Anadolu Jet Va Final Eventi ,Teşekkürler..

General discussion room about AnadoluJet flights.

Postby dgzorlu » 11 Jun 2008, 09:28

Selam,

Arkadaşlar oldukça keyifli bir akşamın ardından yine bir itiş kakış ortamı oluşmasın. Çok eğlendik güzel bir gece geçirdik. Aksayan çok şey olacaktır haliyle. Slot lara uyulmaması, text trafiklere "kesinlikle" cevap verilmemesi, sıradışı geçikmeler vs. Bunları da bu işin tuzu biberi olarak görüp bunların da bir lezzet kattığını düşünmek gerek. İnsanların online uçuş saatlerine bakıp onlar hakkında da konuşmamak gerek, ne bilirsin belki de adam gerçek pilottur..

Hasılı kelam lütfen konuyu yine şöyle oldu böyle olduya getirmeyelim ne olur. Bir sefer olsun bu basireti gösterelim, rica ediyorum.

Sevgiler,



Dogan Zorlu, Izmir
dgzorlu
Newbie
 
Posts: 21
Joined: 19 May 2006, 14:22
Location: Turkey

Postby MEZ 17 » 11 Jun 2008, 10:27

Sayın Oral Barkay;

Doğan Ağabey de belirtmiş, Berk kaptanın sıkıntısının üzerine, vatsim le aramızdaki münasebetlere en ufak bir zarar gelmemesi açısından, bu konuya yorum yapmıyorum, arkadaşlardan da istirhamım yapmamaları yönünde, kalabalık, güzel bir gece oldu, şanssızlık Berk Hocam a olmuş.

Siz de bahane üretmeyip, bu güzel gecenin keyfini sürün.

bir noktaya dokunmadan geçemeyeceğim;

"Gerçekte 3 saat içinde Esenboğa havalimanına yurdun dört bir yanından 80 küsür trafik iner mi?"

sorunuza cevap veriyorum; gerçekte inmez ama IVAO da iner,

IVAO daki C2 ve C3 atcleri, değil 80 trafik 100 trafiği 2 saatde kuzey güney ayrımı olmadan yönetebilirler, defalarca yaptık, bunu da size, yaz sonu açılış eventinde göstermek isteriz.

dün geceki Vatsim atc desteği için candan teşekkürler.



Mesut IŞIK
IVAO TR Event Coordinator
IVAO Supervisor
MEZ 17
Newbie
 
Posts: 6
Joined: 26 Mar 2006, 22:34
Location: Turkey

Postby THY177 » 11 Jun 2008, 10:40

Emegi gecen herkese basta sevgili THYVA ve TRVACC ailesine ,ayrıca başta Onur - Karadeniz - Atlas -Pegasus sanal havayollarımıza ve adlarını atlamış olabileceğim diğer pilot arkadaslarımıza tesekkur etmek isterim .

Bu ilk eventlerimizde sorun olması son derece doğal ama bu güzel birlikteliğimiz her daim baki olsun ..

Sevgiler.


Ergenekon Kucuk
FlyTHY Administration
User avatar
THY177
VIP Member
 
Posts: 606
Joined: 10 Feb 2002, 11:16
Location: Turkey
Name: Ergenekon Kucuk
PID: 177

Postby mavzer » 11 Jun 2008, 10:42

Arkadaşlar lütfen yine biz, siz yarışına girmeyelim. Anadolujet açılış amacında da belirttik. Max trafik yaratarak mak. zevk almak.Burda biz, siz yok sanal havacılık var.
Berk, Hasan hoca ,Serdar hoca gibi gerçek havacılarımızın tartışma,eleştiri,ve önerileri, kısır kalmadan biz sanalcılara birşeyler öğretmeli.
Atc ile görüş, öneri, eleştrileri Trvacc forumunda yapmak sanırım daha doğru olacaktır.


Hasmet Güngör
mavzer
Rookie
 
Posts: 42
Joined: 23 Jan 2002, 21:44
Location: Turkey

Postby THY166 » 11 Jun 2008, 10:53

Oral Kaptanım siz de sitem eden arkadaşı tanımıyor olabilirsiniz :)

Berk'te ATPL sahibi bir pilottur ve gerek ATC gerek pilotaj konusunda emin olun birçok insandan çok daha bilgilidir , kişileri sadece VATSIM'deki uçuş saatleri ile değerlendirmeye çalışırsanız yanılgıya düşersiniz . Keza benimde VATSIM'de çok az uçuşum vardır ancak bu benim birşey bilmediğimi , acemi olduğumu kanıtlamaz . Aynı şey siz IVAO'da uçtuğunuzda da geçerlidir , kimse "Aaa Oral Barkay arkadaşımız sadece 10 saat uçmuş , bu kişinin bizi eleştirme ya da öneri getirme lüksü yok" diyemez , dememelidir .

