www.TurkishVirtual.com - As Real As It Gets, Since 2001
THY3817 wrote:artuncs wrote:Hanifi, Ilker ve Yalcin kaptanlarim sagolun, gaza getirdiniz beni ve gecen EGLL LTAC ucusunun alcalma ve yaklasma anini videoya aldim. Hanifinin dedigi gibi bu merak banada bulasti sanirim Video birazda uzun oldu artik gereksiz yerleri gecersiniz.
Bu ucus esnasinda gene camiadan bir arkadasla o esnada FsInn uzerinden catlasiyorduk, dedi abi bende cok video var oldukca merakslisiyim ama dedi forumda paylasmaktan cekiniyorum cunku arkadaslar simdi benim bir suru kusurlarimi ortaya cikartacak.
Aslinda ben cok seviyorum bu sekilde birebir yapilan videolari, cok keyif veriyor bana ve gecmiste bu sekilde seyrederek kendi hatalarimida gorup pay cikarttigim da cok oldu. O yuzden dedim arkadasima burada sonucta hatalarimizla kusurlarimizla biz bizeyiz, birimizin bilmedigini oteki, otekinin bilmedigini biz biliyoruz buda paylasarak ogrenmenin oldukca keyifli bir yolu.
Ve nihayetindede bende bu ucusta olmamasi gereken ve bazilarini hic bugune kadar yapmadigim uc buyuk bir kac ta kucuk hatalar oldu ucus sirasinda. Bunlardan Biri yaklasma sirasinda zamaninda Approach Vref secmedim, gec kaldim, 1000ft te speed brake arm yapmadim, unuttum, biride indikten sonra Flight Director off konumuna almadim. Ve simdi hatirladim bir de Ils hattinda olmasi gereken 6600ft oncesi erken alcaldim ve bir sure duz ucus yaptimki biraz da etraftaki tepeler nedeniyle risk teskil etti ki aslinda ben her zaman Ils hattina alcalma ile birlikte giren biriyim.
Kisaca ben diger arkadaslardanda beklyorum onlarin boyle vidolarini burada paylassinlar. Ben sanirim bir tane daha yapmak istiyorum bir Mega meydana iniste yada kaklista, yada Vor yaklasmasi olan bir meydan da.
Bununla birlikte Fraps programini kullaniyorum kayit ederken ve bende neredeyse ucte bir performans goturuyor calistirdigim anda. Baska tavsiyesi olan varmi?
Eline Sağlık Erhan Hocam.
Tavsiye için benim taktik belki işe yarayabilir.
Ben Fsrecorder ile uçuşumu kaydediyordum. Küçük bir program ve performansı etkilemiyor. Sonrasının da inişimin ardından uçağımı ready to TO pozisyonunda olacak şekilde tekrar set edip (Böylece kayıt sırasındaki uçağın durumu-aspectleri yerine gelebiliyor) Fs recorderla tekrar oynatırken Frapsı çalışıtırıp görünütüyü o anda kaydediyordum.
Böylece hem uçuşumda performans kaybı olmuyordu hem de Fraps kayıtlarında istediğim yerleri geçebiliyordum. Sonrasında da video parçalarını gerekirse birleştiriyordum.
serdar2620 wrote:Ben Camtasia Studio kullanıyorum çekerken hiçbir sıkıntı yaşatmıyor bana.
Erhan abi ben senin bilgisayarında LOWI fotoğraflarını görüp hasta kalmıştım acaba bi LOWI yaklaşması videosu falan çeker misin çok merak ediyorum videosu nasıl olur acaba senin bilgisayarda diye
THY3716 wrote:Erhan Abi, görüntülerin güzelliği beni mest etmiş olmalı ki, ilk seferinde dalıp kalmışım ekrana. Hiç bir borda alete bakmamışım Gerçekten nazar değmesin, muhteşem bir sisteminiz var. Neyse, abi gördüğüm kadarıyla Mardin VOR üzeri fazladan bir tur atmışsınız. Yani, hold paternine girişi yaptıktan sonra tekrar bir tur daha atmanıza gerek yoktu. Direkt çıkıp outbound olabilirdiniz. Böylece şirketimize de fazladan yakıt parası ödetmezdiniz . Hatta bir çok pilot gerçekte haritada belirtildiği ve sizin de uyguladığınız şekliyle hold paternine bile girmeden direkt outbound olacak şekilde yaklaşıyor. İkinci husus abi, geçen yıl forumlarımızda bahsetmiştik. CDFA tekniği yani continous descend final approach. Haritada belirtilen irtifalar minimum seviyeler, yani o irtifada hold yapılacak veya o irtifada outbound yapılacak diye bir şey yok. Onların altına düşmeyin yeter. Özellikle alçak irtifalarda sabit bir irtifada ilerleyebilmek için çok fazla yakıt gidiyor. Bunun yerine alçalmayı iyi planlayıp pisti karşılama anına kadar alçalmayı sürdürmeniz inanılmaz tasarruf sağlar. Alçalma enerjisinden istifade etmek de diyebiliriz. Bence çok güzel bir iniş olmuş. Manzara ve görüntüler zaten tarif edilemez. Sizin indiğiniz Mardin ise acaba Mardin diye ben nereye iniyorum şimdi onu düşünmeye başladım
Return to Aviation and Flight Sim Videos
Users browsing this forum: Majestic-12 [Bot] and 136 guests