Arkadaşlar,
SSW A310 kullanıcılarını, sevenleri sevmeyenleri burada model ve paneli tartışmaya davet ediyorum.
SSW nin kendi forumu çok karışık. Aradı?ını bulmak zor.
Kimler SSW A310 kullanıyor?
FMS in bazı bölümlerine girdi?imde program kilitleniyor. Load-it den yararlanamıyorum (flight planner olmadı?ı için). Bu uça?ı eklenti yada revizyonlarla daha hoş hale getiren oldu mu??
Yorumlarınızı bekliyorum. Saygılar,
Murat Tolo?lu, TK233
Ystanbul
Simsoftworkshop SSW A310
Ben aldım ama bilgisayara format atmamdan dolayı 1.3 versiyonunu kurmadım.Yakında 1.4 çıkacak onu bekliyorum,sanırım dediğiniz sorunlar 1.4 ile çözülecek.
Aslında uçak oldukça iyi ama SSW'nin teknik desteği çok kötü
Not:1.4 ile TCAS sistemi eklenecek haberiniz olsun
Saygılar
Ural Köseoğlu
TK550
Aslında uçak oldukça iyi ama SSW'nin teknik desteği çok kötü
Not:1.4 ile TCAS sistemi eklenecek haberiniz olsun
Saygılar
Ural Köseoğlu
TK550
-
- Senior Member
- Posts: 329
- Joined: 16 Apr 2002, 14:28
- Name: Murat TOLOGLU
- PID: 65
- Vatsim ID: 839820
- City: Istanbul
- Location: Turkey
- Contact:
Ural bey selam,
Çağrıma cevap verdiğiniz için teşekkür ederim. SSW A310 'un daha birçok arkadaşımızda olduğunu tahmin ediyorum. Ergenekon'un satın aldığını biliyorum. O da ana kartı değiştirdikten sonra bir türlü yeni şifre alamamıştı.
SSW 'nin forumu ve teknik desteği çok kötü, benim de iğneyle kuyu kazacak kadar fazla vaktim yok. Örneğin yeni versiyondan haberim yoktu, sizden öğrendim. Bilgileri burada paylaşabilirsek hepimize yararı olur.
Saygılar,
Murat Toloğlu TK233
Çağrıma cevap verdiğiniz için teşekkür ederim. SSW A310 'un daha birçok arkadaşımızda olduğunu tahmin ediyorum. Ergenekon'un satın aldığını biliyorum. O da ana kartı değiştirdikten sonra bir türlü yeni şifre alamamıştı.
SSW 'nin forumu ve teknik desteği çok kötü, benim de iğneyle kuyu kazacak kadar fazla vaktim yok. Örneğin yeni versiyondan haberim yoktu, sizden öğrendim. Bilgileri burada paylaşabilirsek hepimize yararı olur.
Saygılar,
Murat Toloğlu TK233
- THY177
- VIP Member
- Posts: 606
- Joined: 10 Feb 2002, 12:16
- Name: Ergenekon Kucuk
- PID: 177
- Location: Turkey
Sevgili Muratcım ;
uzun zamandır yazacağım ama yazamadım ..Umarım keyifler yerindedir.
Arkadaşlar ssw 310 bende var kısaca fikirlerimi beyan ediyim ..
1) Evet tenik desteği çok kötü.
2)Air fale kesinlikle editlenmeli. TRP çok kötü ve çok geç response veriyor.
3) TCAS var ve çalışıyor .Ancak manualinde belirtildiği gibi değil ve TA modu var gibi gözüksede fake..
4)Bahsetmiş oldugun FMCDU, Profile moduna geçişte pek sıklıkta hata veriyor ..
Yeni versiyon 10 mayıstan sonra devreye girecek gibi ama inanın yüklesem baksammı bilemiyorum ...
Kısaca şu an için çok sevdiğim hatta en sevdiğim bir uçak olmasına rağmen hayal kırıklığı umarım patchle düzelir.
Sevgiler.
Ps: murat boş bir zamanda görüşelim .
TK 177 Ergenekon Kucuk
TRVACC Student
uzun zamandır yazacağım ama yazamadım ..Umarım keyifler yerindedir.
Arkadaşlar ssw 310 bende var kısaca fikirlerimi beyan ediyim ..
1) Evet tenik desteği çok kötü.
2)Air fale kesinlikle editlenmeli. TRP çok kötü ve çok geç response veriyor.
3) TCAS var ve çalışıyor .Ancak manualinde belirtildiği gibi değil ve TA modu var gibi gözüksede fake..
4)Bahsetmiş oldugun FMCDU, Profile moduna geçişte pek sıklıkta hata veriyor ..
Yeni versiyon 10 mayıstan sonra devreye girecek gibi ama inanın yüklesem baksammı bilemiyorum ...
Kısaca şu an için çok sevdiğim hatta en sevdiğim bir uçak olmasına rağmen hayal kırıklığı umarım patchle düzelir.
Sevgiler.
Ps: murat boş bir zamanda görüşelim .
TK 177 Ergenekon Kucuk
TRVACC Student
Merhaba, 1.4 ile hardwarecode olmayacak diye hatırlıyorum forumlarından. Yani install ederken sadece registration code kullanacaz.Benim 1.3'te TCAS olduğundan haberim yoktu,ama sizin de belirttiğiniz gibi başarılı değil heralde.1.4'teki TCAS farklı screenshotlarını gördüm fakat AI bridge desteği var mı bilmiyorum çünkü TCAS resimleri offline çekilmişti.Benim bu firmada sevmediğim verdiği sözleri yerine getirmemesi. Çok uzun zamandır 1.4 sözü var ve verilen tarihler hep ertelendi. Uçak geçen sene ilk çıktığında failure seçenekleri de olacaktı fakat bundan söz eden bile yok şimdi.Aynı firma Tupolev 154 yapacak,tam bir senedir ama daha ortada bir model bile yok.Bütün bunlar insanın güvenini azaltıyor ama naapalım aldık bir kere,çekecez çilesini 
Ural Köseoğlu
TK550