Velhasıl dün gece güzeldi , hataları ve sevapları ile güzel bir geceydi .

Ortamın alışılandan daha kalabalık oluşu , pilot dostların hiç sabır göstermeden birbirinin üstüne konuşması ve bence ATC'lerin gafil avlanması gecenin kalitesini biraz düşürdü . Uçulamayacak bir ortam yoktu ama profesyonel bir geceye imza attığımızı da söyleyemem maalesef .

Ben LTAI - LTAC , LTAC - LTAI planlamıştım ama dönüşü uçamadım karmaşadan dolayı , daha doğrusu uçmamaya karar verdim güç bela indikten sonra .

Kalkışı 36R'dan yapacaksınız bu ATIS'ten belli , ATC pushback veriyor , taksi yolunun ortasında duruyorsunuz arkanızda taksi kleransı almış uçaklar bekliyor , sizde ATC'yi bekliyorsunuz :) 5 numarak olarak taksiye başlıyorsunuz ama 3 ve 4 numara arkanızda , sonra klerans geliyor DAML1T ile . Bir an pilot olarak şoktasınız , "yahu ben 36R'den kalkacaktım , 1T Center ve Left'in SID'i si değil mi ?" ...

Bu küçük problemleri halledip kalkıyorsunuz bir şekilde , tırmanacaksınız ama ATC'ye ulaşmak mümkün değil :( Ulaştığınızda ATC'yi anlamak mümkün değil çünkü hiçbir pilotların çoğu radyo muhaberat usullerine saygı göstermiyor .

Velhasıl bir şekilde Ankara yaklaşmaya ulaşıyorsunuz ama onu anlamak hiç mümkün değil , altınızda 757-200 gibi güçlü bir tayyare var . Verilen irtifaya çok çabuk ulaşabiliyorsunuz ama muhaberatı sağlayamayınca bununda bir anlamı kalmıyor , siz irtifayı alıyorsunuz ama devamı gelmediğinde ve ne yapacağınız belli olmadığından öyle kalıyorsunuz .

12000 Feet'te ANK NDB üzerine geliyorsunuz , güç bela ATC'nin size HAY üzeri HOLD verdiğini anlıyor , planınızı revize ediyorsunuz , sonra bir talimat daha geliyor HOLD OVER CUBUK .

Cubuk üzerinde HOLD'un ilk dönüşüne başlamışken ATC'nin onca trafiğin içinde size baş verdiğini duymaya çalışıyorsunuz , talimatı uygulamak için cebelleşiyorsunuz kokpitte çünkü gerçekten ATC'yi anlamak ve dediklerini yapabilmek çok güç oluyor muhaberat olmayınca :(

Velhasıl ben Berk gibi 120 mil açılmadım ama ANK NDB'ye 50 mili gördüm , güney doğulu bir baş ile uzaklaşıp geri geldim ve sağ sağlim indim 23:13 lokal zaman ile ki kalkışım 21:30 gibi idi .

Bir tespitinizde haklısınız , gerçek hayatta Ankara hiç bu kadar trafikle uğraşmaz , slot uygulaması vardır , geleni gideni bellidir ama böyle özel gecelerin de gerçek hayatla ilgisi yoktur .

ATC'ler arası koordinat sağlanır , pilotlar daha ANK NDB'ye gelmeden ayrımları yapılır ve bir düzen içinde terminal sahasına alınarak inişleri sağlanır . Bu zor değil ve dün gece görev alan değerli dostlarımızın bunu fazlası ile yapabileceğine ben inanıyorum .

Sözün özü , güzel bir gece oldu ancak çok güzel bir gece olamadı muhtelif nedenlerden dolayı ki bu görüşümü de uçmaktan ziyade ATCO hizmeti veren , iki gün önce LTBB_CTR olarak kontrolsüz ve düzensiz gelen birçok pilota hizmet etmiş bir sanal havacı olarak söylüyorum .

Umarım hep birlikte çok daha güzel ve imrendiren gecelere imza atar , sanal hava sahalarımızı profesyonelliğe yakın biçimde renklendiririz .

