Page 2 of 2

Posted: 01 Feb 2008, 21:22
by Kemal F. Ketenci
30 bence çok düşük. Baya bi sineğin yağını çıkarıyorlar anlaşılan.
Yüksek irtifalarda otm. tırmanmayı çok yavaş yapıyordur herhalde.
Ben PMDG de 738 'i hep MTOW ile yada max. iniş ağırlığına göre yüklüyorum. CI 'i düşük tutunca korkunç hantal oluyor.

Posted: 03 Feb 2008, 21:17
by YilmazEfe
THY'da 737 lerin tümünde 30 standarttır diye biliyorum ben.

Biz direk FlyTHY için bir Cost Index belirlesek olmazmı? Böylece daha gerçekçi olur.

"If you don't like something, change it.If you can't, then change yourself."

Efe Do?an TK957
efedogan@gmail.com

Posted: 03 Feb 2008, 21:25
by THY45
Boeing 30 Airbus 50 :)

PID 45 Ozgur Ozden
IT Manager - FlyTHY

Posted: 20 Feb 2008, 16:08
by THY2470
LPG Taktırsak?

** Altug Yavas ** 2470 ** THY 106 **

Posted: 22 Feb 2008, 04:33
by 976
oda güzel..

Ben bi ara pmdg nin load managerdan yüksüz bir 738 ayarlayıp, (hatta oda yetmiyordu imkan olsa koltuklarıda söktürecektim) adana istanbul denemiştim bir kaç kere. ci30, derecated TO, reduced clmb ve çok düşük varyo ile descent yapmıştım..1 holda "belki" yetecek yakıt vardı. her nekadar fmc yakıt yetmiyecek desede, yettirdim.. biraz gerçek dışı oldu ama denemek istedim.. kağıdı bulamadım şimdilik,fakat bulunca burya rakamları yazacağım :)



Mehmet Ali Rende
THY976

KMIA

Posted: 22 Feb 2008, 12:06
by Deha BOZKAYA
Seyir irtifam FL300'ün üstünde ise 30,altında ise 50 giriyorum.Örneğin LTBA-LTAC uçuşlarımda FL250'nin üzerine çıkamadığımdan Cost Index 50,eğer baş taraftan rüzgar alıyorsam 80 bile girdiğim oluyor.Herşey para değil,zaman da değerli :D
Not:PMDG 737-800de yolcu sayısı 150,her yolcunun max.20kg bagajı olsa,150x20:3000kg.kargo ağırlığı yüklü olacak şekilde uçuyorum.
Facebook'u bırakalım,Eurobook'a bakalım...

Deha BOZKAYA
PID:2719
[img=left]http://www.euro-book.net/indicator/2/deha.png[/img=left]

Posted: 23 Feb 2008, 02:32
by harekat
quote:Originally posted by 976

oda güzel..

Ben bi ara pmdg nin load managerdan yüksüz bir 738 ayarlayıp, (hatta oda yetmiyordu imkan olsa koltuklarıda söktürecektim) adana istanbul denemiştim bir kaç kere. ci30, derecated TO, reduced clmb ve çok düşük varyo ile descent yapmıştım..1 holda "belki" yetecek yakıt vardı. her nekadar fmc yakıt yetmiyecek desede, yettirdim.. biraz gerçek dışı oldu ama denemek istedim.. kağıdı bulamadım şimdilik,fakat bulunca burya rakamları yazacağım :)



Mehmet Ali Rende
THY976

KMIA




ZFW 41.2

Fakat take off perfte fmc nin girilen zfw degerine gore otomatik olarak cıkardıgı nose up degerini Throttle goruntusunu alarak set etmeniz gerekir.

Eger bu uyumu yakalayabilirseniz FF1.60-1.80 seviyelerinde +3900 gibi bir tırmanma yakalanabiliyor.

Iyi ucuslar.

CEVAT ADAPAZARLI
DRD111