Cessna 182'de hasar yok denecek kadar azdi. Gene de içimiz rahat etsin diye, motoru ve kuyruk bölümünü yeniledik.
Wing Dragon'da ciddi kanat hasari vardi.
Kanat malesef ayni renk bulamadigimiz için benzer bir modele ait olan kirmizi renkli kanatlardan siparis ettik.
Daha sonra renk cümbüsü içime sinmedi ve kuyruk ve gövdeyide degistirdim.
Geçen haftadan kalan tek bölüm kuyruga uzanan siyah karbon boru oldu.

Son olarak motor ve elektronik aksami da yeniledikten sonra bu haftaki sortilere hazirdik.
Uçuslardan fotolar ve videolara geçmeden önce, teknik hangarimizdan bir kaç poz.
Ilker, Basma uçaklara ...

Bu üzerinde çalistigim uçak, Telemaster Electro. Video ve Otonom sistemi finalde bu uçak üzerinde kullanacagim.
Ilker ve Telemaster'in kanadi.
Telemaster uçmaya hazir, simdilik tavandaki yerinde dinleniyor...
Simulasyon kosesi ...
737 NG Kokpit ...
NOT: Bu posterin 737-400 versiyonunu ariyorum. Bilgisi olan varsa lütfen PM

Evet, Istanbul Park'ta bu hafta hava açik ve günesliydi.
Ancak son aldigimiz METAR'a göre Kuzey/Kuzey-Dogu'dan 10kts rüzgar vardi.
Bu rüzgar bizim ufak kuslar için oldukça ciddi sayilabilir.
Ancak keske tek derdimiz rüzgar olsaydi.
Bu hafta Ilker önceligi bana verdi.
Geçen hafta oldugu gibi elektronik video aktarim sistemi gene çalismadi.
Teknik problemleri incelemeden önce manuel olarak bir meydan turu yapmaya karar verdim.
Ancak kalkistan hemen sonra, Radio kontrolünü gene kaybettim.
Uçak çakildi, pilot hayatta ...
2.4GHz Video Anteni montaji ...
2.4GHz Video Sistemi bilesenleri ...
Çalismayan Video Sistemi sonrasinda uçak hazirliklari ...
Motor Test ...
Çok sevdigim Wing Dragon'un bir bütün halindeki son fotosu ...
Kalkisa haziriz ...
Uçus ve sonrasinda, Kaza yeri inceleme, kara kutu kayip ...
Sonrasinda sira Ilker'e geldi. Cessna gayet saglikli ve uçusa hazir.
Kaptanimiz da kalkisa hazir ...
Kalkis öncesi aerobik hareketlerinden bir görünüm

Hadi bakalim ...
Bu hafta Ilker'in uçus nerdeyse kirimsiz geçti.
Videoda göreceginiz uzere bir acil inis, bir sert inis bir de Videosu olmayan uçus gerçeklesti.
Ikinci kalkista motor taakat sorunu yasadik.
BONUS BOLUM
Simdi benim Wing Dragon kirim geçirdiktikten sonra, sahada buldugumuz bir çelik tel ile kanadi diktim.

Ancak havalandiktan gene kisa bir sure sonra kanat koptu ve ikinci kirimi yasadik.
Uçagin burnu kabak çiçegi gibi açildi.
Son kirim sonrasi olay yeri inceleme ...
Uçuslar sonrasi manzaranin keyfini de çikardik tabiki ...
Ve Videolar ...
Wing Dragon ...
Cessna 182 ...
TELEMASTER Motor Test ...
Bu hafta gene kirim yasadik ama gayet keyifli gecti.
Haftaya görüsmek üzere.