Sevgilerimle ,

EK BİLGİ : Ben yazmaya başladığımda son yazı Doğan Ağabey'in yazısı idi , o yazıdan sonra yazılanları kendi yazımı gönderdikten sonra okudum . Dolayısı ile lütfen yazım ile bir VATSIM-IVAO tartışması , kıyaslaması vs. bağdaştırılmasın ki zaten içeriğinde bir karşılaştırma yoktur.

İçten sevgiler



B. Fatih Koz
[ Tevellut 1978 , LTAI ]
Last edited by artuncs on 30 Jun 2014, 09:57, edited 1 time in total.
Reason: Link aktif olmadigi icin silinmistir !
User avatar
THY166
VIP Member
 
Posts: 236
Joined: 17 Mar 2004, 19:00
Location: Antalya , Turkey
Name: Fatih KOZ
City: Antalya
PID: 166
Vatsim ID: 832838
Skype: fatih.koz

Postby hakan737 » 11 Jun 2008, 11:40

Dün akşamki event'a katılan herkese teşekkürler.sorunlar olağan yoğunluk ve kısa zaman içinde muhaberattan veya teknik problemlerden oluşan ve nedense hep böyle zamanlara denk gelen durumlardan oluştu sanırım. Bir şeye özenirseniz mutlaka bir yerde problem çıkar. Daha öncede başımıza gelmişti, bir gün önce saat başına ortalaması aynı olan trafiği kimse yokken tek başınıza halaç pamuğu gibi atarsınız, ertesi gün 5 kontrolör varken işler arap saçına dönüverir!.

Normalde LTAA'da tek sector açarken herzaman çalışan iki sectorlü sistem dün akşam başımıza dert oluverdi.Daha önce sorunsuz çalışan tanımlama kodları tanımlanamamaya başladı bir ara.

Bir ara LTAA için ayrılmış squawk aralığı tamamen doldu, hayali kodlar vermek zorunda kaldım.(0025 gibi!)

Dün akşamki sorunların bir kısmı başta server, sonra uçakların düzenli olarak devredilememesi sorunu idi.Benim sektörümde olağanüstü trafik olmadığından üst üste konuşma olmadı ben şanslıydım ama LTAA_W'de iki hatta üç taraflı besleme olduğu için yük biraz fazlaydı.

birazda bende hata var aslında, mach süratleri ile ayrım yapmaya çalıştım ama yeterli olmadı, ne yazıkki TOD'dan öncede holdng verme şansım olmadığından LTAA_E'den LTAC'ye giden trafiklere müdahale etme şansım pek yoktu sürat ayrımı verip arayaı açmaya çalışmaktan fazla.

Fakat kabul etmek gerkirki,elektronik ortam gerçek ortamlardaki gibi kesin ve net sonucu vermiyor.sürat ayrımlarında sadee beklentimiz olabildiğince ayrım yapılabilmesi.Açıkçası bende gerçek hayattaki gibi 5-6nm mesafe ile uçak yaklaştırmak isterim ama standartlar tutmuyor maalesef. daha kötüsü indikten sonra pisti terkediş noktası veya süresi elimizi kolumuz bağlıyor, özellikle yoğun trafikte.Bir ara LTAC'ye baktığımda arı kovanı gibiydi ortalık sonra bir ara baktığımda bütün uçaklar 8-10nm ara ile nerdeyse Konyaya kadar arka arkaya dizilmişti inci gibi.

Belki arada çok yoğun olan bir an denk geldi zira aynısı benimde LTCG'de başıma geldi. nihayetinde Berk kaptanın 29 başına düşmesinin yarı sebebi ben sayılırım.

Dün akşamki bu yoğunluktan kaynaklanan bir hadise yüzünden belki devredilmiş olan trafikler bir sebep yüzünden benim kanalıma gelemediler. dolaylı olarak temas kurduğumda biraz geç kalmıştık. LTCG'nin ani olarak sistemden düşmesi yüzünden son yaklaşmada 3 uçağın tamamen ATC kontrolü dışında kaldığını farkettiğimde pistte bir uçak inmek üzere olan ikinci bir uçak ve localizer'e girmekte olan BErk kaptan vardı. birinci uçak çıkışı kaçırdı pist sonuna backtrack'a devam etti, ikincisi beni duyamadı bu kanal karmaşası yüzünden kasıtlı bir hata değildi ama pist içinde uçak varken indi neyseki tam yerinde terk etti ama Berk kaptana yinede mesafe kalmamıştı.Visual yaparak yolunu uzatıp 29'a inmek istedi haklı olarak ve vakit kazanmak için ama bir şey ters gidecekse hep ters gider!

