Merhaba
Ben BAe 146-200 EW Pro uça?ında autopilot ta iken alt ile birlikte ias veye mach olmuyo. Ykisinden birisini seçmen lazım. Ama benim için ikiside önemli ne yapmalıyım? Birde ias ı seçti?im zaman autoşrotle yapmıyo. Son sorum daha olucak ben resimlerde hep görüyorum. Bavulları alan bir küçük araba, tekerleklerinde takoz falan oluyo bunu nereden yapabilirim?
TK543
Atakan Senyurt
EW Pro Autopilot
- THY7
- Officer
- Posts: 686
- Joined: 19 Aug 2001, 05:52
- Name: Berhan Dönmez
- PID: 7
- Vatsim ID: 813296
- City: Istanbul
- Location: Turkey
Takoz-araba vs... SHIFT + E (kapıları aç kapa-gerisi otomaktik)
ALT. YADA IAS Bu uçakta ALT HOLD edip IAS'ı manuel tutuyoruz irtifayı sabitleyince N1 değerlerini %86 gibi ayarlarsan sorun çıkmaz...
Autoşrottle yok yani
:o)
Berhan Dönmez
TRVACC11-FLYTHY~7~
ALT. YADA IAS Bu uçakta ALT HOLD edip IAS'ı manuel tutuyoruz irtifayı sabitleyince N1 değerlerini %86 gibi ayarlarsan sorun çıkmaz...
Autoşrottle yok yani

Berhan Dönmez
TRVACC11-FLYTHY~7~
-
- Senior Member
- Posts: 329
- Joined: 16 Apr 2002, 14:28
- Name: Murat TOLOGLU
- PID: 65
- Vatsim ID: 839820
- City: Istanbul
- Location: Turkey
- Contact:
Ben de tavsiye üzerine bu modeli 3-4 kez kullandım ama hep zorlandım.
NAV hold doğru dürüst çalışmıyor; çoğu kez tutmuyor, NAV hold tuşunu açıp kapıyorum, yakalar gibi oluyor ama yakalamıyor falan.. sıkıntılı yani.. Heading adjust tuşunu bulamamıştım, üzerinde Heading Bug Adjustment yazan butonla olduğu söylendi, acaba onu heading tutmak için değiştirince NAV hold mu bozuluyor anlamadım.
Aircraft config dosyası içinde autoşrottle_arm=1 değişikliğini yapınca IAS hold oluyor ama acaba bugları varmı? Dün LTBA inişte gazları kestim sağ 2 motor ve sol yakın motor %76 da takıldı kaldı, sonuç: eğitim binasını ziyaret :-)) Küçücük bir 0 1 değişikliği ile bu iş oluyor idiyse programcılar neden 0 yerine 1 yazmamışlar diye düşününce dün yaşadığın olayın bir bug olabileceği olasılığı kuvvetli görünüyor.
Ayrıca dün HSI hatalı çalıştı, NAV hataları yüzünden yanlışlıkla Yalovaya gittim dağlara çarpacaktım. HSI hatası ile NAV hold problemi arasında bir ilişki olabilir.
Sonuç olarak bu modeli kullanan ve beğenen arkadaşlar varsa öne çıkıp düşüncelerini söylemeleri herkes için yaralı olacak; bir hata yapıyorsak öğrenelim, yok bu model problemliyse vakit kaybetmiyelim. Atraksiyonları gözardı edersek (kapı, anonslar falan gibi) temel uçuş için Fleet'deki Avro RJ-85 modelinin ne eksiği yada hatası var? Ben Avro RJ-85 de bir tek GPWS'i özledim (ilk upload da vardı). Tabii AP da Level Change modu da olsa iyi olur (belki de var ?? )
Saygılar, sevgiler..
Murat Toloğlu, TK233
F/o Istanbul
NAV hold doğru dürüst çalışmıyor; çoğu kez tutmuyor, NAV hold tuşunu açıp kapıyorum, yakalar gibi oluyor ama yakalamıyor falan.. sıkıntılı yani.. Heading adjust tuşunu bulamamıştım, üzerinde Heading Bug Adjustment yazan butonla olduğu söylendi, acaba onu heading tutmak için değiştirince NAV hold mu bozuluyor anlamadım.
Aircraft config dosyası içinde autoşrottle_arm=1 değişikliğini yapınca IAS hold oluyor ama acaba bugları varmı? Dün LTBA inişte gazları kestim sağ 2 motor ve sol yakın motor %76 da takıldı kaldı, sonuç: eğitim binasını ziyaret :-)) Küçücük bir 0 1 değişikliği ile bu iş oluyor idiyse programcılar neden 0 yerine 1 yazmamışlar diye düşününce dün yaşadığın olayın bir bug olabileceği olasılığı kuvvetli görünüyor.
Ayrıca dün HSI hatalı çalıştı, NAV hataları yüzünden yanlışlıkla Yalovaya gittim dağlara çarpacaktım. HSI hatası ile NAV hold problemi arasında bir ilişki olabilir.
Sonuç olarak bu modeli kullanan ve beğenen arkadaşlar varsa öne çıkıp düşüncelerini söylemeleri herkes için yaralı olacak; bir hata yapıyorsak öğrenelim, yok bu model problemliyse vakit kaybetmiyelim. Atraksiyonları gözardı edersek (kapı, anonslar falan gibi) temel uçuş için Fleet'deki Avro RJ-85 modelinin ne eksiği yada hatası var? Ben Avro RJ-85 de bir tek GPWS'i özledim (ilk upload da vardı). Tabii AP da Level Change modu da olsa iyi olur (belki de var ?? )
Saygılar, sevgiler..
Murat Toloğlu, TK233
F/o Istanbul