kalkışta garip sesler

Questions, comments; documents about Boeing related products (PMDG and others) ...
YilmazEfe
Average User
Average User
Posts: 113
Joined: 12 Aug 2005, 00:14
Location: Turkey

Haklısınız bende MCP ye V2 hızını giriyorum zaten bunu yazarken öyle bir bilgim yoktu sanırım.:)


"If you don't like someşing, change it.If you can't, şen change yourself."
Efe Doğan TK957
efedogan@gmail.com
Image
cougar
Rookie
Rookie
Posts: 49
Joined: 11 Aug 2006, 15:13
Location: USA
Contact:

Ama $u da var hic bi SID'de 500 feet tirmanmadan herhangi bi heading'e dogru ucagi yonlendimez, real world pilot'lara bakarsaniz zaten %90'i hava ve durum ko$ullari uygun oldugu surece SID'leri kendileri tamamlamayi yegliyolar. Zaten kalki$tan itibaren 1000 feet oncesi vnav'i connect edemezsiniz, flap/slat toplama i$i ise tamamiyle hava ve ruzgar ko$ullariyla %100 dogru orantili o yuzden ko$ullar belli olmadan konu$mak yanni$ olur du$uncesindeyim.

Sonucta, kalki$tan itibaren +1000 feet'de baglanan vnav ve lnav + CMD A trim sesi ver(ebilir)icektir bunda bi sorun yok ancak
Anil Ardahanli.Senior First Officer
Image
Post Reply

Return to “Boeing Fleet”