velhasıl, sakınan göze çöp batar.LTAC'de yoğunluğa bağlı sorun olması normaldir.IVAO'daki yoğunluğun aynısını bizde yaşıyoruz zaman zaman ama her iki tarafın kendi sistemine olan yatkınlığı ve alışkanlığı işleri kolaylaştırmada fayda sağlıyor, karışık olduğunda ise ufak tefek sorunlar olması zaten beklenen bir şey, eminim aynısı önceki event'da da olmuştur.

neyse olur böyle şeyler, herkese geçmiş olsun.

ha benim vukuatımda var; iki uçağı burun buruna getirdim bir ara bu frekans ve devretme hadisesi yüzünden! 300ft ara ile geçtiler ama neyseki pilot farkedip yönünü değiştirdi.uçağa bir türlü mesaj göndermedim kanalimda olamadığı için,sonra düzelttik.

Hakan"737"Güven
User avatar
hakan737
VIP Member
 
Posts: 818
Joined: 19 Aug 2001, 02:11
Location: Turkey
Name: hakan guven
City: istanbul
PID: 003
Vatsim ID: 811602

Postby barkay » 11 Jun 2008, 11:47

Değerli arkadaşlar,

Mecburen yorumlara bir katkıda bulunmam gerekiyor.

Aslında net olarak söylemek istediğim bu tip event gecelerinde Berk kaptanın başına gelenlerin her birimizin dahil ya da müdahil olduğu etkinliklerde olabileceği ve bunun mevcut şartlar göz önüne alınarak radar başında olan kişilerin her şeyi daha geniş bir açıdan görerek kontrol etmeleri ve hatta buna göre insiyatif kullanmalarının doğal olacağını söylemekti. Bunu örneklerken uçuş saatine bakarak yapmamın sebebi gerçekten çok sanalda ne kadar tecrübeli olunduğu, buna bağlı olarak etkinlik gecelerinde gerçekte belki de asla olamayacak durumlarla nasıl karşılaşıldığını anlatmaktı.

Ancak maalesef yine sineğin yağı çıktı, birden IVAO-VATSIM benzeri tartışmalar alevlendi vs vs.

@Fatih hocam

Bunca yıllık tecrübeniz ve bilginize dayanarak zaten bu tip sıkıntıların ATC'ler arasındaki rütbe noktasına bakılarak yaşanacağının en yakın şahidi sizsiniz. Eminim ki bu işe ilk başladığınız günlerde radar başında ne kadar terlediğinizi, belki de kimseye itiraf etmediğiniz hatalarınız çok net hatırlıyorsunuzdur. Ben de hata yapıyorum, tüm ATC'ler de hata yapabilirler, pilotlarda yapabilir. Bu sebeple ben sadece yaşanan gecenin tılsımını bozmamak adına Berk arkadaşımızın yaptığı yoruma biraz da şakayla karışık "Hasan hoca ile karşılaşıp milli olmuşsunuz hayırlı olsun" diyerek konunun uzamasına engel olmak istemiştim.

Sonuç olarak,

Haşmet kaptan nezdinde ben de tüm VA ailelerine ve IVAO destekli katılımcı arkadaşlarımıza çok çok teşekkür ediyorum. Konu gerek pilotlar gerek ATC organizasyonu tarafında herkesin kendince gördüğü ve açıkça tartıştığı uygulamalar konusunda yine herkesin kendi eğitimini arttırması yönünde yararlı olmuştur. Amaç da budur. Birlikte uçmak, hata yapmak, eleştirmek, öğrenmek.

Katkımız olduysa ne mutlu, katkıları olan herkese istisnasız teşekkürler.

