NDB

Help Center For New Turkish Virtual Pilots. Questions about connection, online flying, and training.
guclu
Rookie
Rookie
Posts: 39
Joined: 24 Sep 2001, 09:12
Location: Turkey

Deniz,

her iki sayfada da konu ile ilgili aciklama var. Birdaha dikkatli okursan Glide slope'un altina indiginde half full scale deflection max safe limittir diyor. Her iki sayfada da konu ile ilgili gerekli aciklamalar var.

Neyse konu cok uzadi. Ancak sunu belirteyim ki eger paraniz varsa ve ucaklarin civatasina kadar detayli bilgi istiyorsaniz size 15 setlik ATPL THEORETICAL KNOWLEDGE MANUAL'i oneriyorum. Jeppesen.com 'dan veya UK bazli havazilik sitelerinden elde edebilirsiniz.



Guclu Ulgenalp
PPL
deniz
Junior Member
Junior Member
Posts: 66
Joined: 11 Apr 2002, 06:18
Location: Turkey

Guclu,

Max safe limit diye bir kavramla daha once hic karsilasmadim. Obstruction clearance full deflection, OCA, MSA, MDA, DH gibi kavramlarla anlatilir. Bu isin icinde olan insanlarin ve yasanin buyurdugu full scale deflection'da missed approach uygulanmasidir. Bu durumda senin savundugun dogru olsaydi her yaklasmada kendimizi ölüme atiyor olurduk. Bir sey daha var, piyasada tonlarca kaynak mevcut, ancak yasa karsisinda veya kontrol pilotuyla karsi karsiyayken tek gecerli kaynak en son cikan FAR/AIM ya da JAR kurallaridir. Ahmet'in, Mehmet'in kitaplarinda yazanlar kontrol pilotuna hic bir sey ifade etmez. Inatlasmaya devam edebilirsin ama ben daha fazla muhattap olmayacagim. Amacim merak eden insanlara dogru bilgiyi saglamak.

Saygilar

Deniz Özhan
TK206
Post Reply

Return to “Training Lounge”