Ural Köseoğlu
TK550
-
- Senior Member
- Posts: 329
- Joined: 16 Apr 2002, 14:28
- Name: Murat TOLOGLU
- PID: 65
- Vatsim ID: 839820
- City: Istanbul
- Location: Turkey
- Contact:
Selam,
Bu modeli iddialı olduğu için seviyorum, hataları var ama hatalar düzelirse DF A310 olacak (benim yorumum).
Ben bu tartışmayı başlatırken "bizim canavar arkadaşlar çoktan Navdata'yı düzeltmişlerdir" diye düşünmüştüm ama o yönde pek ses yok. Bütün veriler birkaç MS Access dosyasında; biraz kurcaladım ama zaman ayırmak gerek, tam genç işi :)Her seferinde beykozu girip yanlış waypoint'i silmekten sıkıldım.
TCAS dan benim de haberim yoktu?? Nasıl çalışıyor?
TO/GA ALT T ile çalışması için klavyede scroll lock ışığı yanar olacakmış, epeyce tepindikten sonra forumda iğneyle kuyu kazıp buldum ve oldu, bilginiz olsun.
Ergenekon şu sıralar acayip yoğunum yeni işyeri nihayet bu ay sonu bitiyor. Bi kampanya yaptık çok başarılı oldu şimdi yenisi üzerinde çalışıyorum, ama çok vakit alıyor, eskisi gibi kendime ve hobilere vakit ayıramıyorum, umarım geçer [V]böööö
Saygılar,
Murat Toloğlu TK233
Bu modeli iddialı olduğu için seviyorum, hataları var ama hatalar düzelirse DF A310 olacak (benim yorumum).
Ben bu tartışmayı başlatırken "bizim canavar arkadaşlar çoktan Navdata'yı düzeltmişlerdir" diye düşünmüştüm ama o yönde pek ses yok. Bütün veriler birkaç MS Access dosyasında; biraz kurcaladım ama zaman ayırmak gerek, tam genç işi :)Her seferinde beykozu girip yanlış waypoint'i silmekten sıkıldım.
TCAS dan benim de haberim yoktu?? Nasıl çalışıyor?
TO/GA ALT T ile çalışması için klavyede scroll lock ışığı yanar olacakmış, epeyce tepindikten sonra forumda iğneyle kuyu kazıp buldum ve oldu, bilginiz olsun.
Ergenekon şu sıralar acayip yoğunum yeni işyeri nihayet bu ay sonu bitiyor. Bi kampanya yaptık çok başarılı oldu şimdi yenisi üzerinde çalışıyorum, ama çok vakit alıyor, eskisi gibi kendime ve hobilere vakit ayıramıyorum, umarım geçer [V]böööö
Saygılar,
Murat Toloğlu TK233
Arkadaşlar version 1.4 bugün akşam saatlerinde çıkacakmış,haydi hayırlısı[8D].Bugün çıkmasa bile,bu hafta çıkar herhalde.Full 1.4 ve 1.3+ update olarak iki şekilde download edebilirsiniz.
Umarım sorun falan kalmaz uçakta artık...
Saygılar
Ural Köseoğlu
TK550
Umarım sorun falan kalmaz uçakta artık...
Saygılar
Ural Köseoğlu
TK550
Hocam hevesimiz kursağımızda kaldı.Dikkat ederseniz ben yeni versiyonun haberini 28 nisanda yazmışım:)
Hala ses seda yok adamlardan,beta tester'ların da haberi yok, mail attım cevap gelmedi support'tan
Off offf...[:(!]
Ural Köseoğlu
TK550
Hala ses seda yok adamlardan,beta tester'ların da haberi yok, mail attım cevap gelmedi support'tan
Off offf...[:(!]
Ural Köseoğlu
TK550
-
- Senior Member
- Posts: 329
- Joined: 16 Apr 2002, 14:28
- Name: Murat TOLOGLU
- PID: 65
- Vatsim ID: 839820
- City: Istanbul
- Location: Turkey
- Contact:
Merhaba,
Frenleme, ground spoiler ve reverse şrust kullanımında anlamadığım bişeyler var: uçak çok zor yavaşlıyor ve duruyor. Ground spoiler arm ediyorum ( Shift + Ö ile ) çoğu kez arm olur olmaz açılıyor Ö ile speed brake açıp kapayıp normale getiriyorum, soiler arm oluyor ama inişte açılmıyor, manuel olarak extend ediyorum pek bi işe yaramıyor, F1 ile reverse oluyormu olmuyormu anlamıyorum. Frenler çok zayıf. Özetle yavaş bir iniş olmuşsa sorun yok ama geç teker koyup hızlı inmişsem pist sonunda çok zor duruyorum vs vs.
Yorum ve yardımlarınızı bekliyorum.
Saygı sevgi,
Murat Toloğlu, TK233
Frenleme, ground spoiler ve reverse şrust kullanımında anlamadığım bişeyler var: uçak çok zor yavaşlıyor ve duruyor. Ground spoiler arm ediyorum ( Shift + Ö ile ) çoğu kez arm olur olmaz açılıyor Ö ile speed brake açıp kapayıp normale getiriyorum, soiler arm oluyor ama inişte açılmıyor, manuel olarak extend ediyorum pek bi işe yaramıyor, F1 ile reverse oluyormu olmuyormu anlamıyorum. Frenler çok zayıf. Özetle yavaş bir iniş olmuşsa sorun yok ama geç teker koyup hızlı inmişsem pist sonunda çok zor duruyorum vs vs.
Yorum ve yardımlarınızı bekliyorum.
Saygı sevgi,
Murat Toloğlu, TK233
Murat kaptan, reverser kullanmak için F2'ye basmanız lazım. F1 gaz kollarını idle pozisyonuna getirir.
Eğer spoiler'i yerdeyken arm ediyorsanız açılır, bütün uçaklarda bu böyle, FS'den kaynaklanan bir problem.