Selamlar,
Last edited by artuncs on 30 Jun 2014, 09:57, edited 1 time in total.
Reason: Resim Linki aktif olmadigi icin silinmistir
barkay
Junior Member
 
Posts: 59
Joined: 16 Oct 2006, 13:16
Location: Turkey
Name: Oral Barkay
PID: 2121

Postby Deha BOZKAYA » 11 Jun 2008, 11:48

Arkadaşlar,dün gece çok yoğun bir trafik vardı Ankara'da,LTAA_E_CTR(Sn.Hakan GÜVEN) daha LTAA_W_CTR(Sn.Hasan UNSAC)'a devretmeden önce bana KUBER üzerinde Hold verileceği bilgisini verdi ve ben bu bilgiyi LTAA_W_CTR'a da teyit ettirdim.Uçağımı hold için hazırlayıp süratimi minimuma düşürdüm,holda giriş bilgisini verip,holda başladıktan sonra bana vektör verildi,bu arada ben de bir hata yaptım dönüşü sağdan yapacağıma soldan yapmaya başladım,ondan sonra da bayağı bir uzaklaştım Esenboğa'dan :D.Ama sonuç itibariyle güzel bir geceydi,ufak tefek şeylere takılıp da kalp kırmaya gerek olmadığını düşünüyorum,bize zaman ayırdıkları için bütün ATC'lerimize tekrar teşekkür ederim.

Deha BOZKAYA PID:2719[img=left]http://www.euro-book.net/indicator/2/deha.png[/img=left]
Deha BOZKAYA
Junior Member
 
Posts: 53
Joined: 16 Dec 2007, 16:18
Location: Turkey
Name: Deha BOZKAYA
PID: 2719

Postby THY177 » 11 Jun 2008, 11:51

Sevgili Hakan ;

Gercekten cok guzel ifade etmissin ,eksik olma ,varlığın ve desteğin için sonsuz tesekkurler ..

Sevgili Oral ;

İnan Vatsim -İvao tartısması yaşanmadı bundan boyle hiçde yaşanmayacak ..Kimbilir belki bir gun ortak serverimizde koşacağız ..

Ve sana cok tesekkur ederim

"Konu gerek pilotlar gerek ATC organizasyonu tarafında herkesin kendince gördüğü ve açıkça tartıştığı uygulamalar konusunda yine herkesin kendi eğitimini arttırması yönünde yararlı olmuştur. Amaç da budur. Birlikte uçmak, hata yapmak, eleştirmek, öğrenmek."


Ortak paydamız buydu cunki ..

Eksik olmayın ...


Ergenekon Kucuk
FlyTHY Administration
User avatar
THY177
VIP Member
 
Posts: 606
Joined: 10 Feb 2002, 11:16
Location: Turkey
Name: Ergenekon Kucuk
PID: 177

Postby MEZ 17 » 11 Jun 2008, 11:59

Fatih ve Hakan Güven hocam; malesef sizin kadar uzun yazamıyorum ama konuları iyi özetlemişsiniz, her ikinizinde ana fikrinde, eventin ne kadar başarılı geçtiğini anlıyorum.

Bu vesile ile bir önceki postumda atlamışım, şimdi yazmak düştü;

Bu güzel eventi organize eden sayın dedemiz ANADOLU JET başkanı Haşmet Güngör'e, yetkililerinden ilk defa İstanbul toplantısında tanıştığım , güzel insan, FLYTHY Ergenekon Küçük ağabeyime ,THYVA Erim Funda'ya , Vatsim staff a ve atclerine tekrar sonsuz teşekkürler.
MEZ 17
Newbie
 
Posts: 6
Joined: 26 Mar 2006, 22:34
Location: Turkey

Postby THY455 » 11 Jun 2008, 12:02

Sevgili fatih in yasadıklarını asagi yukari bende yasadim. Ancak herseye ragmen güzel bir geceydi emeği gecen herkese tesekkur ederim.
Hava sahamızda bu kadar kalabalık trafiği daha once gormemistim. Bundan sonraki eventlerde bulusmak üzere...

PID 455
Serdar Demiray
User avatar
THY455
Average User
 
Posts: 166
Joined: 04 Jun 2002, 19:54
Location: Turkey
Name: Serdar DEMIRAY
City: Istanbul
PID: 455
Vatsim ID: 842820

Postby erimfunda » 11 Jun 2008, 12:07

Yapıcı tutum içerisinde olan herkese şahsım ve IVAO_TR adına teşekkür ederim.

Bu kadar yoğun trafikte her zaman sorunlar olur ve olmaya devam edecektir. Önemli olan çıkan her sorundan bir tecrübe edinip gerek pilot gerekse ATC olarak arkadaşlarımıza daha güzel hizmet ve bu hobiyi paylaşmak için her iki networkte uğraş vermektir.

ATC 'ler ile birlikte TR üzerinde aktif 100 e yakın bağlantı olması ve bu sayının arttırılması hangi network olursa olsun hepimizin ortak amacıdır.

Bu nedenle bu amaca inanan ve destek veren herkese teşekkürler.

