi bir vehme kapilirlar, onlar sadece kendilerine verilen talimatlari uygularken ATC hem talimat vermekte, hemde diger 30-40 ucagin planlamasini yapmaktadir.
5)Profesyonellige gelince, ben ucucu olarak profesyoneldim ancak ATC olarak degilim, ama Canada da CPL'in bir parcasi olarak "Air Traffic Control" dersleri (32 saat teorik 11 saat pratik) zamaninda almistim. Diger taraftan LTAC_APP da gorev yapan Mehmet Yarbasan arkadsimiz ise halen profesyonel olarak ATC gorevi yapmakta olan bir arkadsimizdir.
6)Boyle kalabalik organizasyonlarda "SLOT TIME on FIX" uygulamasi yapilmasi buyuk fayda saglar ancak bu event'de bu pratik olarak mumkun degildi.
7)Yogunluk nedeniyle LTAC_APP trafiklerin, TMA'ya yaklastirilmayarak Dogudan ve Kuzey Dogudan gelenlerin TUZKOY civarindan irtifa seperasyonu ile HAY'a vektorlenmesi Batidan gelenlerinde HAY uzerinden direkt yaklasmaya alinmayarak Dogudan siraya sokulmasi talep edildi.
8)Bu arada sizlerin (yaklasmakta olan trafiklerin) duyamadiklari bilemedikleri planlamalari etkileyen LTAC'den yogun kalkislarda olmaktaydi.
Bunlar Genel hususlardi,
Benimle ilgili olan hususlar ise;
1)Dun aksam yaklasik 5 saat 38 dakika gorev yapmisim, gunun yogun is temposundan ve stresinden sonra.
Belki onceden bir 2'ser saatlik SHIFT uygulamasi dusunseydik daha dogru olurdu.
2)Qatar'da yasamam nedeniyle buradaki internet baglantilari Turkiye ve diger Bati ulkelerinde oldugu seviyede henuz degil,
Genelde yukaridaki nedenler ve pilotlarin ATC ile ucus performanslarinin onceden bilemedigimiz farklari, baglanti problemleri, konusmalarda araya girmeler ve bizlerin artan yorgunluk ve stresi trafikler arasindaki seperasyonlari acmamizi dogurdu. gercekde de defalarca gittigim ve her defasinda uzun saatler kaldigim Yesilkoy yaklasma da da bunu gormustum nobete basladiklarinda seperasyon 4-5nm, 6 saat gorevden sonra aksam yogun gelislerin oldugu saatlerde eger ayni kontrolor devam ediyorsa seperasyonlar 10-12 nm'e cikmakta. Diger faktorler dikkate alinmaksizin bir trafigin arkasinda Aeroflot, Iberia, Khazakair varsa seperasyonlar 15nm'a cikiyor uygulamada.
Netice olarak, dun aksamki guzel event'i birde bizim gozumuzden gormenizi istedim.
Sizin serzenisleriniz ve ogretme isteginiz karsinda soyledigim
"O zaman siz gelirsiniz buraya bu kosullarda oturursunuz ve dediginiz gibi uygulama yaparsiniz" cevabini da sahsiniza almayin kim oyle bir davranisada bulunsa alacagi cevap o olurdu. Bu soylenen soz sadece sizin sanal pilot kisiliginize soylenmistir.
Buyuk bir cogunlugun bazi aksakliklara, yaklasmadaki gecikmeler, komunikasyon problemlerine ragmen keyif aldigini dusunuyorum.
Sizin olayiniz artik yorgunlugun, stresin, acligin en ust seviyeye geldigi zamana denk geldi, offline olmaniza uzuldum, kusura bakmayin gecikme icin ancak yasinizi bilmiyorum ama herhalde benim oglum olabilecek yaslara yakinsiniz (benim buyuk cocugum 35 yasinda)bende 61 yasindayim, anlayisla karsilayacaginizi umarim.
Iyi ve keyifli ucuslar dilerim.
Hasan Unsac
IFR CPL MEL
TRVACC Sen.Controller
FlyThy212
hunsac@trvacc.org
-
- Junior Member
- Posts: 68
- Joined: 26 May 2002, 19:47
- Name: Hasan UNSAC
- PID: 0000
- Location: Ankara
Tabii birde text trafiklerin yarattigi sikintiyida lutfen hesaba katin.
Hasan Unsac
IFR CPL MEL
TRVACC Sen.Controller
FlyThy212
hunsac@trvacc.org
Hasan Unsac
IFR CPL MEL
TRVACC Sen.Controller
FlyThy212
hunsac@trvacc.org
-
- Junior Member
- Posts: 67
- Joined: 13 Mar 2002, 13:14
- Name: Taner Sevim
- PID: 182
- Location: Turkey
- Contact:
Sevgili Ergenekon MNGVA adıne tek katılan ben olsam da MNGVA oradaydı
:), bu eventte emeği geçen herkese, özellikle bu işe gönül vermiş tüm arkadaşların birlikteliğine teşekkür ederim.quote:Originally posted by ergenekon
Emegi gecen herkese basta sevgili THYVA ve TRVACC ailesine ,ayrıca başta Onur - Karadeniz - Atlas -Pegasus sanal havayollarımıza ve adlarını atlamış olabileceğim diğer pilot arkadaslarımıza tesekkur etmek isterim .
Bu ilk eventlerimizde sorun olması son derece doğal ama bu güzel birlikteliğimiz her daim baki olsun ..
Sevgiler.
Ergenekon Kucuk
FlyTHY Administration
Taner Sevim
www.sevim-somer.av.tr

