Page 2 of 2
Posted: 17 Jan 2007, 09:21
by YilmazEfe
Haklısınız bende MCP ye V2 hızını giriyorum zaten bunu yazarken öyle bir bilgim yoktu sanırım.
"If you don't like someşing, change it.If you can't, şen change yourself."
Efe Doğan TK957
efedogan@gmail.com

Posted: 18 Jan 2007, 05:50
by cougar
Ama $u da var hic bi SID'de 500 feet tirmanmadan herhangi bi heading'e dogru ucagi yonlendimez, real world pilot'lara bakarsaniz zaten %90'i hava ve durum ko$ullari uygun oldugu surece SID'leri kendileri tamamlamayi yegliyolar. Zaten kalki$tan itibaren 1000 feet oncesi vnav'i connect edemezsiniz, flap/slat toplama i$i ise tamamiyle hava ve ruzgar ko$ullariyla %100 dogru orantili o yuzden ko$ullar belli olmadan konu$mak yanni$ olur du$uncesindeyim.
Sonucta, kalki$tan itibaren +1000 feet'de baglanan vnav ve lnav + CMD A trim sesi ver(ebilir)icektir bunda bi sorun yok ancak
Anil Ardahanli.Senior First Officer