Gerek IVAO da gerekse Vatsim'de TR adına yapılacak daha çok şey olduğunu biliyor ve bu birliktelikleri gördükten sonra bu yapılacakların bizim gücümüz karşısında çokda kolay olarak gerçekleştirileceğine inanıyorum.

Son olarak bu birlikteliğin sanal ortamdan gerçek hayata geçirilmesini ve buradaki tanışıklığın gerçek hayattaki dosluklara dönüştürülmesi için çalışmalara başlayıp bunu en kısa sürede gerçekleştirilmesini diliyorum.

Herkese tekrar tekrar teşekkürler.

Erim Funda
THYVA Admin & IVAO-TR
Director
erimfunda
Newbie
 
Posts: 8
Joined: 02 Apr 2004, 09:06
Location: Gaziantep
Name: Erim FUNDA
PID: 0000

Postby THY166 » 11 Jun 2008, 12:24

Yok yok Oral Kaptanım , sineğin yağı çıkmaz , seviyeli ve düzeyli şekilde kendimizi geliştirip hatalarımızı görüyoruz aynen dediğiniz gibi .

Zaten bir şekilde ortamın tadını kaçırıp tartışmayı başka yerlere çekmek isteyen olursa susarak ve cevap vermeyerek gereğini el birliği ile yaparız ;)

Ben halen hata yapıyorum , itiraf etmekten de hiç çekinmedim . Hatta geçen gün benim hatam yüzünden Paris'ten gelen bir trafik Milas'ı pas geçip ikinci kez yaklaşma yapmak zorunda kaldı . Bunu fark ettiğim anda özür diledim ve hatamı telafi etmek için girişimde bulundum ki doğru yaklaşımda budur sizinde belirttiğiniz üzere .

Dün gece de böyle bir geceydi , gerek ATCO'lar gerekse de pilotlar ortak ve kalabalık bir hava sahasında nasıl planlama yapılması ve nasıl uçulması/kontrol sağlanması hususunda mutlaka birşeyler öğrenmişlerdir. İnsanoğlu sürekli öğrenen bir varlıktır , "ben nasılsa biliyorum , benden iyi kimse bilmez" zihniyeti ile eleştirilip öğrenmeye kapalı bir yaklaşım insanı dibe çeker .

Neyse lafı uzatmayalım , ne zaman bir daha topluca uçuyoruz , birlikte neler yapacağız ve nasıl beraberce eğleneceğiz onu konuşalım :)

Sevgiler




B. Fatih Koz
[ Tevellut 1978 , LTAI ]
Last edited by artuncs on 30 Jun 2014, 09:58, edited 1 time in total.
Reason: Resim Linki aktif olmadigi icin silinmistir
User avatar
THY166
VIP Member
 
Posts: 236
Joined: 17 Mar 2004, 19:00
Location: Antalya , Turkey
Name: Fatih KOZ
City: Antalya
PID: 166
Vatsim ID: 832838
Skype: fatih.koz

Postby THY177 » 11 Jun 2008, 12:42

Sevgili Fatih ;

"Neyse lafı uzatmayalım , ne zaman bir daha topluca uçuyoruz , birlikte neler yapacağız ve nasıl beraberce eğleneceğiz onu konuşalım :)"

Can alıcı yerden girince yine birazcık gizli tutulan gerceken muhteşem bir eventi burada şimdiden ilan edeyim ..

Eger bir terslik olmaz ise Eylul ayı ortasında tüm SANAL HAVAYOLLARIMIZ değerli pilotlarını ve yöneticilerini ,basta TRVACC Baskanı Hocamız Serdar Sualp olmak üzere TRVACC 'ın değerli uyelerini AİLE'leri ile birlikte İSTANBUL 'da pek muhtemelen HAZERFAN 'da duzenleyeceğimiz ortak bir piknik organizasyonuna şimdiden davet ediyoruz .

Bu zamana kadar gececek surecte birlikte guzel organzaiyonlar yaparız diye umuyorum ama eylul ayındaki organizasyon için şimdiden herkes ajandasını ayarlasın ..:)

Sevgiler..

Erim Funda - Hasmet Gungor - Ergenekon Kucuk


Ergenekon Kucuk
FlyTHY Administration
User avatar
THY177
VIP Member
 
Posts: 606
Joined: 10 Feb 2002, 11:16
Location: Turkey
Name: Ergenekon Kucuk
PID: 177

PreviousNext

Return to AnadoluJet Flights

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests