Page 2 of 2

Posted: 04 May 2002, 07:17
by drumex
Bence Autoland fonksiyonunu kullanmanin güzel bi tarafı yok. Manuel uçmak çok daha zevkli. Ben AP'u sadece ALT modunda çalıştırıyorum. Onun dışında hep manuel uçuyorum. Sadece kalkışta TO/GA kullaniyorum o da iş olsun diye. Onun dışında AT da kullanmıyorum. Ha unutmadan bunların hepsi FS98. Evet biliyorum çok ezik bi durum. :) Allah kurtarsın diyorum kendi kendime napiyim. Yazın yeni bi makinaya kavuşucam inşallah.

Autoland sistemi de şöyle çalışıyo. NAV1 radyosunun sinyalleri ILS olduğu zaman APP tuşu ile approach modu "armed" olabilir hale geliyo. Glideslope, tam slope dahilinde olana kadar uçağın üstünde tutarak, localizer da üstünden geçerek approach modunda çalışır duruma geliyolar.

PSS'in 747 dökümanlarını çekmiştim. Orda baya bahsediyo AP'den. Güzel bişey. Okunuyo yani. İlgisini çeken varsa gitsin çeksin dosyaları. Pdf şeklinde.

Tabi şunu da unutmamak lazım, default panellerdeki default AP'ler gerçeğiyle alakasız çalışıyolar. Geçenlerde flightsim.com forumlarında bi adam "Paramı geri istiyorum" diye bi topic'te FS AP'sinin ne kadar saçma çalıştığından bahsetmişti. Kendisi 20 küsür senedir uçaklara AP takıp tüm testlerini gerçekleştirerek geçimini sağlıyomuş.

Selçuk

Edited by - drumex on 04/05/2002 04:18:23

Posted: 05 May 2002, 00:03
by allbout
PSS nedir?

***

Posted: 05 May 2002, 01:44
by drumex
PSS "Phoneix Simulation Software" demek. Wilco, Lago gibi para karşılığında add-on satan bir yazılım şirketi. İlk olarak FS2000 için 777 çıkardılar. Model ve panel detayı olarak baya üstün bişeydi. Sonra 747'yi çıkardılar ki o da aynı 777 gibi oldukça detaylı bi model ve panelle geliyodu. Daha sonra da 777 için bi paneli tamamen yenileyen bi update çıkardılar.

Bundan sonra FS2002 geldi ve PSS de araya küçük bi GA uçağı çıkardı. Son olarak da ilk Airbus denemeleri olan 320 serisini çıkardı.

?imdi de FS2000 için olan 777 ve 747'yi FS2002'de sorunsuz ve tam olarak çalıştırıcak update'i hazırlıyolar.

Web sitesi http://www.phoenix-simulation.co.uk/

Edit: Unutmuşum bi de Piper Seneca V var.

Selçuk

Edited by - drumex on 04/05/2002 22:51:42

Posted: 05 May 2002, 02:14
by deniz
drumex'e yaklasmada otopilot kullanimi konusunda katiliyorum. Cok cok dusuk bir gorus ve beraberinde kayda deger bir kuyruk ruzgari olmadigi surece manuel yaklasma cok daha duzgun ve zevkli oluyor. Kaldi ki, ucagi minimum hava kosullarinda manuel kontrol edemeyen bir pilot hic bir zaman otopilota guvenmemelidir. Pilotun, ucusun her bolumunde, ucagin manuel kontrolunu belli standartlar dahilinde saglayabilmesi sarttir.

Posted: 02 Jun 2002, 13:37
by er_omur
Belirttiğiniz işlem için aircraft.cfg dosyasında autoland satırı bulunumamakta..
Ne yapmak lazım ?

[quote]
Selamlar.
FS2002 de Auto land mevcut hatta standart uçaklarda da. Ancak bunu