Tekerleğin patladığından pilotun haberdar olamama gibi bir şey 747-400 lerde sorun olacagını zannetmiyorum. Hem çok tekerlek var hem de glareshield panelinde EICAS da gear tuşuna tıklayarak tekerleklerin durumunu ekrandan görmek mümkün.
Remzi Öztürk
havaalanında taxi
Sevgili Cem ve arkadaslar,
Benim yaptigim uygulama su:
Once gaz kollarini acip taxi yapmaya basliyorum. Daha sonra 20 knot'ta N1 degerinin 38 ile 40 arasinda olmasina ozen gosteriyorum. Bu sekilde hizimi koruyarak gayet stabil bir sekilde taxi yapabiliyorum.
Bilgilerinize...
Umut
Benim yaptigim uygulama su:
Once gaz kollarini acip taxi yapmaya basliyorum. Daha sonra 20 knot'ta N1 degerinin 38 ile 40 arasinda olmasina ozen gosteriyorum. Bu sekilde hizimi koruyarak gayet stabil bir sekilde taxi yapabiliyorum.
Bilgilerinize...
Umut