Emegi gecen herkese basta sevgili THYVA ve TRVACC ailesine ,ayrıca başta Onur - Karadeniz - Atlas -Pegasus sanal havayollarımıza ve adlarını atlamış olabileceğim diğer pilot arkadaslarımıza tesekkur etmek isterim .
Bu ilk eventlerimizde sorun olması son derece doğal ama bu güzel birlikteliğimiz her daim baki olsun ..
Sevgiler.
Ergenekon Kucuk
FlyTHY Administration
Taner Sevim
www.sevim-somer.av.tr
- THY2889
- Junior Member
- Posts: 52
- Joined: 13 May 2008, 21:09
- Name: Ahmet ACAR
- PID: 2889
- Vatsim ID: 1010384
- City: Samsun
- Location: Turkey
Dun geceye emegi gecen herkese kendi adıma cok tesekkur ederim. Basta Özellikle de babacan tavırlarıyla Hasan Hocamıza ve Hakan Guven'e. (LTAC - LTFH) uctugum için tabi.
Umarım bu eventlerin devamı gelir ve bu zevki surekli yasarız. Emegi gecen herkese tek tek tesekkurler.
Ahmet ACAR
THY055
Umarım bu eventlerin devamı gelir ve bu zevki surekli yasarız. Emegi gecen herkese tek tek tesekkurler.
Ahmet ACAR
THY055
- THY1679
- Junior Member
- Posts: 74
- Joined: 06 Mar 2006, 10:27
- Name: Erdem ARIKAN
- PID: 1679
- Vatsim ID: 948604
- City: Ankara
- Location: Turkey
- Contact:
Keşke her iki server da birleşse de trafikler ve ATCler ikiye katlansa:)
Erdem ARIKAN(İşleri yüzünden böyle günleri sürekli kaçıran bahtsız kaptan)
THY6679
FLYTHY
LIFE IS SIMPLE...EAT...SLEEP...AND FLY
Erdem ARIKAN(İşleri yüzünden böyle günleri sürekli kaçıran bahtsız kaptan)

THY6679
FLYTHY
LIFE IS SIMPLE...EAT...SLEEP...AND FLY
quote:Originally posted by erdemf1
Keşke her iki server da birleşse de trafikler ve ATCler ikiye katlansa:)
Erdem ARIKAN(İşleri yüzünden böyle günleri sürekli kaçıran bahtsız kaptan)
THY6679
FLYTHY
LIFE IS SIMPLE...EAT...SLEEP...AND FLY

Birleşme ye gerek varmı Erdem Kaptan, maksat trafiği katlamaksa yaptık işte. yine yapacağız. 2 serverde yabancıların elinde biri fişi çekerse biri kalsın. Maksat beraber uçmaksa, her server bizim.
Hasmet Güngör
Keşke her iki server da birleşse de trafikler ve ATCler ikiye katlansa:)
Erdem ARIKAN(İşleri yüzünden böyle günleri sürekli kaçıran bahtsız kaptan)

THY6679
FLYTHY
LIFE IS SIMPLE...EAT...SLEEP...AND FLY

Birleşme ye gerek varmı Erdem Kaptan, maksat trafiği katlamaksa yaptık işte. yine yapacağız. 2 serverde yabancıların elinde biri fişi çekerse biri kalsın. Maksat beraber uçmaksa, her server bizim.
Hasmet Güngör
- THY157
- VIP Member
- Posts: 825
- Joined: 11 Jan 2002, 22:00
- Name: Selçuk POYRAZ
- PID: 157
- Location: Kocaeli
Bu güzel etkinliğin bir parçası olmak; orada olmak güzeldi. Başta Genel Müdürümüz Haşmet Güngör, THYVA Yönetim Kurulu Başkanı ve AnadoluJet VA IVAO temsilcisi Erim Funda, FlyTHY Yönetim Kurulu Başkanı ve AnadoluJet VA VATSIM temsilcisi Ergenekon Küçük olmak üzere bu büyük projenin hayata geçirilmesi için çalışan, bizleri bu güzel gecede yalnız bırakmayan değerli TrVACC üyesi tüm arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Nice keyifli günler ve gecelerde görüşmek üzere.
Sevgi ve Saygılarımla.

Virtual A3xx Instrument Rating
THY157
Sevgi ve Saygılarımla.

Virtual A3xx Instrument Rating
THY157
O aksam icin herkese milyon kere tesekkur.
Cok buyuk keyif aldigim bir gece oldu. Ozellikle o kadar IFR trafik arasinda VFR olarak beni kabul eden hocalarima ise ozel bir tesekkur etmek istiyorum.
TC-FAO olarak meydan dogusunda inen kalkan trafikleri izleyip calisma yapmak harika olmustu.
Yenilerini lutfen yapalim, bizim hobimiz bu bizi bundan daha iyi tatmin eden hicbir sey olamaz.
Anil Ardahanli
Sindel 9. Donem ATPL Student (niner wings)
Cok buyuk keyif aldigim bir gece oldu. Ozellikle o kadar IFR trafik arasinda VFR olarak beni kabul eden hocalarima ise ozel bir tesekkur etmek istiyorum.
TC-FAO olarak meydan dogusunda inen kalkan trafikleri izleyip calisma yapmak harika olmustu.
Yenilerini lutfen yapalim, bizim hobimiz bu bizi bundan daha iyi tatmin eden hicbir sey olamaz.
Anil Ardahanli
Sindel 9. Donem ATPL Student (niner wings)