Page 2 of 2

Re: Heavy destinasyonlar

PostPosted: 31 Oct 2018, 09:34
by artuncs
THY4027 wrote:Bu güzel emekler için öncelikle çok teşekkürler. Lakin 772F ile tarifeli kargo uçuşu yapamıyoruz. FDR ve dispatch kısmında 773F tanımlanmış. Biraz baktım internetten ama Turkish Cargo filosunda 777-300 freighter yok. Belki tip girişinde bir sıkıntı olmuştur. Malumat efenim :)


Goksel hocam malumatin alindi, geregine bakiyorum :good:

Re: Heavy destinasyonlar

PostPosted: 31 Oct 2018, 10:00
by artuncs
Tesekkurler bilgilendirme icin, duzelttim. Iyi ucuslar olsun.

Re: Heavy destinasyonlar

PostPosted: 31 Oct 2018, 10:56
by THY4027
Ben teşekkür ettim :)

Re: Heavy destinasyonlar

PostPosted: 31 Oct 2018, 11:40
by THY3716
Dispatch şube sürç-ü lisan eylemiş :)

Re: Heavy destinasyonlar

PostPosted: 31 Oct 2018, 12:26
by artuncs
THY3716 wrote:Dispatch şube sürç-ü lisan eylemiş :)


Bana gore halt etmisim :D

Re: Heavy destinasyonlar

PostPosted: 31 Oct 2018, 16:16
by THY3716
Abi okuyunca bir gülmüşüm, yanımdan geçenler garip garip baktı :)

Re: Heavy destinasyonlar

PostPosted: 01 Nov 2018, 07:00
by THY2363
Serhat45 wrote:merhabalar,
dün 737 900 ile uçtum ve dikkatimi çeken, yolcu sayısı,
737 800 den az yolcu alıyor set full yaptığım halde, 737 800 189 alıyor, 737 900 166 alıyor,
bilginize,

iyi çalışmalar,



Hocam merhaba,

Bu gerçekte de böyle. THY 737-900'leri ilave yakıt tankı ile farklı bir konfigürasyonla uçuş yapıyorlar. Bu uçaklar talebin az mesafenin uzun olduğu Afrika hatları için bu şekilde konfigüre edilmiş uçaklar. Özetle gördüğünüz bilgi doğru, 737-8 den daha az yolcu alıyor

Saygılarımla