www.TurkishVirtual.com - As Real As It Gets, Since 2001
delimawi wrote:Uğur GPS şu sebepten yeterli olamıyor;
10 kts rüzgar var diyelim. Bu uçağın stall speed'i 8kts olsa, rüzgara doğru uçarken GS 2 kts, aksi yöne doğru uçarken GS 18 kts okuyorsun GPS'den. Uçak dinamikleri ve stall olmamak adına IAS çok önemli. Yani ben pitot tüpü sadece stall olmamak için gerçek IAS okumak adına kullanacağım.
Bir başka sıkıntı da, GPS in Altitude değeri çok oynak.
Ancak lateral navigasyon adına GPS gayet yeterli. Dolayısı ile navigasyon için GPS bilgisi, havada tutunma ve iniş kalkış işleri için barometrik sistem ve pitot kullanmayı hedefliyorum...
Apollo wrote:WONDERFULL
Return to Flight Simulator Screen Shots
Users browsing this forum: No registered users and 30 guests