http://www.mw.tum.de
Eğer spoiler'i yerdeyken arm ediyorsanız açılır, bütün uçaklarda bu böyle, FS'den kaynaklanan bir problem.

http://www.mw.tum.de
-
- Senior Member
- Posts: 329
- Joined: 16 Apr 2002, 14:28
- Name: Murat TOLOGLU
- PID: 65
- Vatsim ID: 839820
- City: Istanbul
- Location: Turkey
- Contact:
Selçuk kaptan teşekkürler.
F2 yazacakken yanlışlıkla F1 yazmışım. OK.. Forumda biraz aradım birçok arkadaş F2 nin sürekli basılı tutulması gerektiğini falan yazmış. Bazıları da FSUIPC ayarlarından söz ediyor. Baktım FSUIPC ayarlarında gerçekten "reverser" ayarları diye bişeyler var. Bunlar nedir?
Selamlar,
Murat Toloğlu, TK233
F2 yazacakken yanlışlıkla F1 yazmışım. OK.. Forumda biraz aradım birçok arkadaş F2 nin sürekli basılı tutulması gerektiğini falan yazmış. Bazıları da FSUIPC ayarlarından söz ediyor. Baktım FSUIPC ayarlarında gerçekten "reverser" ayarları diye bişeyler var. Bunlar nedir?
Selamlar,
Murat Toloğlu, TK233
Tahmin etmiştim ben yanlışlıkla yazmış olabileceğinizi. F2'ye sürekli basılı tutmaya gerek yok, gaz kolları bir defa dibe oturunca orda kalır. Yani inip bir süre F2'ye basın, reverser tam güç çalışır. Sonra 70kt hızda tekrar F1'e basarak gazı idle'a çekersiniz.
FSUIPC'deki joystick tab'ında 7/7'deki "reverser and oşer trims" kısmını kastediyorsanız, bunlar bildiğim kadarıyla bütün bu kontroller için ayrı aks kullanan joystickler için. Yani gerçekteki gibi (mesela 737'yi örnek alırsak) gaz kolunda ayrı reverser kolu varsa bunu tanıtıp kullanmak için.

http://www.mw.tum.de
FSUIPC'deki joystick tab'ında 7/7'deki "reverser and oşer trims" kısmını kastediyorsanız, bunlar bildiğim kadarıyla bütün bu kontroller için ayrı aks kullanan joystickler için. Yani gerçekteki gibi (mesela 737'yi örnek alırsak) gaz kolunda ayrı reverser kolu varsa bunu tanıtıp kullanmak için.

http://www.mw.tum.de